لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

بهترین راه برای یافتن شغل در استرالیا برای دانشجویان بین المللی

شغل در استرالیا

 

شغل در استرالیابهترین راه برای یافتن شغل در استرالیا برای دانشجویان بین المللی

تعادل مناسب بین کار و دانشگاه می تواند دشوار باشد ، به ویژه برای دانشجویان بین المللی که هنوز در حال سازگاری با محیط جدید خود هستند . سخت ترین مرحله کسب شغل در استرالیا ، کسب شغل اول است . چرا ؟ چون دانشجویانی که به خارج از کشور خود نقل مکان کرده اند ، نمی توانند ارتباطاتی مشابه با آن چه در کشور خود داشتند در کشور جدید برقرار کنند .

برای کمک به تمامی افرادی که برای یافتن شغل در استرالیا تلاش می کنند ، ما لیستی از راهنمایی ها و اقدامات ضروری را فراهم آورده ایم .

لینکها مفید هزینه تحصیل در استرالیا ، تحصیل در استرالیا ، ویزای استرالیا ، کوچ به استرالیا

سایت های کاریابی

این مناسب ترین راه برای یافتن شغل در استرالیا است . سایت هایی چون seek  ، Indeed و Jora هزاران کار را با استفاده از ابزارهای فیلتر جستجو بر اساس معیارهای مختلف فهرست می کنند . فیلترهایی چون : نوع کار، حقوق و دستمزد ، صنعت ، محل و در دسترس بودن . همچنین گزینه ای وجود دارد که مدارک ، مهارت ها و تجربیات شما را لیست کند و برای ارسال یک رزومه کاری که می تواند شغل های مناسب شما را به شما معرفی کند . سایت های کاریابی دیگری نیز مانند SpotJobs وجود دارد که برای دانشجویانی که به دنبال شغل های پاره وقت هستند ایده آل است . وب سایت Scout نیز نقش مهمی را در یافتن شغل در زمینه مهمانداری ، فروشندگی و بخش های دیجیتال ایفا می کند .

پرس و جو کردن

این یک رویکرد قدیمی است اما درخواست از دوستان ، آشنایان و حتی دانشجویان هم یک گزینه مناسب است . آنها ممکن است فردی را ببینند که به دنبال افرادی برای به کار گیری می گردد ، و سپس به طور بالقوه آن ها را به یکدیگر معرفی می کنند (کارمند – کارفرما) . حداقل ، این کار شروع خوبی برای گسترش شبکه آشنایان است ، که در آینده بسیار مفید خواهد بود .

کارآفرینی کنید

ممکن است شما یک دانشجو باشید اما بسته به مهارت های شما ، می توانید آماده پول در آوردن باشید . برای کسانی که در رشته های طراحی و فن آوری تحصیل می کنند ، یک بازار بزرگ و آزاد وجود دارد که می توانند از آن استفاده کنید . خصوصا در ابتدا ، لازم نیست سرمایه زیادی داشته باشید ، اما این یک راه عالی برای به دست آوردن یک تجربه صنعتی است .

داوطلب

برای رسیدن به نقطه ای که در آن شما به عنوان یک freelancer شناخته می شوید ، ممکن است شما نیاز داشته باشید در ابتدا برای تکمیل نمونه کارها ، به صورت رایگان و داوطلبانه کار کنید . هنگامی که توانایی های خود را بهصورت ملموسی نشان داده و اثبات کردید ، دستیابی به اهدافتان برایتان بسیار آسان تر خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا ، روی عبارت کلیک کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *