لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

چه چیزی یک اپلیکیشن برنده می سازد ؟

اپلیکیشن

اپلیکیشنچه چیزی یک اپلیکیشن برنده می سازد ؟

سه نکته ساده برای کمک به شما در موفقیت هنگام ارسال اپلیکیشن فرم برای اخذ پذیرش تحصیلی کانادا .

باعث شوید اپلیکیشن خوب به نظر بیاید

دستورالعمل های اپلیکیشن را بخوانید و آنها را جدی بگیرید . تمام قوانین مربوط به اندازه فونت ، فاصله خط ، حاشیه ، محدودیت صفحه و غیره را دنبال کنید . صفحاتی که از حد مشخص شده بیشتر باشند ممکن است کنار گذاشته شوند . متن را به پاراگراف های متعدد تقسیم کنید و فضای سفید را بپوشانید . در صورت لزوم ظاهر صفحه چاپ شده را با استفاده از بولد کردن ، underline ، زیر عنوان ها و … زیباتر کنید .

اپلیکیشن را خواناتر کنید

Writing شما باید واضح و مختصر باشد . اعضای کمیته انتخاب ممکن است دانش تخصصی شما در زمینه تحقیقاتی شما را نداشته باشند . از اصطلاحات و زبان فنی اجتناب کنید . از جملات کوتاه استفاده کنید . در جایی که یک کلمه کوچک مورد نیاز است از یک کلمه بزرگ استفاده نکنید .

خودتان را بشناسانید

به طور کلی ، درخواست شما در سه زمینه زیر ارزیابی می شود : دستاوردها و فعالیت ها، عملکرد تحصیلی، و ویژگی ها و توانایی ها . خصوصیات شخصی شما بر اساس گزارشات ارائه شده توسط دانشگاه ارزیابی خواهد شد . برای آن ها یک کپی از پروپوزال و CV و SOP تهیه کنید .

عواملی که پرونده شما قوی می کند عبارتند از : تفكر انتقادی ؛ استقلال ؛ استقامت ؛ اصالت ؛ مهارت های سازمانی ؛ توانایی های بین فردی و رهبری ؛ علاقه به کشف ؛ و توانایی تحقیق .

در دانشگاه  UBC ، فرصت های زیادی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا داخلی و بین المللی وجود دارد. برای مثال ، در مقایسه با سایر مؤسسات کانادایی ، دانشجویان دکترا UBC از موفق ترین دانشجویان فدرال هستند .

فرصت های بورسیه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی را مرور کنید و با مسئولان ومشاوران ارشد دپارتمان در این رابطه صحبت کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دانشگاه UBC اینجا کلیک کنید . شما همچنین می توانید جهت اخذ مشاوره رایگان در زمینه تحصیل در کانادا با ما تماس بگیرید .

گرد آوری شده توسط : دانشگاه The University of British Columbia – Vancouver – Faculty of Graduate Studies

مترجم : امید کریمی

منبع : www.studyincanada.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *