لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

راه های ساده روزمره برای بهبود زبان انگلیسی

زبان

زبانراه های ساده روزمره برای بهبود زبان انگلیسی

سازگاری با زندگی در یک کشور جدید می تواند یک وظیفه سخت باشد و هنگامی که شما در استرالیا مستقر هستید ، این کار حتی اگر با انگلیسی کش مکش داشته باشید ، سخت تر می شود . به بسیاری از دانشجویان بین المللی و حتی دیگران توصیه می شود که درک قوی زبان انگلیسی ، راهی عالی برای تحصیل در استرالیا است .

چندین  آزمون رسمی ، از جمله  IELTS، Pearson و Cambridge وجود دارد ، اما این تنها راه برای انجام این کار نیست . تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود را می توان در هر زمانی از روز به روش های مختلفی انجام داد که به کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس شما کمک می کند .

این ها تنها چند راه برای تقویت زبان انگلیسی در زندگی روزمره هستند .

رو به روی آینه بایستید

چند دقیقه در روز با آینه صحبت کنید ، با این کار از زبان بدن و علامات صورت خود آگاه می شوید . این کار می تواند هر صبح قبل از ترک خانه ، یا در پایان روز قبل از رفتن به رختخواب صورت گیرد . به سادگی یک موضوع را انتخاب کنید و برای چند دقیقه با آینه صحبت کنید . هرچه این کار را بیشتر انجام دهید مرتبه بعدی که با یک شخص صحبت می کنید اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت .

tech-savvy باشید

راه هایی که می توانید از فن آوری برای تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنید کم نیستند . پادکست ها ، وبینارها ، آموزش های آنلاین و آزمون ها ، و همچنین مجموعه ای از برنامه ها همه و همه در اختیار شما هستند . اپلیکیشن هایی مانند FluentU، وجود دارند که محتوای رسانه ای واقعی (اخبار، موزیک ویدیوها، آگهی ها) را به درس های شخصی تبدیل می کند ، در حالی که Duolingo به شما کمک می کند زبان انگلیسی را از زبان های مختلف در جلسه های 10 تا 20 دقیقه ای یاد بگیرید .

سعی کنید انگلیسی فکر کنید

این کار را با یک فرآیند تدریجی شروع کنید – زمانی که تنها هستید با انگلیسی فکر کردن شروع کنید و سپس آن را به تعاملات واقعی تبدیل کنید . به عنوان مثال  سفارش غذا در یک رستوران .

مشاهده تلویزیون

غرق کردن خودتان در زبان انگلیسی به شما کمک می کند در گوش دادن اعتماد به نفس بیابید و زبان محلی ها را بهتر درک کنید . تلویزیون پر از بازیگران تندگو است و تمرین کردن به روشی که آن ها صحبت می کنند به شما کمک خواهد کرد که با افراد در شرایط روزمره بهترصحبت کنید . این نیز یک ابزار ارزشمند برای آشنا شدن با عبارات روزانه و عامیانه ، لهجه های مختلف منطقه ای و بین المللی و ویژگی ها و انفعالات است .

صدای خودتان را ضبط کنید

از تلفن هوشمند یا دیکشنری خود استفاده کنید تا صدای خودتان را ضبط کنید . شاید یک صحنه از یک فیلم یا یک بازی را بخوانید ، سپس به آن گوش دهید و آن را با منبع مقایسه کنید . به تفاوت تلفظ گوش دهید ، تغییر ایجاد کنید و تمرین را ادامه دهید . در ابتدا ممکن است گوش دادن به صدای خودتان عجیب و غریب به نظر برسد ، اما هنگامی که به آن عادت می کنید متوجه می شوید که کدام بخش از صحبت کردن شما نیازمند کار بیشتر است .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.studiesinaustralia.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *