لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه تکنولوژی اوکلند

دانشگاه تکنولوژی اوکلند

دانشگاه تکنولوژی اوکلند

دانشگاه تکنولوژی اوکلند

دانشگاه تکنولوژی اوکلند در سال ۱۸۹۵ میلادی تحت عنوان موسسه صنعتی اوکلند آغاز به کار کرد و از ابتدای سال ۲۰۰۰ میلادی رسماً به دانشگاه تبدیل شد . دانشگاه تکنولوژی اوکلند دومین دانشگاه بزرگ در نیوزیلند است و قدرت خودش را از طریق رابطه های محکم و قوی که با موسسات سرتا سر دنیا دارد بدست آورده است . دانشگاه تکنولوژی اوکلند جهت گیری خلاقانه در امر آموزش و تحقیقات دارد و با تمرکز به نیازهای دنیای واقعی ، فارغ التحصیلانی با کارایی بالا برای بازار کار آموزش می دهد . ارتباط نزدیک بین اساتید و دانشجویان از ویژگی‌های دیگر محیط آموزشی دانشگاه صنعتی اوکلند است .

دانشگاه تکنولوژی اوکلند یکی از دانشگاه هایی است که بیشترین پیشرفت را بین دانشگاه های نیوزیلند از نظر تحصیلی داشته است . این دانشگاه سرمایه‌ گذاری زیادی در بخش تحقیقات دارد و برای بالا بردن جایگاه تحقیقاتی خود ، متخصصان بسیاری را از کشورهای دیگر جذب کرده است .

پردیس های دانشگاه تکنولوژی اوکلند

دانشگاه دارای چهار پردیس است :

City Campus

پردیس اصلی که در مرکز تجاری شهر اوکلند در خیابان ولزلی Wellesley واقع شده است . بزرگترین پردیس دانشگاه که بیشتر ساختمان های اداری و دانشکده های بازرگانی ، حقوق ، علوم اجتماعی ، زبان و فرهنگ ، جهانگردی ، طراحی و تکنولوژی خلاق ، مهندسی وعلوم کامپیوتر ، بهداشت و علوم محیطی در آن می باشد .

South Campus

در منطقه Manukau درجنوب شهر اوکلند به فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و رشته های علوم ، بازرگانی ، کامپیوتر ، آموزش ، علوم بهداشتی و مدیریت ورزش در مقطع کارشناسی و ارشد در این پردیس ارائه می شوند .

North Shore Campus

در منطقه Northcote درفاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و دانشکده بهداشت و علوم محیطی همچنین آموزش در این پردیس دارای ساختمان های آموزشی می باشند . در این پردیس دانشگاه تکنولوژی اوکلند  همچنین پنج کلینیک می باشد : دهان و دندان ، فیزیوتراپی ، روان درمانی ، سونوگرافی و بیماریهای پا .

AUT Millennium

در شمال شهر اکلند در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر می باشد و آموزش های ورزشی را ارائه می دهد . این کمپس مجهز به تسهیلات آموزشی ، خوابگاه ورزشکاران ، لابراتورهای علوم وزشی ، تسهیلات ورزشهای آبی و ساختمان بدنسازی است .

رتبه دانشگاه دانشگاه تکنولوژی اوکلند

در رتبه بندی QS دانشگاه تکنولوژی اوکلند دارای رتبه 464 است . البته در رشته هنر های زیبا رتبه 100 , حسابداری و امور مالی رتبه 150 و علوم ارتباطات بین 200 دانشگاه برتردنیا می باشد .

دانشکده های دانشگاه تکنولوژی اوکلند

  • Business, Economics and Law
  • Culture and Society
  • Design and creative Technology
  • Health and Environmental Sciences

بورسیه های دانشگاه تکنولوژی اوکلند

بورسبه های متفاوتی در دانشگاه AUT وجود دارد . نمونه ای از بورسیه هایی که به دانشجویان بین المللی تعلق می گیرد عبارتند از :

Vice Chancellor’s Doctoral Scholarships

دانشگاه تکنولوژی اوکلند برای جذب دانشجویان ممتاز این بورس را ارائه می دهد که شامل هزینه تحصیلی و سالی 25000 دلار نیوزیلند بابت هزینه زندگی تا سه سال برای دانشجویان بین المللی مقطع دکترا می باشد .

New Zealand International Doctoral Research Scholarships

دولت نیوزیلند جهت حمایت از بخش تحقیقاتی دانشگاه این بورسیه به دانشجویان بیتن المللی مقطع دکترا اعطا می کند که شهریه دانشگاه ، بیمه دانشجویی وهزینه زندگی سالانه 25000 دلار نیوزیلند تا سه سال را شامل می گردد .

لینک های مفید : تحصیل در نیوزیلند ، www.aut.ac.nz

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *