لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.

01

تحصـــیل در نیــوزلنــد

تحصیل در نیوزیلند می تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما باشد ، اگر به دنبال یک آموزش جهانی در یک محیط امن و زیبا هستید . هنگام انتخاب تحصیل در نیوزیلند ، می توانید اطمینان داشته باشید که در هر موسسه ای در سیستم آموزشی نیوزیلند از بالاترین استانداردهای آموزشی برخورد خواهید شد . تحصیل در نیوزیلند ترکیبی ارزشمندی از فرصت ها ، فرهنگ ، اقتصاد و آب و هوا را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

نیوزیلند یک مقصد عالی برای دانشجویان بین المللی است که یک سیستم آموزش جهانی را ارائه می دهد . همه دانشگاه های نیوزیلند از استانداردهای جهانی پیروی می کنند و به طور مرتب مورد آزمایش و نظارت دولت قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که سطح تحصیلات به طور مرتب بهبود می یابد . تحصیل در نیوزیلند دارای یک سیستم آموزشی پیشرفته و پاسخگو است ، که ترکیبی از اصول سنتی تدریس با نوآوری و فن آوری است و در سطح جهانی مورد احترام است .

RAD GROUP
RAD GROUP

اما چرا تحصیل در نیوزیلند ؟

1 – رتبه بندی جهانی

با گزینه های موجود بسیار زیاد ، انتخاب دوره درست جهت تحصیل در نیوزیلند همیشه یک تصمیم سخت است . با توجه به اینکه هر دانشجو ، دوره و دانشگاه متفاوت است ، تصمیم گیری می بایستی به صورت آگاهانه انجام پذیرد .

رتبه بندی دانشگاه های نیوزیلند یک روش عالی برای کمک به مقایسه شاخص های عملکرد کلیدی در دانشگاه های مختلف است . خوشبختانه همه هشت دانشگاه نیوزیلند در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS 2018-19 * رتبه بندی شده اند که برای کشورهایی که کمتر از 5 میلیون نفر جمعیت دارند بسیار خیره کننده است !

2 – مزایای کار حین تحصیل در نیوزیلند

نیوزیلند مزایای کار منحصر به فردی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد ، از جمله توانایی کار تمام وقت در تعطیلات و گزینه ای برای درخواست مجوز کار شش ماهه برای به دست آوردن امتیاز برای درخواست اقامت .

3 – تجربه یادگیری با کیفیت با تحصیل در نیوزیلند

سیستم آموزشی نیوزیلند مبتنی بر تحقیق است ، چون برگرفته از مدل آموزش بریتانیا است . این بدان معنی است که شباهت های زیادی بین دو سیستم وجود دارد ، مانند روش های تدریس . انتظار می رود که کارمندان دانشگاهی نیز جزو محققان و همچنین معلمان باشند . تحصیل در نیوزیلند یک تجربه یادگیری با کیفیت بالا را تضمین می کند . کمیته معاونین مجلس نیوزلند ، نماینده دانشگاه ، مسئولیت قانونی را برای تصویب و تعدیل دوره ها دارند .

4 – زیبایی طبیعی

نیوزیلند دارای زیباترین مناظر جهان است و برای کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند ، تحصیل در نیوزیلند انتخاب شگفت انگیزی است. شما می توانید در تعطیلات آخر هفته به اسکی روی آب ، پیاده روی ، قایقرانی یا کاوش فرهنگ محلی بپردازید .

5 – فرصت های گسترده برای مطالعه و تحقیق

هشت مؤسسه ای که سیستم دانشگاهی را در نیوزیلند تشکیل می دهند ، در دو جزیره اصلی ، شمال و جنوب واقع شده اند . این توزیع دانشجویان فرصتی برای ادامه تحصیل در نیوزیلند و فرهنگ آن را فراهم می کند . اگرچه تمام دانشگاه ها در رشته های هنر، تجارت ، علوم پایه و … مدرک ارائه می دهند ، اما هر کالج دوره های متمایزی برای ارائه در بر دارد .

بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، دانشگاه های نیوزیلند رقابت زیادی برای پذیرش دانشجو با تحصیلات دانشگاهی ندارد . به دلیل اینکه دانشگاه های نیوزلند ظرفیت بیشتری نسبت به تعداد دانشجویان دارند . دانش آموزان با نمرات متوسط می توانند به آسانی وارد برنامه های کارشناسی شوند . از این رو الزامات ورودی برای تحصیل در نیوزیلند در مقایسه با بسیاری از دانشگاه های برتر جهان بسیار کم تر است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ، فرم مشاوره تحصیلی ما را تکمیل فرمایید .

منبع : www.studyinnewzealand.govt.nz

02

آخــرین مقــالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *