لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

بورس تحصیلی دانشجویان بین المللی در استرالیا و نیوزلند 2020

بورس تحصیلی دانشجویان بین المللی در استرالیا و نیوزلند

بورس های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در استرالیا و نیوزلند2020

اگر دانشجوی بین المللی هستید که به دنبال تحصیل در استرالیا یا نیوزیلند هستید ، حتماً بررسی کنید که بورس های تحصیلی از طرف سازمان ها و دانشگاه ها در دسترس شما هستند.

اگر به دنبال تحصیل در خارج از کشور در استرالیا یا نیوزیلند هستید ، مطمئناً باید در نظر بگیرید که هزینه آن برای شما چقدر است.

شهریه در هر دو کشور نسبتاً زیاد است ، همانند هزینه زندگی ، بنابراین مهم است که شما از میزان بودجه موردنیاز خود آگاه باشید.

با این حال ، یکی از راه های کمکی برای به حداقل رساندن هزینه های خود ، درخواست بورسیه ها و کمک هزینه ها است. هر دولت برای دانشجویان بین المللی از کشورهای خاص بورسیه های معدودی دارد که می تواند مکان خوبی برای نگاه باشد. یا اگر دانشگاه خاصی وجود دارد که شما قلب خود را بر آن بگذارید ، همیشه ارزش بررسی دارد تا ببینید که آیا آنها بورس تحصیلی مناسب برای شما دارند یا خیر.

انواع بورس های تحصیلی

بورسیه های دانشگاهی – بیشتر دانشگاه ها نوعی بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند ، بنابراین موسسه مورد نظر شما هنگام بررسی بودجه باید اولین تماس تلفنی شما باشد.

بورسیه های مالی – این بورسیه ها براساس نیاز مالی دانشجویان است. اکثر این دانشجویان فقط ممکن است در دسترس دانشجویان داخلی باشد اما برخی دانشگاه ها بورسیه های مبتنی بر نیاز را به دانشجویان بین المللی اعطا می کنند.

بورس های تحصیلی شایسته – برای دانشجویانی که یا از لحاظ علمی تیزهوش هستند ، یا هدف آنها گسترش تمرکز تحقیقات دانشگاه است.

بورس های تحصیلی مستقر در کشور – این بورسیه ها بطور خاص برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه مورد هدف قرار می گیرد.

بورسیه های تأمین اعتبار دولتی – تعدادی از برنامه ها و بورس های تحصیلی با بودجه دولت وجود دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است.

بورس های تحصیلی با بودجه اختصاصی – بعضی اوقات مشاغل خصوصی یا اهدا کنندگان کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی تأمین می کنند. این موارد همچنین به احتمال زیاد در کشورهای در حال توسعه و گروه های اقلیت و یا در مناطق خاص مطالعه قرار می گیرد.

بورس های تحصیلی جزئی – این هزینه ها می توانند از پرداخت یک باره هزینه ای که دانشجو می تواند در قبال هزینه های خود یا از پرداخت بزرگتر که برای تأمین هزینه های خاص رفتن به دانشگاه استفاده می شود ، باشد.

استرالیا

بورس های تحصیلی دولتی استرالیا

بورسیه تحصیلی استرالیا اعطا می کند – برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه بویژه کشورهای منطقه هند و اقیانوس آرام ، این بورسیه تحصیلی کامل کارشناسی یا کارشناسی ارشد را در دانشگاه های استرالیا شرکت می کند. این شامل شهریه کامل ، سفرهای برگشتی هوایی ، کمک به هزینه های زندگی و پوشش بهداشتی از جمله موارد دیگر است.

جوایز بورسیه تحصیلات تکمیلی Endeavor – اینها پشتیبانی کامل مالی را برای دانشجویان بین المللی که به دنبال انجام کارشناسی ارشد یا دکترا در هر زمینه تحصیلی در استرالیا هستند فراهم می کند.

بورس های تحصیلی بین المللی تحصیلات تکمیلی – برنامه IPRS دانشجویان بین المللی را قادر می سازد برای یک مدرک تحصیلات تکمیلی تحصیل کنند و در کنار محققان دانشگاهی در استرالیا فعالیت کنند. بورس تحصیلی شهریه و هزینه های درمانی را تحت پوشش قرار می دهد.

مقصد استرالیا – مقصد استرالیا یک برنامه تحرک دولتی است که دانشجویان داخلی و بین المللی را به تحصیل در منطقه استرالیا ترغیب می کند.

برنامه آموزش تحقیق – بورسیه های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان داخلی و بین المللی برای تحصیل در رشته تحقیق در یک دانشگاه شرکت کننده استرالیا.

زنان APEC استرالیا در کمک هزینه های پژوهشی – این بورس تحصیلی برای محققان زن برجسته از اقتصادهای APEC است تا تحقیق را با همکاری یک دانشگاه استرالیا انجام دهند.

بورسیه های دانشگاه

دانشگاه کاتولیک استرالیا – براساس شایستگی دانشگاهی ، بورسیه هایی را برای دانشجویان بین المللی کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم می کند.

دانشگاه ملی استرالیا – تعداد بورس های تحصیلی زیادی برای دانشجویان بین المللی در تمام مقاطع تحصیلی وجود دارد.

بورسهای تحصیلی بین المللی آدلاید – این بورس های تحصیلی با هدف تقویت بازده تحقیقاتی دانشگاه آدلاید با جذب دانشجویان بین المللی برای انجام مدارک تحقیقاتی در آنجا انجام می شود. بورسیه شامل شهریه دوره ، کمک هزینه سالیانه زندگی و بیمه درمانی می باشد.

بورس های تحصیلی بین المللی تحقیقات دانشگاه کرتین – بورس های تحصیلی بین المللی برای دانشجویانی که برنامه های کارشناسی ارشد یا دکترا را دارند.

بورس های تحصیلی بین المللی دانشگاه سیدنی – برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دوره کارشناسی ارشد هستند و شهریه را تا سه سال تحت پوشش خود قرار می دهند.

بورسیه های بین المللی دانشگاه Macquarie – بورس تحصیلی جزئی از شهریه را برای دانشجویان روشنفکر تحصیلی فراهم می کند تا بتوانند یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل کنند. این مبلغ تا 10،000 دلار متغیر است (5،586 پوند).

بورسیه های تحصیلات تکمیلی بین المللی Flinders – به این متقاضیان اهدا می شود که به دنبال ادامه تحصیل در مقطع بالاتر از مدرک بالاتر باشند. این هزینه شهریه ، کمک هزینه زندگی ، کمک هزینه تأسیس ، هزینه جابجایی و بلیط هواپیما را در بر می گیرد.

بورسیه های دانشگاه عالی La Trobe برای دانشجویان بین المللی – با هدف دستیابی به دانشجویان برتر بین المللی از همه کشورها در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد.

بورسیه های شایستگی بین المللی دانشگاه موناش – برای دانشجویان برجسته بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در دانشگاه Monash هستند.

نیوزلند

بورس های تحصیلی دولت و نیوزلند

بورس های تحصیلی بین المللی نیوزلند – دولت نیوزیلند بورس های تحصیلی کاملی را برای دانشجویان فراهم می کند تا تمام وقت در یک دانشگاه یا یک دانشگاه اقیانوس آرام تحصیل کنند.

این بورس های تحصیلی برای دانشجویان کشورهای منتخب در اقیانوس آرام ، آفریقا ، آسیا ، آمریکای لاتین ، کارائیب و کشورهای مشترک المنافع قابل استفاده است.

آنها شامل شهریه کامل ، کمک هزینه زندگی ، کمک هزینه تأسیس ، بیمه پزشکی و مسافرت به کشور خود و نیوزیلند هستند. به دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز هزینه های تحقیق و پایان نامه داده می شود.

بورس های تحصیلی ADB در دانشگاه اوکلند – برنامه بورسیه تحصیلی بانک توسعه آسیا و ژاپن فرصتی را برای دانشجویان کشورهای عضو در حال توسعه ADB فراهم می کند تا تحصیلات کارشناسی ارشد را در موسسات دانشگاهی شرکت کننده در منطقه آسیا و اقیانوس آرام انجام دهند.

بورس های تحصیلی دانشگاه نیوزلند

بورس های تحصیلی بین المللی سال کانتربری بین المللی – دانشگاه کانتربری این بورسیه را به دانشجویان بین المللی که با شروع مدرک کارشناسی می توانند دست یابند ، ارائه می دهد.

بورس های تحصیلی کارشناسی ارشد تحقیقات بین المللی دانشگاه اوتاگو – این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد بین المللی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مبتنی بر پایان نامه هستند ، بودجه را تأمین می کند. بورس تحصیلی شامل 15،000 دلار زرق و برق (7،952 پوند) سالانه به اضافه پرداخت شهریه برای یک سال است.

بورسیه های کارشناسی ارشد ویکتوریا – دانشگاه ویکتوریا از ولینگتون بورسیه هایی را برای دوره های کارشناسی ارشد متمرکز بر تحقیقات تمام وقت فراهم می کند. بورس های تحصیلی شامل مبلغ 15،000 دلار پول (7،952 پوند) به علاوه هزینه های داخلی است.

بورسیه های دانشگاه عالی بین المللی دانشگاه ویکاتو – به دانشجویان بین المللی ارائه می شود كه نشان از تعالی دانشگاهی دارند و می توانند سفیران جهانی برای دانشگاه وایكاتو شوند.

بورسیه تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه اوکلند – با ارزش 10،000 دلار آمریکا (5،301 پوند) ، این بورسیه ها به دانشجویان با دستاورد بالا امکان تحصیل در دانشگاه اوکلند را می دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *