لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

آن چه باید در مورد بورس تحصیلی بدانید

بورس تحصیلی

بورس تحصیلیآن چه باید در مورد بورسیه تحصیلی بدانید

در حالی که تحصیل در خارج از کشور طیف وسیعی از مزایا و فرصت ها را ارائه می دهد ، می تواند هزینه بر و گران هم باشد . بورسیه تحصیلی می تواند بسیار رقابتی باشد بنابراین بسیار مهم است که شما تحقیقات خود را انجام داده تا بدانید برای کدام یک از بورسیه های تحصیلی واجد شرایط هستید . برای کمک ، ما برخی از بورس تحصیلی موجود برای دانشجویان بین المللی در استرالیا را به شما معرفی می کنیم .

ارائه دهندگان بورس تحصیلی

در استرالیا ، بورسیه تحصیلی توسط دولت فدرال ، ارائه دهندگان آموزش و برخی از سازمان های خصوصی ارائه می شود . شما همچنین ممکن است برخی از بورسیه های تحصیلی در کشور خودتان را پیدا کنید که دانشجویان را به دنبال تحصیل در خارج از کشور هدف قرار می دهد .

دولت

در سال مالی 2013 – 2014، دولت استرالیا بیش از 360 میلیون دلار کمک مالی به دانشجویان بین المللی ، از جمله کمک هزینه تحصیلی و بورس تحصیلی Endeavour، کمک هزینه تحصیلی تحصیلات تکمیلی و جوایز استرالیا ، ارائه داد .

موسسه ها

اکثر بورسیه های تحصیلی دانشگاه ها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اهدا می شود ، گرچه هنوز هم نزدیک به 30 میلیون دلاربودجه برای برنامه های دیگر ، از جمله دوره های کارشناسی ، وجود دارد . اکثر بورس های تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی اعطا می شود ، اما مشاورین بین المللی در موسسه راد قادر خواهند بود همه گزینه های موجود را به شما معرفی کنند .

Organisations

ارائه دهندگان بورسیه تحصیلی تنها به دولت و موسسات محدود نیستند بلکه طیف وسیعی از سازمان ها ، هم در استرالیا و هم در خارج از آن، بورسیه تحصیلی را به دانشجویان بین المللی ، از جمله موسسات خیریه ، سازمان های بین المللی ، انجمن های صنعت و شرکت های بزرگ ارائه می دهند .

چه ارائه هایی دارند ؟

هر بورس تحصیلی در شرایط واجد شرایط بودن و میزان بودجه متفاوت خواهد بود . برخی از بورسیه تحصیلی ممکن است دانشجویان یک رشته تحصیلی خاص یا دانشجویان کشورهای خاصی را مورد هدف قرار دهد . دیگر بورسیه های تحصیلی ممکن است به نشان دادن مهارت ، موفقیت یا تجربه در یک منطقه خاص مانند خدمات اجتماعی یا رهبری نیاز داشته باشد . بسیاری از بورسیه های تحصیلی برای شایستگی تحصیلی اهدا می شوند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دانش آموزان با پیشینه های نامناسب نیز ارائه شوند . بورس تحصیلی ممکن است کمک مالی با هزینه تحصیل ، هزینه های زندگی یا ترکیبی از هر دو را ارائه دهد . آنها ممکن است هزینه های کل تجربه تحصیلی شما را پوشش دهند ، برای یک دوره زمانی خاص (مانند سال اول) تامین مالی یا به سادگی پرداخت یک بار پرداخت کنند . آن ها ممکن است کل هزینه دوره تحصیل شما را پوشش دهند یا به عنوان مثال تنها یک دوره زمانی خاص را پوشش دهند مثلا سال اول تحصیل که به این مورد fund گفته می شود .

نحوه درخواست

شما می توانید برای بسیاری از بورس های تحصیلی ، آنلاین و از طریق وب سایت ارائه دهنده درخواست دهید . مهم است که معیارهای واجد شرایط بودن را به دقت بخوانید تا اطمینان حاصل شود که همه موارد مورد نیاز را شامل می شود . ممکن است لازم باشد اسناد حمایتی مانند رونوشت های دانشگاهی یا بیانیه شخصی را نیز ارسال کنید . برخی از بورسیه های تحصیلی به طور خودکار به دانش آموزان بر اساس نتایج تحصیلی آنها اعطا می شود و برای تکمیل درخواست ها به دانشجویان نیازی نباشد . در نظر داشته باشید که بورسیه تحصیلی می تواند بسیار رقابتی باشد و حتی اگر شما در اولین اقدام آن ها را از دست بدهید ، می توانید دوباره در سال های آینده درخواست کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بورس های تحصیلی استرالیا و تحصیل در استرالیا با ما تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.studiesinaustralia.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *