لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

پنج مزیت تجربه کار در استرالیا

پنج مزیت تجربه کار در استرالیا

پنج مزیت تجربه کار در استرالیا: آیا می دانستید که دانشجویان بین المللی می توانند در طول تحصیل در استرالیا به صورت نیمه وقت کار کنند؟ بسیاری از افراد هستند که علاقه به کار کردن در حین تحصیل دارند و برخی دیگر نیز برای کم کردن هزینه های خود برای خانواده خود تلاش می کنند که در زمان تحصیل خود کار نیز بکنند تا بتوانند بخشی از هزینه های زندگی یا تحصیل خود را بپردازند. شما در کشور استرالیا این امکان را دارید که به صورت نیمه وقت و به مدت معینی در هفته کار کنید و به ازای هر ساعت از کار خود پول دریافت کنید. در ادامه این مقاله در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را با برخی از مهم ترین مزیت های تجربه کار در استرالیا آشنا کنیم.

 

کار دانشجویی در زمان تحصیل

همانطور که گفته شد شما در کشور استرالیا این امکان را دارید که در زمان تحصیل خود در طول دو هفته به مدت 40 ساعت یا هفته ای 20 ساعت کار کنید و از این طریق درآمد داشته باشید. کار کردن در زمان تحصیل در استرالیا می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی داشته باشد و برای آینده شما نیز کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

 

1 – درآمد اضافی

اگر بتوانید در زمان تحصیل کاری پیدا کنید، یکی از عالی ترین مزایای آن دریافت درآمد اضافی می باشد. این کار می تواند عقب نشینی های اجتماعی پس از کلاس را پوشش دهد و چه در طول تحصیل در استرالیا نیز امکان سفر به نقاط مختلف آن را در تعطیلات بین ترم ها را میسر کند. اکثر دانشجویان استرالیایی در طول تحصیلات خود به طور منظم یا نیمه وقت کار می کنند، که معمولا در صنایع خرده فروشی و مهمان داری می باشند؛ اما فرصت های پرداخت شده در بسیار دیگر از زمینه های کاری نیز در دسترس است.

فقط به یاد داشته باشید: استرالیایی ها بسیار رقابتی هستند! جستجوی کار نیز در استرالیا رقابت بسیار زیادی دارد و در صورتی که میخواهید استخدام شوید باید در این رقابت پیروز شوید. پیش از جستجوی کار، به اطلاعات مربوط به کارکنان بازنشسته، برای دانشجویان بین المللی مراجعه کنید. شما همچنین می توانید با هماهنگ کننده دوره یا دفتر کار خود در محوطه دانشگاه برای کمک به کارآموزی و برنامه های مربوط به دوره صحبت کنید.

درآمد بیشتر در زمان تحصیل
درآمد بیشتر در زمان تحصیل

2 – بهبود زبان انگلیسی

یکی از مهم ترین مزایایی که کار های مختلف در استرالیا می تواند برای شما داشته باشد تقویت زبان انگلیسی شما می باشد. بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی از طریق صحبت کردن (Speaking) و شنیدن (Listening) می باشد. در محیط مناسب و در جایی که همه انگلیسی صحبت می کنند قرار گرفتن نیز یکی از مهم ترین راه های تقویت زبان انگلیسی می باشد. بنابراین کار کردن در زمان تحصیل به شما کمک می کند تا در زمان بسیار کمتری زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید و بتوانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید.

 

3 – بهبود رزومه

رزومه داشتن یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که می تواند به شما در استخدام شدن در یک شرکت کمک کند. اگر شما موفق شوید در زمان تحصیل خود کار کنید می توانید در تمام 4 یا 5 سال تحصیل خود برای خودتان رزومه جور کنید. این رزومه به شما کمک می کند که پس از فارغ التحصیل شدن چه در کشور استرالیا و چه در کشور های دیگر راحت تر کار پیدا کنید و بتوانید ویزای کاری و زندگی در استرالیا را نیز دریافت کنید. به طور خلاصه جمع کردن رزومه نیز یکی دیگر از مزایای مهم کار دانشجویی در استرالیا می باشد و برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

4 – شبکه های کاری

تا به حال شنیده اید که می گویند: «چه کسی می داند، نه این که چه می دانید؟» اگر بتوانید جایگاه مربوط به دوره خود را حفظ کنید و همچنین در عمل مهارت های خود را به خوبی نشان دهید، یک شبکه ارزشمند را تشکیل می دهید. ایجاد شبکه های کاری مختلف در کشور استرالیا می تواند در پیدا کردن کار به شما بعد از فارغ التحصیلی نیز کمک کند. ایجاد شبکه کاری همچنین می تواند به شما در پایه گذاری یک کسب و کار و کار کردن در استرالیا نیز به شما کمک کند.

فرصت های اجتماعی در زمان کار در استرالیا
فرصت های اجتماعی در زمان کار

 5 – فرصت های اجتماعی

کار به صورت نیمه وقت یک راه عالی برای بیرون آمدن از محیط دانشگاه و ورود به بازار کار است و به شما کمک می کند ذهن خود را از مطالعه صرف، بیرون بکشید. این موضوع به شما کمک زیادی خواهد کرد تا استقلال بیشتری (به ویژه اگر برای اولین بار از خانه بیرون آمده اید) به دست آورید و دوستان جدیدی پیدا کنید. در عین حال به بینش بیشتری نسبت به فرهنگ استرالیا دست خواهید یافت. این موضوع همچنین باعث می شود تا شما بیشتر با فرهنگ استرالیایی ها آشنا شوید. شما هرگز نمی دانید که چه کسی ممکن است پس از فارغ التحصیلی شما، به منظور اشتغال با شما تماس بگیرد. بیرون آمدن از فضای دانشگاه همچنین می تواند به شما در وسیع تر کردن دایره آشنایان خود در کشور استرالیا و بهبود شرایط معاشرت شما با دیگران نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اعزام دانشجو به استرالیا، با ما تماس بگیرید.

 

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با 5 مزیت مهم کار در زمان تحصیل در استرالیا آشنا کنیم تا اگر درباره کار دانشجویی شک دارید، از مزایای آن خبردار باشید.

منبع : www.studiesinaustralia.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *