لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه ولنگونگ استرالیا

دانشگاه ولنگونگ

دانشگاه ولنگونگ: استرالیا یکی از کشور هایی است که امروزه تحصیل دانشگاهی در آن کیفیت بسیار بالایی دارد. امروزه دانشجویان بسیار زیادی از سراسر کشور های دنیا برای تحصیل در دانشگاه های این کشور به سفر می کنند. دانشگاه ولنگونگ یکی از دانشگاه های برتر کشور استرالیا به حساب می آید که دانشجویان بین المللی ایرانی بسیاری برای تحصیل در این دانشگاه پذیرفته می شوند. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه ولنگونگ، تاریخچه و اطلاعات مورد نیاز، هزینه تحصیل و رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه آشنا کنیم.

 

دانشگاه ولنگونگ (University of Wollongong)

دانشگاه ولنگونگ یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در سال 1951 در شهر ساحلی ولنگونگ، در ایالت نیو سوث ولز استرالیا، حدود 80 کیلومتری جنوب سیدنی تاسیس شده است. امروزه دانشگاه ولنگونگ به یک مرکز علمی تبدیل شده است که دارای چندین پردیس در ولنگونگ، شول هیون، پردیس نوآوری در شمال ولنگونگ، در سیدنی و نیز یک پردیس خارج از استرالیا در امارات متحده عربی شهر دبی می باشد. کمپس اصلی دانشگاه ولنگونگ در 5 کیلومتری شمال مرکز شهر ولنگونگ واقع شده و با بیش از 84 هکتار مساحت، 6 مجتمع مسکونی خوابگاهی به همراه 94 ساختمان آموزشی و اداری است.

کمپس دبی در سال 1993 تاسیس شده که رشته های کارشناسی ارشد گروه تجارت و اقتصاد و رشته های آموزشی زبان انگلیسی را به دانشجویان ارائه می کند. برای تحصیل در استرالیا انتخاب یک دانشگاه مناسب لازم است و دانشگاه ولنگونگ می تواند این انتخاب باشد. از شاخصه های بارز دانشگاه ولنگونگ می توان به تحقیقات علمی، مهارت های عمومی و کاری دانش آموختگان و نیز حقوق دریافتی بالای فارغ التحصیلان آن اشاره کرد.

اگر ترجیح می دهید که در یک شهر بزرگ زندگی کنید، دانشگاه ولنگونگ دوره های آموزشی بازرگانی در سطح جهانی را در دانشکده بازرگانی سیدنی نیز ارائه می کند. جدیدترین امکانات و تکنولوژی های دانشکده بازرگانی سیدنی در قلب شهر سیدنی قرار دارد و فقط چند دقیقه از اسکله معروف و ساختمان اپرای سیدنی فاصله دارد. این زیبایی ها و امکانات تحصیل در استرالیا را برای شما جذاب می کند.

دانشگاه ولنگونگ همواره تمرکز خاصی بر تحقیقات علمی داشته و در زمینه های مختلفی چون پلیمرهای هوشمند، پردازش های استیل، فناوری های امواج میکرو، تحقیقات زیست پزشکی، پرتوهای فیزیک پزشکی و تحقیقات محیط زیستی عملکرد بسیار خوبی داشته است. این مرکز علمی در حال حاضر دارای بیش از 8 مؤسسه تحقیقاتی می باشد. مؤسسه تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات آن، بزرگترین مرکز تحقیقاتی این رشته در نیمکره جنوبی محسوب می شود. لذا اگر تحصیل در استرالیا رh انتخاب کرده اید T دانشگاه ولنگونگ انتخاب درستی است.

دانشگاه ولنگونگ با 60 سال سابقه برتری در آموزش و پژوهش، یکی از دانشگاه های برجسته بین المللی است. این دانشگاه در هفت زمینه مهم علمی نشان پنج ستاره گرفته است، در حالیکه نشان پنج ستاره در هر یک از این زمینه ها تنها به دانشگاهی تعلق می گیرد که در ردیف 20 درصد بالای بهترین دانشگاه های استرالیا قرار داشته باشد. با داشتن یک جایگاه کاملا بین المللی، دانشگاه ولنگونگ دوره هایی را ارائه می نماید که نه تنها در شهرهای ولنگونگ و سیدنی، بلکه در پردیس آن در دبی و همچنین از طریق مشارکت با دانشگاه خصوصی بین المللی در سنگاپور، در مالزی و در دانشکده مدیریت سنگاپور تدریس می شود.

ولنگونگ نهمین شهر بزرگ استرالیا است و فاصله آن تا شهر سیدنی با اتومبیل یا قطار 90 دقیقه است. منطقه ایلاوارا، از جمله شهر ولنگونگ جمعیتی نزدیک به 400000 نفر دارد و در این جامعه چند فرهنگی بیش از 70 ملیت مختلف دیده می شود. این تنوع ملیت تحصیل در استرالیا را راحت تر می کند. شهر بین المللی ولنگونگ با زیبائی طبیعی و آمیزه ای از شیوه های زندگی، فرهنگ ها و تفریحات متنوع، محلی عالی برای زندگی و تحصیل می باشد. دانشکده تحصیلات تکمیلی رشته بازرگانی دانشگاه ولنگونگ که دانشکده بازرگانی سیدنی نام دارد، دوره هایی را در دو محل ارائه می نماید: یکی در در شمال ولنگونگ و دیگری پردیس نوآوری در مرکز شهر سیدنی.

دانشگاه ولنگونگ خدمات گسترده ای به دانشجویان خارجی ارائه می نماید که کاملا مطابق با نیازهای آنهاست. علاوه بر تعداد زیادی فروشگاه های مواد خوراکی، مراکز خدماتی از جمله بانک، آژانس های مسافرتی، اداره پست، آرایشگاه و امکانات ورزشی و تفریحی این دانشگاه، خدمات استخدامی، آینده شغلی، مهد کودک و خدمات مشاوره و پزشکی هم دارد. این دانشگاه دارای مهد کودک برای مراقبت از کودکان از سن 6 هفتگی تا 5 سالگی و همچنین مراقبت از دانش آموزان در ساعات قبل و بعد ازمدرسه در صبح و بعد از ظهر می باشد.

درباره دانشگاه ولنگونگ
درباره دانشگاه ولنگونگ

اطلاعات تکمیلی دانشگاه ولنگونگ

  • شعار دانشگاه: برای هدف ایستادگی کن (Stands for purpose)
  • تاریخ تاسیس: 1951 میلادی
  • صدراعظم: کریستین مک لافلین (Christine McLoughlin)
  • معاون صدراعظم: پروفسور پاتریشیا ام دیویدسون (Professor Patricia M. Davidson)
  • تعداد کارمندان دانشگاه: 2,971 نفر
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 34,520 نفر

رتبه دانشگاه ولنگونگ

دانشگاه ولنگونگ رتبه 15 در میان دانشگاه های استرالیا را به خود اختصاص داده و علاوه بر این، رتبه ۲۱۸ جهانی را نیز براساس رده بندی QS دارا می باشد.

دانشکده های دانشگاه ولنگونگ

  • دانشکده علوم سلامت، بهداشت و علوم رفتاری: برنامه های این دانشکده عبارتند از علوم بهداشت، پرستاری، مامایی و فیزیولوژی.
  • دانشکده انفورماتیک: برنامه های این دانشکده عبارتند از مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و ارتباطات، اطلاعات سیستم ها و فناوری، ریاضیات و آمار کاربردی.
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده علوم پایه: برنامه های این دانشکده عبارتند از علوم زیستی، شیمی، زمین شناسی و محیط زیست.
  • دانشکده فراساختارهای هوشمند
  • دانشکده هنر: برنامه های این دانشکده عبارتند از ادبیات انگلیسی و فلسفه، زبان های خارجی، تاریخ و سیاست، علوم اجتماعی، رسانه ها و ارتباطات.
  • دانشکده بازرگانی: برنامه های این دانشکده عبارتند از بازرگانی، حسابداری و دارایی، اقتصاد، مدیریت و بازاریابی.
  • دانشکده هنرهای زیبا: برنامه های این دانشکده عبارتند ازموسیقی و نمایش، هنر و طراحی، خبرنگاری و نویسندگی.
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده مهندسی: برنامه های این دانشکده عبارتند از مهندسی عمران، مهندسی معدن، مهندسی محیط زیست، فیزیک، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و مکاترونیک.

 

تاریخچه دانشگاه ولنگونگ

بیش از 60 سال، این دانشگاه از یک کالج تغذیه استانی با 300 دانشجو به یک دانشگاه بین المللی با بیش از 30000 دانشجو در 9 پردیس داخلی و چهار مرکز بین المللی تبدیل شده است. در سال 1951، بنیادی از دانشگاه ولونگونگ به عنوان بخشی از دانشگاه فناوری نیو ساوت ولز در وولونگونگ تأسیس شد. یک دهه بعد، این بخش به کالج Wollongong دانشگاه نیو ساوت ولز تبدیل شد.

در سال 1972، این کتابخانه سه طبقه بود و گنجایش 280 دانشجو را داشت. در سال 1975، دانشگاه ولونگونگ به عنوان یک موسسه مستقل آموزش عالی توسط پارلمان نیو ساوت ولز استقلال خود را به دست آورد. در سال 1976، کتابخانه گسترش یافت و ظرفیت 530 دانشجو را داشت.

در سال 1977، دانشکده علوم کامپیوتر (که در حال حاضر به عنوان دانشکده مهندسی و علوم اطلاعات شناخته می شود) نسخه ای از یونیکس را برای Interrater 7/32 به نام UNSW 01 توسعه داد، این اولین Unix غیر PDP بود. در اواخر دهه 70، تیم برنرز لی نرم‌افزار TCP/IP، عنصر جدایی‌ناپذیر شبکه جهانی وب، را از دانشگاه ولونگونگ تهیه کرد.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه Wollongong
بورسیه تحصیلی در دانشگاه Wollongong

بورسیه های دانشگاه ولنگونگ

دانشگاه ولنگونگ برای همه رشته در تمام مقطع به واجدین شرایط بورس های متفاوتی می دهد برخی از این بورس ها عبارتند از:

(Undergraduate Excellence Scholarships (UES

این بورسیه شامل 15% کاهش در هزینه های دانشگاه در طول دوره تحصیلی معمولا تا 4 سال است. این بورس تعداد مشخصی ندارد اگر معیار های بورس را داشته باشید وقتی برای پذیرش اقدام می کنید می توانید از این بورس استفاده کنید. این بورسیه ها تحصیل در استرالیا را راحت تر می کنند و اساسا عامل موثری در جذب دانشجویان ممتاز است.

(FACULTY MERIT SCHOLARSHIPS (FMS

این بورسیه بیشتر از 25% کاهش هزینه را برای دانشجویان بین المللی در رشته های بازرگانی، حقوق، علوم انسانی و هنر را به همراه دارد و برای رشته های مدیریتی و علوم تا 15% کاهش را شامل می شود.

بورس تحصیلی SYDNEY BUSINESS SCHOOL

هر سه ترم یکبار کالج بازرگانی سیدنی به دانشجویان بین المللی این بورسیه را اعطا می کند. بورس مذکور ارزش 25 درصد کسر شهریه را برای مقطع کارشناسی ارشد دارد. اگرمعدل کل خوبی داشته باشید می توانید برای این بورس تحصیلی درخواست بدهید.

بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دوره های کارشناسی ارشد پژوهشی و دکترا

دو بار در سال، دانشگاه ولنگونگ تعدادی بورس تحصیلی تحقیقاتی (کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش) به دانشجویان پژوهش محور اهدا می کند. این بورس هزینه تحصیل را تا دو سال برای دوره ارشد تحقیقاتی و تا سه سال برای دکترا پوشش می دهد.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه ولنگونگ

هزینه تحصیل در استرالیا از مهم ترین موضوعاتی است که شما باید پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر درباره آن بررسی های لازم را انجام دهید تا بتوانید مدارک مربوط به تمکن مالی خودتان را نیز همراه با مدارک مورد نیاز دیگر برای پذیرش تحصیلی در استرالیا برای دانشگاه مورد نظرتان ارسال کنید.

دانشگاه ولنگونگ استرالیا از دانشگاه های برتر کشور استرالیا می باشد که بسیاری از دانشجویان بین المللی برای این دانشگاه درخواست ارسال می کنند. شما باید برای دانستن هزینه های تحصیل خود در این دانشگاه در ابتدا به پی دی اف هزینه های تحصیل در دانشگاه ولنگونگ مراجعه کنید و در کنار آن هزینه های زندگی در استرالیا را نیز بررسی کنید.

هزینه تحصیل در University of Wollongong
هزینه تحصیل در University of Wollongong

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ولنگونگ

رشته های هنر، علوم اجتماعی و انسانی (Arts, Social Sciences and Humanities)

لیسانس هنر (روانشناسی) – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Arts (Psychology) – Bachelor of Business) لیسانس هنر – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Arts – Bachelor of Commerce) لیسانس هنر – لیسانس ارتباطات و رسانه (Bachelor of Arts – Bachelor of Communication and Media)
لیسانس هنر – لیسانس مطالعات بین الملل (Bachelor of Arts – Bachelor of International Studies) لیسانس هنر در تمدن غرب (Bachelor of Arts in Western Civilisation) لیسانس هنر در تمدن غرب (افتخار) (Bachelor of Arts in Western Civilisation (Honours))
لیسانس هنر در تمدن غرب – لیسانس هنرهای خلاق (Bachelor of Arts in Western Civilisation – Bachelor of Creative Arts) لیسانس هنر در تمدن غرب – لیسانس مطالعات بین الملل (Bachelor of Arts in Western Civilisation – Bachelor of International Studies) لیسانس هنر در تمدن غرب – لیسانس حقوق (Bachelor of Arts in Western Civilisation – Bachelor of Laws)
لیسانس هنر در تمدن غرب – لیسانس سیاست، فلسفه و اقتصاد (Bachelor of Arts in Western Civilisation – Bachelor of Politics, Philosophy and Economics) لیسانس هنر – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Arts – Bachelor of Business) لیسانس ارتباطات و رسانه (Bachelor of Communication and Media)
لیسانس ارتباطات و رسانه (افتخارات) (Bachelor of Communication and Media (Honours)) لیسانس ارتباطات و رسانه – لیسانس مطالعات بین الملل (Bachelor of Communication and Media – Bachelor of International Studies) لیسانس ارتباطات و رسانه – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Communication and Media – Bachelor of Business)
لیسانس هنرهای خلاق (Bachelor of Creative Arts) لیسانس هنرهای خلاق (افتخارات) (Bachelor of Creative Arts (Honours)) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس هنر (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Arts)
لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Business) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Commerce) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس ارتباطات و رسانه (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Communication and Media)
لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس روزنامه نگاری (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Journalism) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس علوم (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Science) لیسانس آموزش و پرورش – سالهای اولیه (Bachelor of Education – The Early Years)
لیسانس مطالعات آموزش و پرورش (Bachelor of Education Studies) لیسانس جغرافیا (Bachelor of Geography) لیسانس بهداشت و تربیت بدنی (Bachelor of Health and Physical Education)
لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس هنر (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Arts) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Business) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Commerce)
لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس ارتباطات و رسانه (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Communication and Media) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس روزنامه نگاری (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Journalism) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس علوم (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Science)
لیسانس آموزش و پرورش – سالهای اولیه (Bachelor of Education – The Early Years) لیسانس مطالعات آموزش و پرورش (Bachelor of Education Studies) لیسانس جغرافیا (Bachelor of Geography)
لیسانس بهداشت و تربیت بدنی (Bachelor of Health and Physical Education) لیسانس بهداشت و تربیت بدنی (معتبر) (Bachelor of Health and Physical Education (Honours)) لیسانس مطالعات بین الملل (Bachelor of International Studies)
لیسانس مطالعات بین المللی (افتخار) (Bachelor of International Studies (Honours)) لیسانس مطالعات بین المللی – لیسانس بازرگانی (Bachelor of International Studies – Bachelor of Business) لیسانس روزنامه نگاری (Bachelor of Journalism)
لیسانس روزنامه نگاری – لیسانس هنر (Bachelor of Journalism – Bachelor of Arts) لیسانس روزنامه نگاری – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Journalism – Bachelor of Business) لیسانس روزنامه نگاری – لیسانس ارتباطات و رسانه (Bachelor of Journalism – Bachelor of Communication and Media)
لیسانس روزنامه نگاری – لیسانس مطالعات بین الملل (Bachelor of Journalism – Bachelor of International Studies) لیسانس روزنامه نگاری – لیسانس علوم (SMAH) (Bachelor of Journalism – Bachelor of Science (SMAH)) لیسانس آموزش ریاضی (Bachelor of Mathematics Education)
لیسانس علوم اعصاب (Bachelor of Neuroscience) لیسانس اجرا و تئاتر (Bachelor of Performance and Theatre) لیسانس سیاست، فلسفه و اقتصاد (Bachelor of Politics, Philosophy and Economics)
لیسانس سیاست، فلسفه و اقتصاد (افتخارات) (Bachelor of Politics, Philosophy and Economics (Honours)) لیسانس آموزش ابتدایی (Bachelor of Primary Education) لیسانس آموزش ابتدایی (Bachelor of Primary Education)
لیسانس آموزش ابتدایی (دانشجوی رئیس) (Bachelor of Primary Education (Dean’s Scholar)) لیسانس آموزش ابتدایی (افتخارات) (Bachelor of Primary Education (Honours)) لیسانس آموزش ابتدایی (افتخارات) (Bachelor of Primary Education (Honours))
لیسانس علوم روانشناسی (Bachelor of Psychological Science) لیسانس روانشناسی (معتبر) (Bachelor of Psychological Science (Honours)) لیسانس علوم روانشناسی – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Psychological Science – Bachelor of Business)
لیسانس علوم روانشناسی – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Psychological Science – Bachelor of Commerce) لیسانس علوم روانشناسی – لیسانس علوم اعصاب (Bachelor of Psychological Science – Bachelor of Neuroscience) لیسانس علوم روانشناسی – لیسانس علوم اجتماعی (Bachelor of Psychological Science – Bachelor of Social Science)
لیسانس روانشناسی (معتبر) (Bachelor of Psychology (Honours)) لیسانس روانشناسی (افتخارات) – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Psychology (Honours) – Bachelor of Business) لیسانس روانشناسی (افتخارات) – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Psychology (Honours) – Bachelor of Commerce)
لیسانس بهداشت عمومی (Bachelor of Public Health) لیسانس بهداشت عمومی (افتخارات) (Bachelor of Public Health (Honours)) لیسانس پژوهش – دانشکده هنر، علوم اجتماعی و انسانی (Bachelor of Research – Faculty of Arts, Social Sciences and Humanities)
لیسانس علوم (Bachelor of Science) لیسانس علوم (افتخارات) – ASSH (Bachelor of Science (Honours) – ASSH) لیسانس علوم – ASSH (Bachelor of Science – ASSH)
لیسانس آموزش علوم (Bachelor of Science Education) لیسانس علوم اجتماعی (Bachelor of Social Science) لیسانس علوم اجتماعی (افتخارات) (Bachelor of Social Science (Honours))
لیسانس علوم اجتماعی (روانشناسی) (Bachelor of Social Science (Psychology)) لیسانس مددکاری اجتماعی (Bachelor of Social Work) لیسانس مددکاری اجتماعی (افتخارات) (Bachelor of Social Work (Honours))
لیسانس ورزش (Bachelor of Sport) لیسانس جوامع پایدار (Bachelor of Sustainable Communities) دیپلم زبان (Diploma in Languages)

 

رشته های تجارت و حقوق (Business and Law)

لیسانس هنر (روانشناسی) – لیسانس حقوق (Bachelor of Arts (Psychology) – Bachelor of Laws) لیسانس هنر (روانشناسی) – لیسانس حقوق (افتخار) (Bachelor of Arts (Psychology) – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس هنر – لیسانس حقوق (Bachelor of Arts – Bachelor of Laws)
لیسانس هنر – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Arts – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس بازرگانی (Bachelor of Business) لیسانس بازرگانی (افتخارات) (Bachelor of Business (Honours))
لیسانس بازرگانی (دانشگاهی) (Bachelor of Business (Scholar)) لیسانس بازرگانی (دیپلم پیشرفته مدیریت رویداد TAFE) (Bachelor of Business (TAFE Advanced Diploma of Event Management)) لیسانس بازرگانی (دیپلم پیشرفته مدیریت هتلداری TAFE) (Bachelor of Business (TAFE Advanced Diploma of Hospitality Management))
لیسانس بازرگانی (دیپلم پیشرفته مدیریت سفر و گردشگری TAFE) (Bachelor of Business (TAFE Advanced Diploma of Travel and Tourism Management)) لیسانس بازرگانی – لیسانس حقوق (Bachelor of Business – Bachelor of Laws) لیسانس بازرگانی – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Business – Bachelor of Laws (Honours))
لیسانس مدیریت بازرگانی (Bachelor of Business Administration) لیسانس بازرگانی (افتخارات) (Bachelor of Commerce (Honours)) لیسانس بازرگانی – لیسانس حقوق (Bachelor of Commerce – Bachelor of Laws)
لیسانس بازرگانی – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Commerce – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس بازرگانی – TAFE دیپلم پیشرفته مدیریت رویدادها (Bachelor of Commerce – TAFE Advanced Diploma of Events Management) لیسانس بازرگانی – TAFE دیپلم پیشرفته مدیریت سفر و گردشگری (Bachelor of Commerce – TAFE Advanced Diploma of Travel and Tourism Management)
لیسانس بازرگانی جهانی (Bachelor of Commerce Global) لیسانس ارتباطات و رسانه – لیسانس حقوق (Bachelor of Communication and Media – Bachelor of Laws) لیسانس ارتباطات و رسانه – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Communication and Media – Bachelor of Laws (Honours))
لیسانس کامپیوتر – لیسانس حقوق (Bachelor of Computer Science – Bachelor of Laws) لیسانس هنرهای خلاق – لیسانس حقوق (Bachelor of Creative Arts – Bachelor of Laws) لیسانس اقتصاد و دارایی (Bachelor of Economics and Finance)
لیسانس اقتصاد و دارایی – لیسانس حقوق (Bachelor of Economics and Finance – Bachelor of Laws) لیسانس اقتصاد و دارایی – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Economics and Finance – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس حقوق (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Laws)
لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس فناوری اطلاعات – لیسانس حقوق (Bachelor of Information Technology – Bachelor of Laws) لیسانس مطالعات بین الملل – لیسانس حقوق (Bachelor of International Studies – Bachelor of Laws)
لیسانس مطالعات بین الملل – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of International Studies – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس روزنامه نگاری – لیسانس حقوق (Bachelor of Journalism – Bachelor of Laws) لیسانس حقوق (ورود مستقیم) (Bachelor of Laws (Direct Entry))
لیسانس حقوق (ورودی فارغ التحصیلان) (Bachelor of Laws (Graduate Entry)) لیسانس حقوق (افتخارات) (ورود مستقیم) (4 سال) (Bachelor of Laws (Honours) (Direct Entry) (4 Yrs)) لیسانس حقوق (افتخارات) (ورودی فارغ التحصیلان) (3 سال) (Bachelor of Laws (Honours) (Graduate Entry) (3 years))
لیسانس ریاضی – لیسانس حقوق (Bachelor of Mathematics – Bachelor of Laws) لیسانس ریاضی – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Mathematics – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس سیاست، فلسفه و اقتصاد – لیسانس حقوق (Bachelor of Politics, Philosophy and Economics – Bachelor of Laws)
لیسانس سیاست، فلسفه و اقتصاد – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Politics, Philosophy and Economics – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس علوم روانشناسی – لیسانس حقوق (Bachelor of Psychological Science – Bachelor of Laws) لیسانس علوم – لیسانس حقوق (Bachelor of Science – Bachelor of Laws)
لیسانس علوم – لیسانس حقوق (افتخارات) (Bachelor of Science – Bachelor of Laws (Honours)) لیسانس علوم اجتماعی – لیسانس حقوق (Bachelor of Social Science – Bachelor of Laws)

 

رشته های مهندسی و علوم اطلاعات (Engineering and Information Sciences)

لیسانس مدیریت بازرگانی – لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Business Administration – Bachelor of Information Technology) لیسانس سیستم های اطلاعات کسب و کار (Bachelor of Business Information Systems) لیسانس سیستم های اطلاعات کسب و کار (افتخار) (Bachelor of Business Information Systems (Honours))
لیسانس کامپیوتر (Bachelor of Computer Science) لیسانس علوم کامپیوتر (امنیت سایبری) – آکادمی سایبر (Bachelor of Computer Science (Cyber Security) – Cyber Academy) لیسانس علوم کامپیوتر (دانشجوی دانشکده) (Bachelor of Computer Science (Dean’s Scholar))
لیسانس کامپیوتر (معتبر) (Bachelor of Computer Science (Honours)) لیسانس کامپیوتر – لیسانس علوم (Bachelor of Computer Science – Bachelor of Science) لیسانس علوم داده و تجزیه و تحلیل (Bachelor of Data Science and Analytics)
لیسانس علوم داده و تجزیه و تحلیل (افتخار) (Bachelor of Data Science and Analytics (Honours)) لیسانس مهندسی (افتخارات) (دو گرایش) (Bachelor of Engineering (Honours) (Double Major)) لیسانس مهندسی (افتخارات) (دبی) (Bachelor of Engineering (Honours) (Dubai))
لیسانس مهندسی (افتخارات) (دانشگاهی) (دو رشته) (Bachelor of Engineering (Honours) (Scholar) (Double Major)) لیسانس مهندسی (افتخارات) (دانشگاهی) (تک رشته) (Bachelor of Engineering (Honours) (Scholar) (Single Major)) لیسانس مهندسی (افتخارات) (تک گرایش) (Bachelor of Engineering (Honours) (single major))
لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس هنر (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Arts) لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Business) لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس علوم کامپیوتر (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Computer Science)
لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس علوم ورزشی (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Exercise Science) لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس ریاضی (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Mathematics) لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس علوم (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Science)
لیسانس مهندسی (افتخارات) – لیسانس علوم (Bachelor of Engineering (Honours) – Bachelor of Science) لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Information Technology) لیسانس فناوری اطلاعات (دانشجوی دانشکده) (Bachelor of Information Technology (Dean’s Scholar))
لیسانس فناوری اطلاعات (افتخارات) (Bachelor of Information Technology (Honours)) لیسانس ریاضی (Bachelor of Mathematics) لیسانس ریاضی (افتخارات) (Bachelor of Mathematics (Honours))
لیسانس ریاضی – لیسانس علوم کامپیوتر (Bachelor of Mathematics – Bachelor of Computer Science) لیسانس ریاضی – لیسانس علوم (Bachelor of Mathematics – Bachelor of Science) لیسانس ریاضی پیشرفته (Bachelor of Mathematics Advanced)
لیسانس ریاضیات و مالی (افتخارات) (Bachelor of Mathematics and Finance (Honours)) لیسانس ریاضی و مالی (افتخارات) (دانشجوی رئیس) (Bachelor of Mathematics and Finance (Honours) (Dean’s Scholar)) لیسانس پزشکی و پرتو فیزیک (Bachelor of Medical and Radiation Physics)
لیسانس پزشکی و پرتو فیزیک پیشرفته (افتخارات) (Bachelor of Medical and Radiation Physics Advanced (Honours)) لیسانس تحقیقات – دانشکده فنی و مهندسی و علوم اطلاعات (Bachelor of Research – Faculty of Engineering and Information Sciences) لیسانس علوم (EIS) (Bachelor of Science (EIS))
لیسانس علوم – لیسانس هنر (Bachelor of Science – Bachelor of Arts) لیسانس علوم پیشرفته (افتخارات) (Bachelor of Science Advanced (Honours)) لیسانس فناوری (Bachelor of Technology)

 

رشته های علم، پزشکی و سلامت (Science, Medicine and Health)

لیسانس زیست شناسی حفاظتی (افتخار) (Bachelor of Conservation Biology (Honours)) لیسانس علوم محیطی (افتخارات) (Bachelor of Environmental Science (Honours)) لیسانس علوم ورزشی (Bachelor of Exercise Science)
لیسانس علوم ورزشی و توانبخشی (Bachelor of Exercise Science and Rehabilitation) لیسانس علوم دریایی (Bachelor of Marine Science) لیسانس علوم دریایی (افتخارات) (Bachelor of Marine Science (Honours))
لیسانس علوم پزشکی و بهداشت (Bachelor of Medical and Health Sciences) لیسانس علوم پزشکی و بهداشت (عالی) (Bachelor of Medical and Health Sciences (Honours)) لیسانس علوم پزشکی و بهداشت (افتخارات) (دانشجوی رئیس) (Bachelor of Medical and Health Sciences (Honours) (Dean’s Scholar))
لیسانس بیوتکنولوژی پزشکی (افتخار) (Bachelor of Medical Biotechnology (Honours)) لیسانس شیمی دارویی (افتخارات) (Bachelor of Medicinal Chemistry (Honours)) لیسانس پرستاری (Bachelor of Nursing)
لیسانس پرستاری (تبدیل) (Bachelor of Nursing (Conversion)) لیسانس پرستاری (افتخارات) (Bachelor of Nursing (Honours)) لیسانس تغذیه و رژیم غذایی (معتبر) (Bachelor of Nutrition and Dietetics (Honours))
لیسانس تغذیه و رژیم غذایی (افتخارات) (دانشجویان) (Bachelor of Nutrition and Dietetics (Honours) (Dean’s Scholar)) لیسانس علوم تغذیه (Bachelor of Nutrition Science) لیسانس پیش پزشکی، علوم و بهداشت (Bachelor of Pre-Medicine, Science and Health)
لیسانس تحقیقات – دانشکده علوم، پزشکی و بهداشت (Bachelor of Research – Faculty of Science, Medicine and Health) لیسانس علوم (افتخارات) (دانشجوی دانشکده) – SMAH (Bachelor of Science (Honours) (Dean’s Scholar) – SMAH) لیسانس علوم (افتخارات) – SMAH (Bachelor of Science (Honours) – SMAH)
لیسانس علوم (SMAH) – لیسانس هنر (Bachelor of Science (SMAH) – Bachelor of Arts) لیسانس علوم – لیسانس بازرگانی (Bachelor of Science – Bachelor of Business) لیسانس علوم – SMAH (Bachelor of Science – SMAH)

امکانات دانشگاه ولونگونگ

امکانات تحصیلی

دانشگاه ولونگونگ با ارائه امکانات تحصیلی بی‌نظیری همچون کتابخانه‌های مجهز، آزمایشگاه‌های پیشرفته، واحدهای آموزشی مدرن و دانشکده‌های مجهز، به دانشجویان امکان مطالعه و تحقیق در محیط‌های به‌روز و کارآمد را می‌دهد.

امکانات اجتماعی و ورزشی

دانشگاه ولونگونگ با فراهم‌کردن امکانات اجتماعی و ورزشی مناسب، دانشجویان را ترغیب به شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی می‌کند. این امکانات شامل باشگاه‌های ورزشی، سینما، سالن‌های هنری و مراکز تفریحی می‌شود.

برنامه‌های تحصیلی

دانشگاه ولونگونگ برنامه‌های تحصیلی متنوعی در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می‌دهد. از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرفته تا دکترا، دانشجوها می‌توانند بر اساس علاقه و توانمندی‌های خود رشته موردنظر خود را انتخاب کنند.

انگیزه برای انتخاب دانشگاه ولونگونگ

دانشگاه ولونگونگ با داشتن کادر تدریسی برجسته و تجهیزات پیشرفته، به دانشجوها فرصتی مناسب برای پیشرفت تحصیلی و حرفه‌ای می‌دهد. همچنین فضای دوستانه و فعالیت‌های فرهنگی متنوع، تجربه‌ی مثبتی را برای دانشجوها به ارمغان می‌آورد.

نتیجه

دانشگاه ولونگونگ با برنامه‌های تحصیلی گسترده، امکانات بی‌نظیر و محیط آموزشی و زندگی دانشجویی پویا، انتخاب بسیاری از دانشجوها از سراسر جهان برای تحصیل و پژوهش می‌باشد. با ارائه برنامه‌های تحصیلی منحصر به فرد و محیطی پویا، دانشگاه ولونگونگ به عنوان یکی از مقاصد برتر برای تحصیل در استرالیا و جهان شناخته می‌شود.

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه ولنگونگ استرالیا آشنا کنیم تا در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا را داشتید و این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کردید، به طور کامل دانشگاه Wollongong را به خوبی بشناسید.

منبع: uow.edu.au

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *