لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

تحصیل در خارج از کشور – مقصدی رو به رشد

تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشورتحصیل در خارج از کشور – مقصدی رو به رشد

استرالیا کشوری به طور فزاینده محبوب برای دانشجویانی است که تحصیل در خارج از کشور را انتخاب می کنند . در حال حاضر، استرالیا سومین مقصد محبوب دانشجویان بین المللی انگلیسی زبان در جهان پس از ایالات متحده و انگلستان است . در برخی کشورها ، استرالیا محبوب ترین انتخاب برای مطالعه بین المللی است .

استرالیا برای دانشجویان بین المللی به دلایل مختلفی مقصدی محبوب به حساب می آید . دلایلی چون تنوع فرهنگی کشور، کیفیت آموزش و پرورش و دوستی ساکنان آن . دانشجویانی که برای تحصیل در خارج از کشور استرالیا را انتخاب می کنند ، همچون کشور خود احساس راحتی می کنند و اطمینان دارند که آموزشی عالی و با ارزش و با کیفیت دریافت می کنند .

تنوع فرهنگی

بسیاری از دانشجویان بین المللی به استرالیا کشیده می شوند ؛ زیرا استرالیا جوان ، پر جنب و جوش و بیشتر از همه ، کشوری دوستانه است . استرالیا یکی از کشورهای با تنوع فرهنگی بسیار بالای جهان است ؛ مردم از حدود 200 کشور به استرالیا سفر کرده اند . این در تغذیه ، شیوه زندگی ، و شیوه های فرهنگی و تجربه کشورها منعکس می شود . تنوع تأثیرات فرهنگی در استرالیا یک محیط پر جنب و جوش و نوآورانه را ایجاد می کند . استرالیایی ها از ارزش تنوع فرهنگی که دانشجویان بین المللی به کشورشان می آورند ، قدردانی می کنند و از دانشجویان بین المللی مراقبت کرده و به آنها در خانه های جدیدشان کمک می کنند . فرهنگ استرالیا درست به مانند حیوان محبوبش کانگرو رو به جلو می باشد  و پیوسته در حال پیشرفت است .

خودمانی

با توجه به این ماهیت چند فرهنگی ، دانشجویان بین المللی به آسانی توسط همسالانشان پذیرفته می شوند و معلمان استرالیایی به آموزش دانشجویان از سراسر جهان عادت دارند . دانشجویان بین المللی که در استرالیا تحصیل می کنند ، بیشتر احساس در خانه بودن دارند ، زیرا آنها توسط افرادی که عادت به برقراری ارتباط با افراد از سراسر جهان دارند ، احاطه شده اند . استرالیایی ها به خاطر باز بودن ، صمیمی بودن شناخته شده اند . دانشجویان بین المللی که در استرالیا تحصیل می کنند ، یک استقبال گرم دریافت می کنند و دانشجویانی که در Homestay زندگی می کنند ، می توانند زندگی خانوادگی استرالیایی را به صورت طبیعی و دوستانه تجربه کنند . با این دانشجویان اغلب به عنوان یک عضو خانواده رفتار می شود .

امنیت

استرالیا یک کشور بسیار امن در مقایسه با تقریبا هر جای دیگری در جهان است . به دلیل تنوع فرهنگی آن ، نا آرامی های سیاسی نادر است . نرخ جرم کم و قوانین کنترل دقیق سلاح ، محیطی امن برای افرادی که در استرالیا زندگی می کنند فراهم می کند .

سیستم آموزشی معروف

سیستم آموزش و پرورش در استرالیا دارای شهرت چشمگیر بین المللی است . این به خاطر تحولات سیاست نوآورانه آن و ساختار موثر و همچنین کیفیت بالای آموزش و تحقیق آن است . در واقع ، بسیاری از کشورهای دیگر که به دنبال بهبود سیستم های آموزشی خود هستند به استرالیا نگاه می کنند . معلمان در استرالیا کارشناسان صنعت خود هستند و دانشجویان خود را با مهارت های علمی قوی و شبکه های ارزشمندی پرورش می دهند. به دانشجویان در استرالیا آموزش داده می شود که به طور خلاقانه و مستقل فکر کنند و مهارت هایی را که دارند در زمینه های مختلف اعمال کنند .

بورس تحصیلی و فرصت های شغلی

استرالیا می تواند بورسیه های تحصیلی بیشتری برای دانشجویان بین المللی فراهم کند، زیرا در مورد جذب دانشجویان بین المللی ، با انگلستان و ایالت متحده رقابت دارد . علاوه بر این ، به دلیل اینکه استرالیا یک کشور بزرگ و اما کم جمعیت است ، فرصت های شغلی بیشتری را با سرعت بیشتری نسبت به هر بخش دیگر از جهان فراهم می کند . دانشجویان بین المللی که در استرالیا تحصیل می کنند ، قادر به کار نیمه وقت تا 20 ساعت در هفته می باشند و همچنین در تمام مدت تعطیلات می توانند به طور کامل کار می کنند . کار کردن حین تحصیل در استرالیا به دانشجویان به طرق مختلف منفعت می رساند . تجربه کاری به دانشجویان اجازه می دهد که بازار کار را بررسی کرده و تجربه و توانایی خود را برای انتخاب شغل پس از فارغ التحصیلی با هم آمیخته کنند .

دلایل زیادی برای انتخاب استرالیا توسط دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند وجود دارد . دانشجویان در استرالیا یک آموزش درجه یک را دریافت کرده و قادرند این مهم را در محیطی گرم و صمیمانه انجام دهند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا با ما تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.internationalstudent.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *