لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

چرا تحصیل در استرالیا؟

چرا تحصیل در استرالیا

چرا تحصیل در استرالیا؟ تحصیل در کشور های دیگر امروزه به یکی از بهترین راه ها برای داشتن تحصیلات عالیه با کیفیت بیشتر و تضمین آینده مطمئن تر برای تمامی جوانان کشور ما می باشد. استرالیا نیز یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل می باشد و بسیاری از جوانان برای اعزام دانشجو به استرالیا اقدام می کنند تا بتوانند در کشور استرالیا تحصیل کنند و مدرک تحصیلی معتبر در تمام دنیا داشته باشند. اما چه مزایایی باعث می شود که افراد به فکر تحصیل در استرالیا بیفتند؟ در این مقاله در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با تمامی دلایل برتری تحصیل در استرالیا نسبت به کشور های دیگر آشنا کنیم.

 

1: دانشگاه های با کیفیت و معتبر

برای تحصیل در استرالیا، دانشجویان بین المللی انتخاب های بسیار متنوعی دارند. استرالیا در مجموع دارای 43 دانشگاه با 40 دانشگاه استرالیایی، دو دانشگاه بین المللی و یک دانشگاه خصوصی است. این یک مورد کیفیت و همچنین کمیت است، با شش دانشگاه استرالیایی که در بین 100 دانشگاه برتر بین المللی رتبه بندی شده اند. به طور خلاصه تحصیل در استرالیا و در دانشگاه های بینظیر این کشور می تواند باعث گرفتن یک مدرک معتبر جهانی و تضمین آینده کاری شما شود.

فرهنگ متنوع در مردم استرالیا
فرهنگ متنوع در مردم استرالیا

2: فرهنگ متنوع کشور استرالیا

استرالیا یک کشور پر از فرهنگ های متنوع است. فرهنگ‌های فراوانی که وجود دارد این فرصت را به شما می‌دهد که از منطقه راحتی معمول خود خارج شوید و چیز جدیدی را تجربه کنید، اما همچنین احساس تعلق در محیط چندفرهنگی را فراهم می‌کند. برخی از مزایای زندگی در یک جامعه چند فرهنگی شامل غذاهای فوق العاده، جشن های بین المللی عمومی و فرصت یادگیری زبانی متفاوت است.

 

3: از تمامی رشته هایی که قصد تحصیل در آنها را دارید استقبال می شود!

از آنجایی که دانشگاه های استرالیا در رتبه های برتر جهان قرار دارند، جای تعجب نیست که آنها مدارک و رشته های مختلف را ارائه می دهند. چه در حال تحصیل در رشته مهندسی باشید و چه انگلیسی، پزشکی یا ریاضیات، گزینه ها و ترکیب های مختلفی برای انتخاب در هنگام تحصیل در استرالیا وجود دارد. این می تواند ایده خوبی باشد که قبل از اینکه ببینید چه چیزی را ارائه می دهند و آیا شرایط واجد شرایط بودن را دارید یا خیر، با لیست کوتاه دانشگاه های خود تماس بگیرید.

 

4: مناظر دیدنی استرالیا

استرالیا به خاطر مناظر دیدنی زیبا و متنوعش معروف است. این کشور به خاطر دشت های وسیع و حیوانات غیر معمولش افسانه ای است. اگر از عاشقان ساحل نیز هستید، هزاران کیلومتر ساحل بکر را برای انتخاب کردن دارید. در طول تعطیلات خود، می‌توانید بر روی دیواره مرجانی زیبا غواصی یا غواصی کنید. پیاده روی بوته یا کایاک سواری اغلب در یک سفر یک روزه امکان پذیر است. این کشور مناطق دیدنی بسیار زیادی دارد و شما می توانید در زمان تعطیلات خودتان از تفریحات خودتان لذت ببرید.

مناظر دیدنی استرالیا
مناظر دیدنی استرالیا

5: راحتی برای اخذ ویزای دانشجویی استرالیا

اگر به دنبال دریافت ویزای تحصیلی استرالیا هستید، استرالیا یک فرآیند ساده برای ویزای دانشجویی (ساب کلاس 500) ارائه می دهد. برای تایید درخواست شما باید شرایط مختلفی را رعایت کنید، از جمله پذیرش در یک موسسه آموزشی و داشتن توان مالی کافی. شما همچنین ملزم به دریافت سطح مناسب بیمه درمانی برای مدت اقامت خود خواهید بود.

 

6: فرصت کارآموزی خوب

برخی از دانشگاه های استرالیا ممکن است دوره های کارآموزی یا فرصت های کاری را به دانشجویان خود ارائه دهند. اگر این گزینه ای است که به شما علاقه مند است، حتماً با مؤسسه آموزشی انتخابی خود تماس بگیرید تا شرایط لازم را پیدا کنید.

 

7: زندگی شهری جذاب و پر جنب و جوش

دانشگاه های استرالیا در هر دو بخش روستایی و شهری قرار دارند. هر کجا که برای تحصیل انتخاب کنید، می توانید به راحتی به تعدادی از شهرهای مجاور سفر کنید. هر یک از آنها تجربیات منحصر به فردی را ارائه می دهد، از صحنه های دیدنی ساحل سیدنی گرفته تا بوتیک های خرید عجیب و غریب ملبورن.

 

8: حیات وحش متنوع

استرالیا دارای تعدادی از متنوع ترین حیات وحش روی زمین است. اگر به صورت روستایی مطالعه می کنید، ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که در طبیعت وحشی تجربه کنید. حتی اگر ندارید، تعداد زیادی پارک حیات وحش وجود دارد که ملاقات نزدیک با کوالاها، کانگوروها، کروکودیل ها و غیره را ارائه می دهد.

حیات وحش استرالیا
حیات وحش استرالیا

9: ارتباط ساده و راحت

استرالیایی ها به زبان انگلیسی صحبت می کنند که درک و درک بیشتر دانشجویان بین المللی را آسان می کند. با این حال، تسلط بر زبان عامیانه ممکن است کمی بیشتر طول بکشد! اگر برای ادامه مکالمه مشکل دارید، سعی کنید از کسی بخواهید که این زبان عامیانه را برای شما توضیح دهد. از تغییرات استرالیایی ها شگفت زده خواهید شد.

 

10: فرصت های کاری بینظیر

اگر واقعاً از زمان تحصیل در استرالیا لذت می برید، ممکن است وسوسه شوید که مدت بیشتری در استرالیا بمانید. استرالیا همچنین یک ویزای موقت فارغ التحصیل (ساب کلاس 485) ارائه می دهد که به برخی از دانشجویان بین المللی اجازه می دهد در استرالیا بمانند و پس از فارغ التحصیلی به کار خود ادامه دهند. تحصیل بین المللی در استرالیا طیف گسترده ای از تجربیات ارزشمند و همچنین امکان تحصیل در سطح جهانی را ارائه می دهد. اگر به تحصیل در خارج از کشور در استرالیا فکر می کنید، این 10 امتیاز واقعاً شروعی هستند که استرالیا می تواند ارائه دهد.

 

در این مطلب در وب سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با تمامی دلایلی که می تواند به عنوان مهم ترین دلایل و مزایای اعزام دانشجو به استرالیا شناخته شود را به شما بگوییم و پاسخ سوال «چرا تحصیل در استرالیا؟» را به شما بدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *