لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه استرالیای جنوبی

دانشگاه استرالیا جنوبی

دانشگاه استرالیای جنوبی: دانشگاه استرالیای جنوبی فعالیت خود را بر اساس دو اصل تساوی حقوق و برتری علمی آغاز نمود. دانشگاه استرالیای جنوبی یکی از بزرگترین دانشگاه های استرالیای جنوبی بوده و در ردیف 25 دانشگاه برتر زیر 50 سال دنیا قرار دارد. دانشگاه دانشگاه استرالیای جنوبی با چشم انداز و برنامه ریزی چند ساله ای که دارد، در سال 2020 یکی از عواملی خواهد بود که سیستم آموزشی استرالیا را به بهترین سیستم های آموزش عالی دنیا تبدیل خواهد کرد. تحصیل در استرالیا امروزه به رویای بسیاری از دانشجویان بین المللی تبدیل شده است و بسیاری از افراد در سراسر دنیا به این دانشگاه درخواست ارسال میکنند. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه استرالیا جنوبی، تاریخچه، رتبه بندی، هزینه تحصیل و رشته های تحصیلی این دانشگاه آشنا کنیم.

 

Table of Contents

دانشگاه استرالیا جنوبی (University of South Australia)

دانشگاه استرالیای جنوبی (UniSA) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در ایالت استرالیای جنوبی استرالیا است. این دانشگاه یکی از اعضای مؤسس شبکه فناوری دانشگاه‌های استرالیا است و بزرگترین دانشگاه استرالیای جنوبی با تقریباً 37000 دانشجو است.

این دانشگاه به شکل کنونی خود در سال 1991 با ادغام مؤسسه فناوری استرالیای جنوبی (SAIT که در سال 1889 به عنوان دانشکده معادن و صنایع استرالیای جنوبی تأسیس شد) و کالج آموزش پیشرفته استرالیای جنوبی (SACAE، تأسیس 1856) تأسیس شد.

قانون تاسیس و نامگذاری دانشگاه جدید استرالیای جنوبی توسط نماینده محترم مایک ران، وزیر اشتغال و آموزش بیشتر ارائه شد. طبق قانون دانشگاه، مأموریت اصلی آن “حفظ، گسترش و انتشار دانش از طریق آموزش، تحقیق، بورسیه تحصیلی و مشاوره، و ارائه برنامه های آموزشی بود که حیات فرهنگی متنوع جامعه را افزایش می دهد”.

UniSA در میان برترین دانشگاه‌های جدید جهان قرار دارد که در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی Quacarelli Symonds (QS) (#29) و Times Higher Education (THE) در 50 دانشگاه برتر زیر 50 سال جهان (دانشگاه‌های زیر 50 سال) قرار گرفته است. 46). دارای دو پردیس مرکز شهر آدلاید، دو پردیس شهری آدلاید و دو پردیس منطقه ای استرالیای جنوبی است.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه استرالیا جنوبی

  • تاریخ تاسیس: 1856 میلادی به دانشگاه هنر، 1889 میلادی به عنوان دانشگاه معدن و صنعت و 1991 میلادی به عنوان دانشگاه استرالیا جنوبی
  • ریاست دانشگاه: پائولین کار (Pauline Carr)
  • معاونت ریاست دانشگاه: دیوید لوید (David Lloyd)
  • تعداد کارمندان دانشگاه: 2,832 نفر
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 37,873 نفر

رتبه بندی دانشگاه استرالیای جنوبی

در ردیف 25 دانشگاه برتر زیر 50 سال دنیا از سوی موسسه QS معرفی شده است . رتبه 264 دنیا را طبق رتبه بندی QS دارا می باشد. دانشگاه استرالیای جنوبی یکی از دو موسسه در استرالیاست که با سابقه کمتر از 25 سال فعالیت توانسته به این رتبه نائل شود. دانشکده تجارت این دانشگاه جزء 163 دانشکده برتر دنیا و جزء 9 دانشکده برتر استرالیاست که از سوی موسسه EQUIS معرفی گردیده است. دانشگاه دانشگاه استرالیای جنوبی بعنوان دانشگاهی 5 ستاره از سوی Good Universities Guide برای فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی معرفی شده است.

درباره دانشگاه استرالیا جنوبی
درباره دانشگاه استرالیا جنوبی

پردیس های دانشگاه استرالیای جنوبی

فعالیت شش پردیس دانشگاه استرالیای جنوبی نشان دهنده پایبند بودن به تعهدات زیست محیطی و منطقه ای University of south Australia می باشد. چهار پردیس این دانشگاه در Adelaide و دو پردیس دیگر در منطقه جنوبی استرالیا واقع شده است.

1: City East campus

این کمپس در قلب آدلاید و در منطقه ای پر جنب و جوش شهر واقع گردیده است. شما با طی مسافتی بسیار کوتاه به مراکز خریدی همچون Rundle Mall ، کافه ها و رستورانها دسترسی خواهید داشت. این پردیس فرصتهای زیادی در راستای تجربه بسیاری از فعالیتهای عملی از قبیل خدمات و فعالیتهای اجتماعی و استفاده بهینه از اوقات فراقت برای تکمیل تحصیل و یادگیری در اختیار شما می گذارد.

2: City West campus

این پردیس دانشگاه استرالیای جنوبی در مرکز حوزه های هنر ، فرهنگ و سرگرمی آدلاید واقع گردیده. پردیس City West فضای یکسانی برای هنرمندان و دانشجویان فراهم آورده تا بستر مناسبی برای دستیابی به اکتشاف ایده ها و رسیدن به برتری علمی دانشجویان ایجاد نماید. با کمی پیاده روی شما به مراکز خرید ، کافه ها ، سالنهای موسیقی زنده ، رستورانها و مغازه های مختلف دسترسی خواهید داشت.

3: Magill campus

پردیس Magill در دامنه های شرقی Adelaide Hills واقع گردیده است. این پردیس دارای چندین فضای سبز باز ، باغها و محیطی آرام و زیباست که کمک قابل توجهی در امر یادگیری و رشد فکری دانشجویان می نماید.

4: Mawson Lakes campus

این پردیس دانشگاه استرالیای جنوبی در حومه Adelaide و در منطقه ای در حال توسعه واقع گردیده است. این پردیس فضای مناسبی برای آموزش ، یادگیری با استفاده از امکانات پژوهشی برای دانشجویان فراهم آورده است. فضای سبز و تالاب این منطقه ، رستورانها ، کافه ها و امکانات تفریحی در امر فراگیری و کسب تجربه کمک شایانی به دانشجویان این پردیس می نماید.

5: Whyalla campus

Whyalla بعنوان مکانی که می توانید به دریا دسترسی داشته باشید شناخته شده است. Whyalla سومین شهر پر جمعیت استرالیای جنوبی محسوب و بزرگترین پردیس دولتی در این منطقه واقع شده است. این پردیس 22 هکتاری در قلب مرکز آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی واقع و ارائه کننده برنامه های حمایتی آموزشی _ پژوهشی می باشد.

6: Mount Gambier Campus

پردیس Mount Gambier Campus در منطقه ای ساحلی و در جنوبی ترین نقطه جنوب استرالیا واقع و فرصتهای فراوانی برای محققان و دانشجویان فراهم آورده است. Mount Gambier بزرگترین شهرستان منطقه بوده و به واسطه مناظر و طبیعت زیبایی مانند Blue Lake و آتش فشان خفته منطقه شناخته شده می باشد.

 

تاریخچه دانشگاه University of South Australia

UniSA در سال 1991 با ادغام موسسه فناوری استرالیای جنوبی با سه پردیس کالج آموزش پیشرفته استرالیای جنوبی تشکیل شد. SAIT به پردیس‌های سابق SACAE Magill، Salisbury و Underdale، سه پردیس خود را در City East، The Levels (که اکنون دریاچه‌های Mawson نامیده می‌شود) و Whyalla اضافه کرد. دو پردیس دیگر SACAE، سیتی (در مجاورت دانشگاه آدلاید)، و استورت (در پارک بدفورد، مجاور دانشگاه فلیندرز)، بعداً در دانشگاه‌های مجاور خود ادغام شدند.

مدرسه هنر استرالیای جنوبی می تواند تاریخچه خود را به سال 1856 و کارهای چارلز هیل و اچ پی گیل برمی گرداند و به مدرسه طراحی استرالیای جنوبی متصل می شود. به این ترتیب، می تواند ادعا کند که یکی از قدیمی ترین مدارس هنری در استرالیا و قدیمی ترین مدرسه هنری عمومی است. این مدرسه که اکنون در بخش آموزش، هنر و علوم اجتماعی UniSA است، به دلیل ارائه بورسیه هنرهای تجسمی، بورسیه تحصیلی Ann & Gordon Samstag نیز شناخته شده است.

کالج آموزش پیشرفته استرالیای جنوبی (SACAE) در سال 1982 با ادغام پنج کالج آموزش پیشرفته (CAE) تشکیل شد. آدلاید، هارتلی، سالزبری، استورت و تورنس CAE به پردیس‌های آدلاید، مگیل، سالزبری، استورت و آندردیل SACAE تبدیل شدند.

مدت کوتاهی پس از ادغام، پردیس سالزبری در سال 1996 با توجه به نزدیکی آن به پردیس Levels در نزدیکی آن تخلیه شد، اما فروش آن برای سال‌ها به دلیل دعوی قضایی متوقف شد. در سال 1997، پردیس جدیدی در سیتی وست افتتاح شد که مدارس آندردیل در آنجا جابجا شدند. در سال 2005، پردیس در Underdale به عنوان بخشی از پروژه Blueprint 2005 بسته شد و برنامه های باقی مانده آن به دانشگاه های دیگر منتقل شد.

هزینه تحصیل در University of South Australia
هزینه تحصیل در University of South Australia

هزینه های تحصیل در دانشگاه استرالیا جنوبی

هزینه تحصیل در استرالیا از موضوعات مهمی است که باید پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود برای تحصیل در استرالیا به آن دقت داشته باشید تا بتوانید مدارک مربوط به تمکن مالی خودتان را کامل کنید و برای دانشگاه ارسال کنید تا پذیرش تحصیلی استرالیا را دریافت کنید.

هزینه های مختلف تحصیل در دانشگاه استرالیا جنوبی به این شکل است که هزینه شهریه برای یک ترم 18 واحده 10,000 دلار استرالیا و برای یک ترم 13.5 واحد 7,500 دلار استرالیا می باشد. با احتساب هزینه های زندگی در استرالیا شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی باید برای مدرک لیسانس از 20,000 تا 45,000 دلار استرالیا، برای مدرک فوق لیسانس از 22,000 تا 50,000 دلار استرالیا و برای مقطع دکتری از 20,000 تا 42,000 دلار استرالیا به صورت سالانه هزینه کنید.

 

دانشکده های دانشگاه استرالیای جنوبی

1- Health Sciences

  • Health Science
  • Nursing and Midwifery
  • Pharmacy and Medical Science

2- Business

  • Commerce
  • Law
  • Management
  • Marketing

3- Education, Arts and Social Sciences

  • Art, Architecture and Design
  • Communication, International Studies and Languages
  • Education
  • Psychology, Social Work and Social Policy

4- IT, Engineering and Environment

  • Engineering
  • Information Technology& Mathematical Sciences
  • Natural and Built Environments

 

بورس های دانشگاه استرالیای جنوبی

International Merit Scholarship

این بورس شامل 25 % شهریه دانش آموزان واجد شرایط و ممتاز بوده که با توجه به دوره انتخابی حداکثر برای 2 ترم و یا هشت course می باشد .

Vice Chancellor’s International Excellence Scholarship

دانشجویانی که موفق به دریافت این بورس می شوند می توانند تا 50% شهریه خود را از طریق این بورس برای سقف چهار سال تحصیلی پرداخت نمایند. همچنین برخی دیگر از بورسهای دانشگاه استرالیای جنوبی برای دانشجویان بین المللی برای ارشد تحقیقاتی و دکترا که شهریه و هزینه زندگی را پوشش می دهد بشرح زیر می باشند:

  • UniSA Scholarships
  • International Postgraduate Research Scholarships
  • Endeavour Awards
بورسیه تحصیلی در دانشگاه UniSA
بورسیه تحصیلی در دانشگاه UniSA

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه UniSA

مدل سازی سه بعدی و انیمیشن (3D Modelling and Animation) مطالعات بومی (Aboriginal Studies) روانشناسی بومی، اجتماعی و اجتماعی (Aboriginal, Social and Community Psychology)
حسابداری (Accounting) اناتومی و فیزیولوژی (Anatomy and Physiology) انیمیشن و جلوه های بصری (Animation and Visual Effects)
اقتصاد کاربردی و سیاست عمومی (Applied Economics and Public Policy) زبانشناسی کاربردی (Applied Linguistics) فیزیک کاربردی (Applied Physics)
مطالعات هنر/طراحی (Art/Design Studies) زیست شناسی برای آموزش (Biology for Education) زیست شناسی برای علم (Biology for Science)
روزنامه نگاری صدا و سیما (Broadcast Journalism) مطالعات کاتولیک (Catholic Studies) مطالعات کاتولیک برای آموزش (Catholic Studies for Education)
CGI (تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر) (CGI (Computer-Generated Imagery)) شیمی برای آموزش (Chemistry for Education) شیمی برای علم (Chemistry for Science)
کودکان، خانواده ها و جامعه (Children, Families and Society) علوم اعصاب شناختی (Cognitive Neuroscience) ایجاد کمیک بوک (Comicbook Creation)
تجاری سازی و قانون (Commercialisation and Law) ارتباطات و رسانه (Communication and Media) علوم کامپیوتر (Computer Science)
سیستم های کامپیوتری (Computer Systems) روانشناسی حفاظت، پایداری و رفاه (Conservation Psychology, Sustainability and Well-being) مطالعات هنر معاصر (Contemporary Art Studies)
مشاوره و مهارت های بین فردی (Counselling and Interpersonal Skills) نویسندگی و ادبیات خلاق (Creative Writing and Literature) مطالعات فرهنگی (Cultural Studies)
طراحی و فناوری برای آموزش (Design and Technology for Education) مطالعات طراحی (Design Studies) رسانه دیجیتال (Digital Media)
فناوری های دیجیتال برای آموزش (Digital Technologies for Education) نمایش (Drama) درام و هنرهای خلاق برای آموزش (Drama and Creative Arts for Education)
علوم اکوسیستم (Ecosystem Sciences) الکترونیک و ارتباطات (Electronic and Communications) انگلیسی به عنوان زبان یا گویش اضافی (EALD) برای آموزش (English as an Additional Language or Dialect (EALD) for Education)
انگلیسی برای آموزش (English for Education) زبان انگلیسی (English Language) اطلاعات سازمانی (Enterprise Information)
مدیریت رویداد (Event Management) جشنواره ها (Festivals) فیلم و تلویزیون (Film and Television)
دارایی، مالیه، سرمایه گذاری (Finance) فناوری های مواد غذایی و منسوجات برای آموزش (Food and Textiles Technologies for Education) زبان فرانسه برای آموزش (French for Education)
مطالعات فرانسه (French Studies) بازی ها (Games) طراحی و تولید بازی (Games Design and Production)
سیستم های اطلاعات جغرافیایی (Geographical Information Systems) زمین شناسی و بیوژئوشیمی (Geoscience and Biogeochemistry) سیاست جهانی (Global Politics)
مطالعات جهانی شدن (Globalisation Studies) تاریخ (History) تاریخ و سیاست جهانی (History and Global Politics)
مدیریت منابع انسانی (Human Resource Management) مطالعات خدمات انسانی (Human Service Studies) علوم انسانی و اجتماعی برای آموزش و پرورش (Humanities and Social Sciences for Education)
فناوری اطلاعات (Information Technology) نوآوری و کارآفرینی (Innovation and Entrepreneurship) تجارت بین المللی (International Business)
مطالعات اسلامی (Islamic Studies) ایتالیایی برای آموزش (Italian for Education) مطالعات ایتالیایی (Italian Studies)
ژاپنی برای آموزش (Japanese for Education) مطالعات ژاپنی (Japanese Studies) روزنامه نگاری (Journalism)
آموزش زبان برای سخنرانان ماهر برای آموزش (Languages Education for Proficient Speakers for Education) قانون، سیاست و سیاست (Law, Policy and Politics) مطالعات حقوقی (Legal Studies)
لجستیک و مدیریت زنجیره تامین (Logistics and Supply Chain Management) مدیریت (Management) حسابداری مدیریت (Management Accounting)
بازار یابی (Marketing) بازاریابی و ارتباطات (Marketing and Communication) علم مواد (Materials Science)
ریاضیات (Mathematics) ریاضیات برای آموزش و پرورش (Mathematics for Education) توسعه اپلیکیشن موبایل (Mobile Application Development)
موسیقی (Music) شبکه و امنیت سایبری (Networking and Cybersecurity) آموزش در فضای باز (Outdoor Education)
هنرهای نمایشی (Performing Arts) فیزیک برای آموزش (Physics for Education) نویسندگی حرفه ای (Professional Writing)
برنامه نويسي (Programming) ویژگی (Property) روانشناسی (Psychology)
روانشناسی برای آموزش (Psychology for Education) تمرین املاک و مستغلات (Real Estate Practice) مدیریت تفریح و اوقات فراغت (Recreation and Leisure Management)
مطالعات صفحه نمایش (Screen Studies) کسب و کار کوچک (Small Business Minor) رسانه های اجتماعی (Social Media)
جامعه شناسی (Sociology) مدیریت ورزشی (Sport Management) مدیریت گردشگری (Tourism Management)
هنرهای تجسمی برای آموزش (Visual Arts for Education) جلوههای بصری (Visual Effects)

 

چشم‌انداز و ماموریت

چشم‌انداز دانشگاه، تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین سهام‌داران در پیشرفت آینده استرالیا از طریق آموزش، پژوهش و ارتباط با جامعه است. هدف اصلی دانشگاه، ارائه تحصیلات عالی و تأثیرگذاری مثبت بر جامعه از طریق ایجاد و انتشار دانش است.

مرکزی برای تنوع

دانشگاه استرالیای جنوبی افتخار می‌کند به خاطر جامعه‌ای تنوع‌پذیر و شامل همه‌جانبه‌اش است. با دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی از تمامی نقاط جهان، این دانشگاه به فرهنگی چندفرهنگی فعالیت و به تجربه یادگیری غنی می‌پردازد و دانشجویان را برای جهانی شدن آماده می‌کند.

امکانات و فضاها

مراکز آموزشی مدرن

دانشگاه استرالیای جنوبی به چندین مرکز با امکانات مدرن مجهز است. از کلاس‌های درس مدرن تا آزمایشگاه‌های پژوهشی پیشرفته، این مراکز محیطی مناسب برای یادگیری و همکاری ارائه می‌دهند.

فضاهای یادگیری مدرن

دانشگاه استرالیای جنوبی به روش‌های تدریس معاصر پایبند است و فضاهای یادگیری آن‌ها برای ترویج یادگیری تعاملی و پویا طراحی شده است. دانشجویان از طریق فعالیت‌های عملی، پروژه‌های گروهی و کلاس‌های همراه با فناوری با محتوای درسی ارتباط برقرار می‌کنند.

یکپارچه‌سازی فناوری

دانشگاه استرالیای جنوبی از اهمیت فناوری در آموزش آگاهی دارد و این دانشگاه تلاش می‌کند که با جدیدترین پیشرفت‌های فناوری تجهیز شود. این امر به دانشجویان امکان می‌دهد تا در رأس تازه‌ترین نوآوری‌های فناوری در رشته‌های تخصصی‌شان باقی بمانند.

برنامه‌های تحصیلی

مدارک کارشناسی

دانشگاه استرالیای جنوبی گستره‌ای از برنامه‌های کارشناسی در رشته‌های مختلف ارائه می‌دهد. اگر دانشجویان به دنبال شغل در زمینه‌های کسب و کار، مهندسی، هنرها یا علوم بهداشتی هستند، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب دارند.

گزینه‌های کارشناسی ارشد

برای کسانی که به دنبال ادامه تحصیل و به دست آوردن تخصص خود هستند، دانشگاه استرالیای جنوبی مجموعه‌ای از برنامه‌های کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها برای شناخت مهارت‌های ویژه‌ای طراحی شده‌اند و دانشجویان را برای نقش‌های رهبری آماده می‌کنند.

فرصت‌های پژوهشی

تعهد دانشگاه استرالیای جنوبی به عالمیت تحقیقاتی فرصت‌های بسیاری برای دانشجویان ارائه می‌دهد تا در پژوهش‌های پیشروانه مشارکت کنند. تحت راهنمایی اعضای محترم هیئت‌علمی، دانشجویان به پیشرفت‌های در زمینه‌های تخصصی‌شان کمک می‌کنند.

فعالیت‌های پژوهشی نوآورانه

زمینه‌های پژوهشی نوآورانه

دانشگاه استرالیای جنوبی به پژوهش‌هایی متمرکز بر موضوعات واقعی جهانی اهمیت می‌دهد. از بهداشت و توسعه پایدار تا تولید پیشرفته و فناوری، این دانشگاه در صدر تحقیقات پیشرو قرار دارد.

رویکرد همکاری در پژوهش

دانشگاه استرالیای جنوبی به اهمیت همکاری با صنایع، نهادهای دولتی و مؤسسات پژوهشی پیشرو تأکید می‌کند. این همکاری‌ها بستری را برای به اشتراک گذاری دانش و حل مسائل ایجاد می‌کند.

همکاری با صنایع

ارتباط‌های قوی دانشگاه با صنایع به دانشجویان فرصت‌های بی‌نظیری برای آشنایی با جهان حرفه‌ای می‌دهد. این همکاری‌های صنعتی عملی‌تر شدن آموزش و بهبود اشتغال دانش‌آموختگان را تسهیل می‌کند.

حمایت از کارآموزی و حرفه‌ای شدن

ایجاد ارتباطات با صنعت

دانشگاه استرالیای جنوبی به همکاری با صنایع توجه ویژه‌ای دارد. این دانشگاه فرصت‌های کارآموزی و کار تعداد زیادی از دانشجویان را فراهم می‌کند تا تجربه‌ی عملی را در محیط‌های حرفه‌ای پیدا کنند.

برنامه‌های کارآموزی

دانشگاه ارائه برنامه‌های کارآموزی به‌طور دقیق و بدون واسطه را تسهیل می‌کند. این تجارب اغلب منجر به فرصت‌های کاری تمام وقت بعد از فارغ‌التحصیلی می‌شوند.

راهنمایی حرفه‌ای

برای آماده‌سازی دانشجویان برای موفقیت در حرفه‌ی انتخابی خود، دانشگاه استرالیای جنوبی خدمات کامل راهنمایی حرفه‌ای ارائه می‌دهد. از تهیه‌ی رزومه تا آماده‌سازی برای مصاحبه‌های کاری، دانشگاه ابزارهای لازم را برای شکوفایی در رشته‌های انتخابی دانشجویان فراهم می‌کند.

فرصت‌های جهانی

برنامه‌های تبادل دانشجویی

دانشگاه استرالیای جنوبی به دانشجویان فرصت‌های مشارکت در برنامه‌های تبادل دانشجویی بین‌المللی ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها به دانشجویان اجازه می‌دهند تا به مدت یک یا دو نیم‌سال در دانشگاه‌های همکار خارج از کشور تحصیل کنند و تجربه‌ی بین‌المللی خوبی را به دست آورند.

همکاری‌های بین‌المللی

دانشگاه استرالیای جنوبی ارتباطات گسترده‌ای با دانشگاه‌ها و مؤسسات تحصیلی دیگر در سراسر جهان دارد. این ارتباطات به دانشجویان امکان می‌دهد تا از تجربه‌های بین‌المللی در یادگیری و تحقیقات بهره‌برند.

تبادل فرهنگی

با همکاری انجمن‌های دانشجویی و فعالیت‌های فرهنگی، دانشگاه استرالیای جنوبی فضایی گرم و دوستانه را برای فرهنگ‌های مختلف جهانی ایجاد می‌کند. دانشجویان از فرهنگ‌های مختلف بهره‌مند شده و تجربه‌ی یکپارچه‌سازی فرهنگی متقابل را تجربه می‌کنند.

زندگی در دانشگاه

رویدادها و جشن‌ها

دانشگاه استرالیای جنوبی طول سال با برگزاری رویدادها و جشن‌ها، جو انگیزه‌بخش و شادی را برای دانشجویان فراهم می‌کند. این رویدادها فرصت‌های بسیاری برای تفریح و ایجاد خاطرات خوب را فراهم می‌کنند.

فعالیت‌های فراکلاسی

همچنین، دانشگاه استرالیای جنوبی به فعالیت‌های فراکلاسی پرداخته و به دانشجویان امکان‌هایی از جمله پیاده‌روی‌ها و طبیعت‌گردی در مکان‌های زیبای اطراف دانشگاه ارائه می‌دهد.

خدمات پشتیبانی

حمایت از دانشجویان

دانشگاه استرالیای جنوبی از خوبی و روانی دانشجویان مراقبت می‌کند و خدمات حمایتی ارائه می‌دهد. از مشاوره تا راهنمایی تحصیلی، این خدمات به دانشجویان کمک می‌کند تا یادگیری موثر‌تر و خوب‌تری داشته باشند.

سلامتی و رفاه

بهداشت جسمانی و روانی دانشجویان برای موفقیت تحصیلی بسیار اهمیت دارد. دانشگاه استرالیای جنوبی به دانشجویان خدمات بهداشتی و تأمین فضاهای رفاهی ارائه می‌دهد.

منابع تحصیلی

کتابخانه‌های دانشگاه با مجموعه‌ای از کتب، مجلات و بانک‌های اطلاعاتی قوی دانشجویان را در تحقیقات و کارآموزی‌هایشان حمایت می‌کنند.

تشویق و رتبه‌بندی‌ها

شهرت بین‌المللی

دانشگاه استرالیای جنوبی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های جهانی در زمینه‌های تحصیلی و پژوهش شناخته‌شده است. شهرت جهانی دانشگاه نشان‌دهنده‌ی اعتبار و قدرت آن است.

دستاوردها و جوایز

برخی از برندهای برجسته و جوایز بین‌المللی که دانشگاه استرالیای جنوبی دریافت کرده است، نشان‌دهنده‌ی برتری‌های آموزشی و تحقیقاتی آن است.

داستان‌های موفقیت دانش آموختگان

دانشگاه استرالیای جنوبی به دانش‌آموختگان خود کمک می‌کند تا داستان‌های موفقیت‌های خود را با جامعه به اشتراک بگذارند. این داستان‌ها به عنوان الهام‌بخش برای دانشجویان جدید به‌کار می‌روند.

تعهد به پایداری

اقدامات سبز

دانشگاه استرالیای جنوبی به حفاظت از محیط زیست و کاهش اثرات مخرب بر آن تعهد دارد. این دانشگاه تلاش می‌کند تا با اقدامات سبز و کاهش مصرف انرژی، محیط زیست را حفظ کند.

افزایش آگاهی محیطی

دانشگاه استرالیای جنوبی به افزایش آگاهی دانشجویان از مسائل محیطی اهمیت می‌دهد. این دانشگاه برنامه‌ها و رویدادهایی را برگزار می‌کند که به دانشجویان کمک می‌کند تا نقش خود در حفظ محیط زیست را بهتر متوجه شوند.

توسعه پایدار

دانشگاه استرالیای جنوبی به پژوهش‌ها و فعالیت‌های توسعه پایدار توجه ویژه‌ای دارد. این دانشگاه به دانشجویان فرصت‌های بسیاری برای مشارکت در پروژه‌های پایداری ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذاری در آینده

پیشرفت‌های آموزشی

دانشگاه استرالیای جنوبی به ارتقای زیرساخت‌های آموزشی و افزایش کیفیت آموزش پایبند است. با سرمایه‌گذاری در این زمینه، دانشگاه تلاش می‌کند تا تجربه‌ی یادگیری بهتری به دانشجویان ارائه دهد.

امکانات پژوهشی مدرن

دانشگاه استرالیای جنوبی به تجهیزات پژوهشی پیشرفته و مدرن توجه ویژه‌ای دارد. این امکانات به دانشجویان اجازه می‌دهند تا در تحقیقات خود از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کنند.

تأثیر بر جامعه

هدف دانشگاه استرالیای جنوبی از ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش، تأثیرگذاری مثبت بر جامعه است. این دانشگاه به دانشجویان آموزش‌داده می‌شود که چگونه می‌توانند به جامعه خدمت کنند و بهبودی آن برای آینده کمک کنند.

پذیرش و چگونگی اعتبار

الزامات ورود

برای ورود به دانشگاه استرالیای جنوبی، دانشجویان باید الزامات و شرایط ورودی مرتبط با برنامه تحصیلی مورد نظر را برآورده کنند. همچنین، باید داشتن مهارت‌های زبان انگلیسی معتبر را نیز اثبات کنند.

فرآیند اقدام به تحصیل

برای اقدام به تحصیل در دانشگاه استرالیای جنوبی، دانشجویان باید فرآیندی شامل تکمیل فرم‌ها، ارسال مدارک و مصاحبه‌های تحصیلی را طی کنند. تعهد دانشگاه به پاسخ‌گویی به درخواست‌ها در اسرع وقت به دانشجویان کمک می‌کند.

بورسیه‌ها و کمک‌های مالی

دانشگاه استرالیای جنوبی به دانشجویان فرصت‌های مالی بسیاری ارائه می‌دهد، از جمله بورس‌ها، کمک‌های مالی و فرصت‌های کارآموزی. این اقدامات به دانشجویان کمک می‌کند تا به راحتی به تحصیل بپردازند و مشکلات مالی را به حداقل برسانند.

پایان نامه

موضوعات پایان نامه

دانشگاه استرالیای جنوبی به دانشجویان فرصت‌هایی برای انجام پایان‌نامه در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. این موضوعات معمولاً با مسائل علمی و صنعتی مرتبط هستند و به دانشجویان اجازه می‌دهند تا در زمینه‌های علاقه‌مندی خود تحقیق کنند.

هدف از پایان نامه

هدف اصلی از انجام پایان‌نامه، ارتقاء مهارت‌های تحقیق و نوآوری دانشجویان است. این پروژه‌ها به دانشجویان فرصت می‌دهند تا به مسائل مختلفی در زمینه تخصصی‌شان بپردازند و مشکلات موجود را با رویکردهای نوآورانه حل کنند.

نتیجه

در خاتمه، دانشگاه استرالیای جنوبی به عنوان چراغی از تعالی دانشگاهی، نوآوری و فراگیری است. تعهد آن به تحقیق، مشارکت های صنعتی و رفاه دانشجویان آن را به یک انتخاب برتر برای زبان آموزان داخلی و بین المللی تبدیل می کند. با انتخاب UniSA، دانشجویان سفری متحول کننده را آغاز می کنند که آنها را با دانش و مهارت هایی مجهز می کند تا تأثیر معناداری در جهان ایجاد کنند.

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه استرالیا جنوبی آشنا کنیم تا در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا را دارید و این دانشگاه را نیز در لیست دانشگاه های مورد نظر خود دارید به طور کامل این دانشگاه را بشناسید تا بتوانید با اطمینان خاطر این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنید.

منبع: unisa.edu.au

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *