لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

تحصیل در ملبورن

تحصیل در ملبورن

تحصیل در ملبورن: ملبورن یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شهر های کشور استرالیا می باشد که بسیاری از افراد در زمان مسافرت به این کشور از آن دیدن می کنند یا در زمانی که قصد گرفتن اقامت این کشور را دارند، برای زندگی به این شهر می روند. اعزام دانشجو به استرالیا امروزه از طرف افراد بسیار زیادی صورت می گیرد تا بتوانند تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت استرالیا بگذرانند.

ملبورن یکی از شهر های محبوب دانشجویان برای تحصیل می باشد و تحصیل در ملبورن برای بسیاری از دانشجویان بین المللی یک هدف می باشد. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را کمی بیشتر با شهر زیبای ملبورن و فرصت هایی که در زمان تحصیل در این شهر برای شما به وجود می آید؛ آشنا کنیم.

 

درباره ملبورن

ملبورن پایتخت ویکتوریا و دومین شهر بزرگ استرالیا است. منطقه حومه ملبورن بزرگ با مساحت تقریبی 9900 کیلومتر مربع که در اطراف یک شهر مرکزی متمرکز شده است، بیش از 40 کیلومتر به سمت جنوب، 30 کیلومتر به شرق، 20 کیلومتر به سمت شمال و در دشت های بازالتی وسیع و مسطح در غرب پراکنده شده است.

شهرداری ملبورن شامل داخلی ترین حومه شهر ملبورن، از جمله شهر مرکزی است. شهرداری ما حدود 37 کیلومتر مربع است و با هفت شورای دیگر هم مرز است. شهرداری ملبورن دروازه ویکتوریا، مقر دولت ویکتوریا و مقر بسیاری از شرکت های محلی، ملی و بین المللی، ارگان های اوج و سازمان های دولتی و غیر دولتی است.

 

آموزش در ملبورن

مدارک تحصیلی از مؤسسه های آموزشی در ملبورن در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده اند. به این معنی که یک مدرک از دانشگاه های شهر ملبورن به شما در یافتن شغل، تقریبا در تمامی کشورهای دنیا کمک خواهد کرد. دانشگاه سطح بالای جهانی ملبورن مجهز به امکانات پیشرفته تجارب بین المللی و خدمات دانشجویی فوق العاده ای می باشند. دانشگاه ملبورن برای دانشجویان خود این فرصت را مهیا کرده است که توانایی های خود را در موارد برجسته تحقیقاتی و نوآوری شکوفا کنند.

مدارس حرفه ای در ملبورن به دانش آموزان این امکان را می دهند تا در زمینه های مختلف رشته کاری خود کار کرده و آن ها را برای یک نیروی کار خبره و با تجربه شدن برای ورود به بازار کار آماده می کنند

مدارس ملبورن نیز با بسیاری از صنایع، ارتباط تنگاتنگی دارند و این خود اطمینان بخش این مورد است که دانش آموزان آن ها هر چه بهتر با کارفرمایان بالقوه در سراسر جهان متصل می شوند.

دانشگاه های شهر ملبورن
دانشگاه های شهر ملبورن

دانشگاه های شهر ملبورن

یکی از موضوعاتی که شما حتما باید درباره تحصیل در ملبورن بدانید، شناختن دانشگاه های مختلف این شهر می باشند. برخی از بهترین و معروف ترین دانشگاه های کشور استرالیا در شهر ملبورن قرار دارد و اگر علاقه به تحصیل در این دانشگاه ها در رشته مورد نظر خود دارید، باید در شهر ملبورن زندگی کنید. در لیست پایین شما می توانید لیست دانشگاه های بزرگ و مهم شهر ملبورن را مشاهده کنید.

  1. دانشگاه دیکین
  2. دانشگاه موناش
  3. دانشگاه RMIT
  4. دانشگاه تکنولوژی سوئینبرن
  5. دانشگاه بالارات
  6. دانشگاه ملبورن
  7. دانشگاه لاتروب
  8. دانشگاه ویکتوریا
  9. دانشگاه Australian Catholic

 

کارهایی برای انجام دادن در ملبورن

دانشجویان بین المللی ای که در ملبورن تحصیل می کنند، انواع مختلفی از تفریحات هیجان انگیز را برای گذراندن اوقات فراغت خود دارند. دانش آموزان می توانند آخر هفته های خود را صرف صحنه موسیقی در برانزویک، راه رفتن در امتداد رودخانه یارا، رودخانه ای که از قلب شهر عبور می کند، یا شنا کردن در کنار دریاچه های شبه جزیره مورنینگ کنند. دانش آموزان همچنین می توانند از باغ وحش ملبورن دیدن کنند یا در باغ گیاه شناسی سلطنتی پیاده روی کنند.

از دیگر مکان های ملبورن می توان به ساخل St. Kilda’s اشاره کرد. با تعداد محوطه های سبز بسیار، سنت کیلدا محل خوبی برای دانش آموزان است تا بتوانند با دوستان خود به یک پیک نیک بروند. میدان Federation نیز مکان محبوبی برای گذراندن اوقات فراغت روزانه است. از کار های دیگری که می توانید در ملبورن انجام دهید می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • در باغ گیاه شناسی سلطنتی استراحت کنید
  • الهام بخش را در گالری ملی ویکتوریا بیابید
  • میدان فدراسیون را بررسی کنید
  • در میان پاساژهای ملبورن و راهروها پرسه بزنید
  • بلیط یک بازی در زمین کریکت ملبورن بگیرید و از موزه ورزش ملی دیدن کنید
  • از مناظر اسکای دک در برج اورکا لذت ببرید
  • در یک اجرا در مرکز هنر ملبورن شرکت کنید
  • موزه ملبورن و ساختمان نمایشگاه سلطنتی را کاوش کنید
کار های تفریحی در شهر ملبورن
کار های تفریحی در شهر ملبورن

موزه ها در ملبورن

یکی از گزینه هایی که در بالا به آن اشاره شد، موزه های ملبورن بود. شهر ملبورن موزه های مختلفی که دارد که به عنوان شخصی که از هنر یا موزه های تاریخی لذت می برید می توانید از موزه های شهر ملبورن نیز دیدن کنید.

دانشجویان بین المللی علاقه مند به هنر در طول زمان اقامت خود در ملبورن برای پر کردن اوقات فراغت خود دچار هیچ کمبودی نخواهند شد. گالری ملی ویکتوریا  (NGV) قدیمی ترین موزه هنرهای عمومی استرالیا و یکی از مهمترین مجموعه های هنری این کشور است. این مجموعه، نمایشگاهی از عتیقه رومی و مصری، هنر آسیایی و همه چیز از رنسانس و باروک تا هنر معاصر را در بر دارد.

مرکز Ian Potter  دارای بیش از 20 گالری است که تاریخ هنر استرالیا را نشان می دهد. این نمایشگاه  با دوره استعماری شروع می شود و به هنر معاصر ختم می شود  و شامل عکاسی، چاپ و نقاشی، مد و منسوجات، هنرهای تزئینی و گالری هایی است که به هنر بومیان بنگلادش و هنر جزیره تورتز اختصاص یافته است. این اولین موزه جهان است که به طور کامل به هنر استرالیا اختصاص داده شده است.

از جمله موزه های دیگر موجود در شهر ملبورن، خود موزه ملبورن است که کل جزئیات تاریخ شهر ملبورن و موزه Immigration، داستان مهاجرانی که ملبورن از گذشته تا به حال به خود دیده است را شرح می دهند. یکی دیگر از موزه های محبوب ملبورن Australian Centre با تصاویر متحرک است که داستان تصویر متحرک در تمامی فرم های آن را از فیلم به تلویزیون و از تلویزیون به اینترنت و سپس بازی را شرح می دهد. بازدید از این مرکز برای عموم آزاد است و همه چیز را از تکامل تلویزیون به نمایشگاه های لمسی تعاملی را در بر دارد.

 

در این مطلب در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را کمی بیشتر با مبلورن آشنا کنیم که اگر قصد تحصیل در استرالیا و یکی از دانشگاه های این شهر را دارید کمی بیشتر این شهر را بشناسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *