لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه ویکتوریا استرالیا

دانشگاه ویکتوریا

دانشگاه ویکتوریا: اگر چه دانشگاه ویکتوریا استرالیا دانشگاه جوانی به حساب می آید، اما در حقیقت تاریخ پر بار و طولانی ای را یدک می کشد. نزدیک به صد سال سابقه ی فعالیت علمی و آموزشی جهت بهسازی شرایط جامعه و آموزش دانشجویان، تعهد دانشگاه ویکتوریا استرالیا را به مقوله ی دانش به خوبی نشان می دهد. دانشگاه ویکتوریا استرالیا فعالیت خود را در فوریه ی 1916 آغاز کرد. سالانه دانشجویان بین المللی مختلفی برای تحصیل در استرالیا برای این دانشگاه درخواست ارسال میکنند. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد نیز تلاش داریم تا شما را به طور کامل با این دانشگاه آشنا کنیم تا در صورتی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید با اطمینان خاطر این دانشگاه را انتخاب کنید.

 

Table of Contents

دانشگاه ویکتوریا استرالیا (Victoria University)

دانشگاه ویکتوریا (VU) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی مستقر در ملبورن، ویکتوریا، استرالیا است. این دانشگاه یک دانشگاه دوبخشی است که دوره هایی را در زمینه آموزش عالی و آموزش فنی و تکمیلی (TAFE) ارائه می دهد. این دانشگاه دارای پردیس های متعددی در منطقه تجاری مرکزی ملبورن، منطقه غربی ملبورن، و در سیدنی است که شامل شش کالج دانشگاهی، شش موسسه تحقیقاتی، هفت مرکز تحقیقاتی و پلی تکنیک ویکتوریا VU است.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه VU

  • نام های پیشین: مدرسه فنی (Footscray Technical School (1916–1958)) – دانشکده فنی فوتسکری (Footscray Technical College (1958–1968)) – موسسه فناوری (Footscray Institute of Technology (1968–1990)) – دانشگاه فناوری ویکتوریا (Victoria University of Technology (1990–2005))
  • تاریخ تاسیس: 1916 میلادی
  • ریاست دانشگاه: استیو برکس (Steve Bracks)
  • معاون دانشگاه: آدام شومیکر (Adam Shoemaker)
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 43,802 نفر
درباره دانشگاه ویکتوریا
درباره دانشگاه ویکتوریا

پردیس های دانشگاه ویکتوریا استرالیا

دانشگاه ویکتوریا دارای چندین پردیس در مرکز شهر ملبورن و غرب آن است. این دانشگاه دارای یک پردیس در سیدنی نیز می باشد که رشته های حسابداری و IT را ارائه می دهد.

City Flinders Campus

این پردیس در مرکز تجاری و پر هیاهوی شهر ملبورن قرار دارد. رشته های Business و Multimedia در این پردیس و در قلب تجارت در شهر بزرگ ملبورن و در میان صدها تاجر و فعال بین المللی به دانشجویان ارائه می شود. پردیس در کنار رودخانه ی یارا قرار دارد. رستورانها و مغازه ها فضای لذت بخشی را برای دانشجویان فراهم می آورند.

City King Campus

این پردیس در نزدیکی مرکز حمل و نقل شهری ملبورن قرار دارد و رشته های زیر را ارئه می دهد:

  • Beauty
  • Massage
  • Training and assessment
  • Hairdressing

امکانات و سرویس های تحصیلی که در این پردیس دانشگاه ویکتوریا استرالیا ارائه می شود عبارتند از:

  • Dermal Clinic
  • Massage Clinic
  • Beauty Day Spa and Salon

درکلینیک پوستی (Dermal Clinic) خدمات بهداشتی – پزشکی را به اندازه ی مراکز حرفه ای و کلینیک های تخصصی انجام می شود مانند: جراحی های آزمایشی و آموزشی در زمینه ی پوست، زیبایی و پلاستیک. دانشجویان از امکانات پزشکی زیر نظر بهترین متخصصین کشور استرالیا بهره می برند و برای کسب تخصص در درمان بیماری های پوستی، درمان آسیب دیدگی پوست به دلیل تابش آفتاب یا پیری، آموزش می بینند.

City Queen Campus

رشته های حقوق در این پردیس ارائه می شود و کلاس های درس در ساختمان بزرگ و قدیمی حوزه ی قضایی شهر ملبورن و دو ساختمان کوچک دیگر برگزار می شود.

Footscray Park Campus

بزرگترین و قدیمی ترین پردیس دانشگاه ویکتوریا استرالیا که با ترن در فاصله در دقیقه ای ازمرکز شهر ملبورن قرار دارد و رشته های متعدد تجارت، آموزش و مهندسی را ارائه می دهد.

St Albans Campus

این پردیس مرکز تحقیقات بهداشتی و تغذیه است.

Sunshine Campus

در پردیس نامبرده برخی رشته های مهندسی ارائه می شود.

شعار دانشگاه ویکتوریا

دانشگاه ویکتوریا استرالیا همچنان دنباله روشعار “Door of Opportunity” که از همان ایتدا داشت می باشد. دانشگاه ویکتوریا استرالیا یکی از چند دانشگاه استرالیا ست که با سیستم Dual-sector education رشته های متعدد علمی را ارائه می دهد. این سیستم به معنی ارائه ی واحد های درسی به صورت فنی و علمی است (skilled-based/academic-based). دانشگاه ویکتوریا استرالیا در سالروز 100 سالگی خود در سال 2016 بهترین فرصت را برای معرفی بیشتر خود و بیان نگاه آینده ی دانشگاه داشت و به همین مناسبت موارد زیر را به عنوان گزینه های متعدد برای تسهیل امکان تحصیل در غرب ملبورن بیان کرد:

  • فرصت های بیشتر برای اعطای بورس های تحصیلی متنوع برای رفع نیاز دانشجویان مختلف که از کشورهای سراسر دنیا و با شرایط متفاوت به استرالیا می آیند.
  • ساخت فضاهای جدید برای مکان های درمانی و پزشکی و دریافت کمک از پزشکان و مراکز بهداشتی منطقه ای.

پردیس sunshine این دانشگاه امکانات بیشتری برای تحصیل در رشته های فنی به منظور افزایش مهارت های مورد نیاز جامعه درنظرگرفته است. رشته های ازجمله

  • Construction technologies
  • Advanced manufacturing
  • Health technologies

دانشگاه ویکتوریا استرالیا در میان دو درصد بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و نزدیک به 46 هزار دانشجو را پوشش می دهد.

 

تاریخچه دانشگاه ویکتوریا

ایده مدرسه فنی مستقر در حومه غربی ملبورن برای اولین بار در سال 1910 مطرح شد. مدرسه فنی Footscray درهای خود را به روی 220 دانش آموز و 9 معلم در سال 1916 پس از پنج سال جمع آوری کمک باز کرد. چارلز آرچیبالد هودلی از زمان تأسیس تا زمان مرگش در سال 1947 مدیر مدرسه بود. تحت رهبری هادلی، مدرسه گسترش یافت و شروع به ارائه دوره های گواهینامه بازرگانی، دیپلم معماری، ساختمان و پیمانکاری و همچنین کلاس های عصرانه کرد.

جنگ و رکود شاهد کاهش تعداد دانشجویان بود. با این حال، تا سال 1943، 2500 دانش‌آموز در دوره‌هایی که در پردیس‌های Footscray Park و Footscray Nicholson تدریس می‌شد ثبت‌نام کردند. دهه های بعدی شاهد تغییرات جنسیتی و فرهنگی بودیم. در سال 1958، مدرسه نام خود را به دانشکده فنی Footscray تغییر داد. ده سال بعد، نام خود را دوباره، این بار، به موسسه فناوری Footscray (FIT) تغییر داد.

زنان برای اولین بار در سال 1960 در دوره های دیپلم روزانه ثبت نام کردند و تغییر در سیاست های دولت فدرال منجر به ورود تعداد بیشتری از دانشجویان اروپایی و آسیایی به این مدرسه شد. بخش دبیرستان که اکنون به نام کالج شهر فوتسکری شناخته می شود، در سال 1972 از بقیه مؤسسه جدا شد. در اواسط دهه 1970، برنامه درسی توسعه یافته شامل دوره های تحصیلی بود و بسیار فراتر از تمرکز فنی مدرسه فنی اصلی فوتسکری بود. تغییرات بیشتر در دهه 1980 رخ داد، با جدا شدن بخش آموزش فنی و تجاری از FIT و تشکیل کالج های فوتسکری و نیوپورت TAFE.

در سال 1990، FIT با موسسه وسترن ادغام شد که سه سال قبل برای ارائه دوره های آموزشی TAFE و آموزش عالی به حومه های دور افتاده در غرب ملبورن تاسیس شده بود. در سال 1990، توسط پارلمان ایالتی ویکتوریا به عنوان دانشگاه فناوری ویکتوریا به عنوان یک دانشگاه تاسیس شد. این دانشگاه در سال 1998 با مؤسسه غربی ملبورن TAFE ادغام شد. در سال 2005، قانون دانشگاه فناوری ویکتوریا در سال 1990 اصلاح شد تا نام دانشگاه را به دانشگاه ویکتوریا تغییر دهد که منعکس کننده توسعه تدریس و تحقیق آن است.

هزینه تحصیلی در دانشگاه Victoria
هزینه تحصیلی در دانشگاه Victoria

هزینه تحصیل در دانشگاه ویکتوریا استرالیا

هزینه تحصیل در استرالیا از مهم ترین موضوعاتی است که باید پیش از ارسال درخواست به دانشگاه برای پذیرش تحصیلی آن را بررسی کرده باشید. زیرا یکی از مهم ترین مدارکی که شما باید برای دانشگاه مورد نظر ارسال کنید، مدارک مربوط به تکمن مالی می باشد.

هزینه های شما در زمان تحصیل در دانشگاه ویکتوریا استرالیا به رشته مورد علاقه شما بستگی دارد. شما باید رشته خود را انتخاب کرده و هزینه های تحصیل در این رشته ها را در وب سایت دانشگاه مشاهده کنید. در کنار این هزینه ها شما باید هزینه های زندگی در استرالیا را نیز در نظر داشته باشید.

 

دانشکده های دانشگاه Victoria

  • هنر و علوم انسانی (Arts & humanities)
  • کسب و کار (Business)
  • کامپیوتر و فناوری اطلاعات (Computers & IT)
  • تحصیلات (Education)
  • علم مهندسی (Engineering & science)
  • سلامت و زیست پزشکی (Health & biomedicine)
  • قانون و عدالت (Law & justice)
  • ورزش (Sports & exercise)

 

بورس های تحصیلی دانشگاه ویکتوریا

دانشگاه ویکتوریا استرالیا به بسیاری از دانشجویان ممتازی که شرایط دریافت بورس های تحصیلی را داشته باشند، کمک های مالی ارزشمندی را اعطا می کند. سالانه دانشگاه ویکتوریا استرالیا برای دانشجویان بین المللی بیش از 400 بورس و کمک هزینه ی تحصیلی در نظر می گیرد. این کمک هزینه ها در تمام مقاطع تحصیلی از کارشناسی و کارشناسی ارشد تا دکترا ارائه می شود.

بعضی از بورس ها کامل هستند و حتی هزینه های روزمره ی زندگی یک دانشجو را تامین می کنند و برخی دیگر تنها شهریه ی دانشجو و یا بخشی از  آن را پوشش می دهند. دانشجویان بین المللی که اولین ترم تحصیلی خود را با نمرات عالی پشت سر می گذارند برای ترم دوم می توانند تا 2 هزار دلار استرالیا کمک هزینه ی تحصیلی دریافت کنند.

International Postgraduate Research Scholarship

این بورس دولت استرالیا برای ارشد تحقیقاتی و یا دکتراست که شامل هزینه تحصیل، بیمه دانشجویی و هزینه زندگی برای مدت تحصیل سالی حدود 26000 دلار می باشد.

VU International Postgraduate Research Scholarship

این بورس دانشگاه برای ارشد تحقیقاتی دو سال و برای دکترا سه سال حداکثر سه سال و نیم هزینه تحصیل و زندگی حدود سالی 26000 دلار است.

Endeavour scholarships & fellowships

جهت حمایت از مطالعات علمی و تحقیقاتی، از طرف دولت استرالیا به دانشجویان استرالیایی و بین المللی براساس صلاحیت علمی شان این بورس تعلق می گیرد. زمان درخواست این بورس اوایل اپریل هر سال می باشد. بورس مذکور نه تنها شهریه، بیمه دانشجویی، هزینه سفر و هزینه اولیه سکنی را پوشش می دهد بلکه مبلغی حدود ماهانه 3000 دلار بابت هزینه زندگی نیز پرداخت می شود.

بورسیه تحصیلی در Victoria University
بورسیه تحصیلی در Victoria University

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ویکتوریا

لیسانس حسابداری (Bachelor of Accounting) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات کاربردی (Master of Applied Information Technology) کارشناسی ارشد تحقیقات کاربردی (Master of Applied Research)
گواهی فارغ التحصیلی در زمینه هوش مصنوعی (Graduate Certificate in Artificial Intelligence) لیسانس هنر (Bachelor of Arts) لیسانس بیومدیکال و علوم ورزشی (Bachelor of Biomedical and Exercise Science)
لیسانس علوم زیست پزشکی (Bachelor of Biomedical Science) لیسانس زیست پزشکی (Bachelor of Biomedicine) دیپلم ساختمان و ساخت و ساز (ساختمان) CPC50220 (Diploma of Building and Construction (Building) CPC50220)
لیسانس طراحی ساختمان (Bachelor of Building Design) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (جهانی) (Master of Business Administration (Global)) گواهی فارغ التحصیلی در تجزیه و تحلیل کسب و کار (Graduate Certificate in Business Analytics)
کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل کسب و کار (Master of Business Analytics) لیسانس بازرگانی (Bachelor of Business) دیپلم بازرگانی (تجاری) (Diploma of Business (Enterprise))
کارشناسی ارشد علوم ورزشی و توانبخشی بالینی (Master of Clinical Exercise Science and Rehabilitation) لیسانس توسعه جامعه (Bachelor of Community Development) لیسانس مدیریت ساخت و ساز (Bachelor of Construction Management )
کارشناس ارشد مشاوره (Master of Counselling) لیسانس عدالت کیفری و مطالعات روانشناسی (Bachelor of Criminal Justice and Psychological Studies) لیسانس عدالت کیفری (Bachelor of Criminal Justice)
لیسانس جرم شناسی (Bachelor of Criminology) لیسانس جرم شناسی / لیسانس مطالعات روانشناسی (Bachelor of Criminology/Bachelor of Psychological Studies) لیسانس امنیت سایبری (Bachelor of Cyber Security)
گواهی فارغ التحصیلی در امنیت سایبری (Graduate Certificate in Cyber Security) دیپلم فارغ التحصیل امنیت سایبری (Graduate Diploma in Cyber Security) لیسانس علوم داده (Bachelor of Data Science)
لیسانس علوم پوست (Bachelor of Dermal Sciences) گواهی فارغ التحصیلی در رسانه های دیجیتال (Graduate Certificate in Digital Media) دیپلم در رشته رسانه دیجیتال (Graduate Diploma in Digital Media)
کارشناسی ارشد رسانه های دیجیتال (Master of Digital Media) گواهی III در آموزش و مراقبت از دوران کودکی CHC30121 (Certificate III in Early Childhood Education and Care CHC30121) دیپلم آموزش و مراقبت از دوران کودکی CHC50121 (Diploma of Early Childhood Education and Care CHC50121)
لیسانس آموزش و رهبری دوران کودکی (Bachelor of Early Childhood Education and Leadership) لیسانس آموزش در دوران کودکی (Bachelor of Early Childhood Education) دیپلم تحصیلات تکمیلی در آموزش پیش از دوران کودکی (Graduate Diploma in Early Childhood Education)
گواهی فارغ التحصیلی در آموزش و پرورش (Graduate Certificate in Education) دیپلم تحصیلات تکمیلی در آموزش و پرورش (Graduate Diploma in Education) کارشناسی ارشد آموزش و پرورش (Master of Education)
لیسانس آموزش و پرورش (P-12) (Bachelor of Education (P-12)) لیسانس مطالعات آموزش و پرورش (Bachelor of Education Studies) دیپلم مطالعات تعلیم و تربیت (Diploma of Education Studies)
لیسانس مهندسی (مهندسی معماری) (Bachelor of Engineering (Architectural Engineering)) لیسانس مهندسی (مهندسی عمران) (Bachelor of Engineering (Civil Engineering)) لیسانس مهندسی (مهندسی برق و الکترونیک) (Bachelor of Engineering (Electrical and Electronic Engineering))
لیسانس مهندسی (مهندسی مکانیک) (Bachelor of Engineering (Mechanical Engineering)) فوق لیسانس مهندسی (Master of Engineering) انگلیسی برای اهداف آکادمیک (EAP) VNEAP (English for Academic Purposes (EAP) VNEAP)
کارشناسی ارشد برنامه ریزی منابع سازمانی (Master of Enterprise Resource Planning) لیسانس علوم ورزشی (عمل بالینی) (Bachelor of Exercise Science (Clinical Practice)) لیسانس علوم ورزشی (تمرینات ورزشی) (Bachelor of Exercise Science (Sport Practice))
کارشناسی ارشد مالی (Master of Finance) انگلیسی عمومی VNGEN (General English VNGEN) گواهی فارغ التحصیلی در بهداشت عمومی جهانی (Graduate Certificate in Global Public Health)
کارشناسی ارشد بهداشت عمومی جهانی (Master of Global Public Health) لیسانس علوم بهداشتی (Bachelor of Health Science) کاردانی هتلداری و هتلداری (Associate Degree in Hospitality and Hotel Management)
لیسانس تغذیه انسانی (Bachelor of Human Nutrition) کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی (Master of Human Resource Management) لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Information Technology)
دیپلم فناوری اطلاعات (Diploma of Information Technology) لیسانس فناوری اطلاعات (حرفه ای) (Bachelor of Information Technology (Professional)) مدرک تحصیلات تکمیلی مدیریت پروژه فناوری اطلاعات (Graduate Certificate in Information Technology Project Management)
گواهی فارغ التحصیلی در توسعه جامعه بین المللی (Graduate Certificate in International Community Development) دیپلم فارغ التحصیل در توسعه جامعه بین المللی (Graduate Diploma in International Community Development) کارشناسی ارشد توسعه جامعه بین المللی (Master of International Community Development)
لیسانس حقوق (Bachelor of Laws) لیسانس حقوق/ لیسانس جرم شناسی (Bachelor of Laws/ Bachelor of Criminology) کارشناسی ارشد بازاریابی (Master of Marketing)
لیسانس مامایی/لیسانس پرستاری (Bachelor of Midwifery/Bachelor of Nursing) دیپلم حقوق دریافت اقامت (Graduate Diploma in Migration Law) لیسانس موسیقی (Bachelor of Music)
لیسانس پرستاری (Bachelor of Nursing) لیسانس رهبری در فضای باز (Bachelor of Outdoor Leadership) لیسانس پیراپزشکی (Bachelor of Paramedicine)
دکترای فلسفه (Doctor of Philosophy) دکترای فلسفه (تلفیقی) (Doctor of Philosophy (Integrated)) لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزشی (Bachelor of Physical Education and Sport Science)
کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (Master of Professional Accounting) فوق دیپلم مدیریت پروژه (Graduate Diploma in Project Management) کارشناسی ارشد مدیریت پروژه (Master of Project Management)
لیسانس مطالعات روانشناسی (Bachelor of Psychological Studies) لیسانس مطالعات روانشناسی/لیسانس بازرگانی (Bachelor of Psychological Studies/Bachelor of Business) لیسانس علوم (علوم زیست پزشکی) (Bachelor of Science  (Biomedical Sciences))
لیسانس علوم (استئوپاتی) / کارشناسی ارشد علوم بهداشتی (استئوپاتی) (Bachelor of Science (Osteopathy)/Master of Health Science (Osteopathy)) لیسانس رسانه های صفحه نمایش (Bachelor of Screen Media) لیسانس مددکاری اجتماعی (Bachelor of Social Work)
لیسانس مدیریت ورزشی (Bachelor of Sport Management) لیسانس مدیریت ورزشی/لیسانس بازرگانی (Bachelor of Sport Management/Bachelor of Business) لیسانس علوم ورزشی (Bachelor of Sport Science)
لیسانس علوم ورزشی (حرکت انسانی)/لیسانس مطالعات روانشناسی (Bachelor of Sport Science (Human Movement)/Bachelor of Psychological Studies) لیسانس علوم ورزشی (حرکت انسانی)/لیسانس مدیریت ورزشی (Bachelor of Sport Science (Human Movement)/Bachelor of Sport Management) کارشناسی ارشد مدیریت زنجیره تامین (Master of Supply Chain Management)
کارشناسی ارشد تدریس (آموزش ابتدایی) (Master of Teaching (Primary Education)) کارشناسی ارشد تدریس (مقطع متوسطه) (Master of Teaching (Secondary Education)) لیسانس کار جوانان (Bachelor of Youth Work)

 

امکانات و تسهیلات

دانشگاه ویکتوریا دارای چندین کمپوس مجهز و مدرن در نقاط مختلف استرالیا است. این کمپوس‌ها به دانشجویان امکان دسترسی به منابع آموزشی و تحقیقاتی باورنکردنی را می‌دهند. از کتابخانه‌های کامل تا مراکز تفریحی، دانشگاه ویکتوریا تلاش می‌کند تا برای دانشجویان بهترین شرایط زندگی و یادگیری را فراهم آورد.

برنامه‌های تحصیلی

دانشگاه ویکتوریا انواع و اقسام برنامه‌های تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. از رشته‌های مهندسی و علوم تا هنرها و ادبیات، هر دانشجو می‌تواند برنامه‌ای را پیدا کند که به علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌هایش بپوشد. اساتید باتجربه و متخصص دانشگاه ویکتوریا همواره آماده‌اند تا به دانشجویان در رشد و پیشرفت شغلی خود کمک کنند.

فرصت‌های تحقیقاتی

دانشگاه ویکتوریا به تحقیقات و نوآوری اهمیت بالایی می‌دهد. از مراکز تحقیقاتی پیشرفته تا همکاری با صنعت و شرکت‌های معتبر، این دانشگاه سعی در بهبود فناوری‌ها و حل مسائل جامعه دارد. دانشجویانی که علاقه‌مند به مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی هستند، می‌توانند از امکانات بی‌نظیر این دانشگاه بهره‌برند.

همکاری بین‌المللی

دانشگاه ویکتوریا همواره به برقراری همکاری با موسسات آموزشی دیگر در سراسر جهان اهمیت می‌دهد. از طریق برنامه‌های تبادل دانشجویی و همکاری‌های علمی، دانشگاه ویکتوریا به دانشجویان فرصت‌های بیشتری برای یادگیری در محیط‌های بین‌المللی می‌دهد.

زندگی دانشجویی

دانشجویان در دانشگاه ویکتوریا تجربه‌ای متفاوت و پویا از زندگی دانشجویی دارند. از انجمن‌ها و باشگاه‌های دانشجویی تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری، همیشه فرصت‌های تعامل اجتماعی و فرهنگی برای دانشجویان وجود دارد.

بورس‌ها و کمک‌های مالی

دانشگاه ویکتوریا به دانشجویان در اختیار گذاشتن بورس‌ها و کمک‌های مالی کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی در مسیر تحصیلی خود پیشرفت کنند. این بورس‌ها به دانشجویان با استعداد و علاقه به تحصیل کمک می‌کنند تا بهترین‌ها باشند.

داستان‌های موفقیت فارغ‌التحصیلان

فارغ‌التحصیلان دانشگاه ویکتوریا در بسیاری از حوزه‌ها موفق شده‌اند. از کارآفرینان موفق تا متخصصان مطرح، فارغ‌التحصیلان این دانشگاه با داشتن آموزش و تجربه‌های به‌روز به بازار کار راه یافته‌اند.

شناخته‌شدگی و رتبه‌بندی

دانشگاه ویکتوریا به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا شناخته‌شده است. با دریافت جوایز و شناخته‌شدگی‌های مختلف، این دانشگاه جایگاه ممتازی در میان موسسات آموزش عالی دارد.

خدمات پشتیبانی

دانشگاه ویکتوریا از دانشجویان خود حمایت می‌کند و خدمات پشتیبانی کاملی را ارائه می‌دهد. از مشاوره‌های تحصیلی تا خدمات مشاوره روان‌شناسی، همه چیز در دسترس دانشجویان است.

مشارکت با جامعه

دانشگاه ویکتوریا به فعالیت‌های اجتماعی و همکاری با جامعه اهمیت می‌دهد. از طریق پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف، این دانشگاه به بهبود شرایط جامعه محلی کمک می‌کند.

نتیجه‌گیری

دانشگاه ویکتوریا استرالیا با تاریخچه‌ی معتبر و امکانات بی‌نظیر، یک مقصد عالی برای دانش‌آموزان جهانی است. آموزش با کیفیت، فرصت‌های تحقیقاتی، همکاری‌های بین‌المللی، و زندگی دانشجویی پویا، از جمله مزایای این دانشگاه است. اگر شما هم به تحصیل در یک محیط بین‌المللی و دانشگاهی از جهانیان علاقه‌مندید، دانشگاه ویکتوریا استرالیا گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه ویکتوریا استرالیا آشنا کنیم تا در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا و تحصیل در این دانشگاه را داشتید، بتوانید با اطمینان کامل این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنید.

منبع: vu.edu.au

پرسش‌های متداول

1. آیا دانشگاه ویکتوریا دارای رشته‌های تحصیلی انگلیسی است؟

بله، دانشگاه ویکتوریا رشته‌های تحصیلی متنوعی به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد.

2. آیا دانشگاه ویکتوریا به دانشجویان خارجی بورس ارائه می‌دهد؟

بله، دانشگاه ویکتوریا به دانشجویان بین‌المللی بورس‌ها و کمک‌های مالی ارائه می‌دهد.

3. آیا محدودیت سنی برای پذیرش در دانشگاه ویکتوریا وجود دارد؟

در برخی برنامه‌ها ممکن است محدودیت سنی وجود داشته باشد، اما برای بیشتر برنامه‌ها این محدودیت وجود ندارد.

4. آیا دانشگاه ویکتوریا دارای کارشناسی ارشد و دکتری است؟

بله، دانشگاه ویکتوریا برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری نیز ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها برای افرادی که به تحصیلات پیشرفته علاقه دارند، مناسب هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *