لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

مهندسی در دانشگاه تکنولوژی سیدنی

تحصیل در استرالیا

در مورد تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه تکنولوژی سیدنی بیشتر بدانید ، از جمله این که چرا سیدنی یک مکان عالی است .

Beate Buckenmaier با ما در مورد مهندسی در دانشگاه تکنولوژی سیدنی صحبت می کند .

چگونه می توانید سبک آموزشی خود را در دانشگاه / دانشکده به طور خلاصه بیان کنید ؟

دانشکده مهندسی UTS برای دانشجویان سبک آموزش حرفه ای فراهم می کند که هم شامل آموزش نظری و هم عملی است . دانش آموزان در معرض کار آزمایشگاهی ، سفرهای زمینی ، مطالعات موردی واقعی و کارگاه های آموزشی هستند تا مهارت های علمی ارزشمند خود را توسعه دهند . این به دانشجویان UTS کمک می کند که در مورد چگونگی نظریه ها در مورد صنعت و جهان فکر کنند .

قراردادن کار حرفه ای و تجربه کاری دانشجویان را قادر می کند تا آنچه در کلاس آموختند را در یک محیط کاری ادغام کنند . دانشجویان بین المللی همچنین قادرند همچنان که مهارت های علمی خود را توسعه می دهند خود را در فرهنگ تجاری استرالیا غوطه ور کرده و در صنعت مسئولیت های واقعی بگیرند .

دانشجویان برای موفقیت باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟

مهندسان از اصول علمی و ریاضی برای ایجاد ، اعمال و حفظ تکنولوژی برای بهبود جامعه استفاده می کنند . دانشجویان باید یک شایستگی قوی در علوم و ریاضیات نشان دهند ، چرا که این زمینه ها بخش بزرگی از دوره های مهندسی هستند .

مهندسان باید با مسائل پیچیده و چند رشته ای و چالش ها و راه حل های نوآورانه و مناسب مواجه شوند . دانشجویان باید علاقه مند به حل مساله باشند ، زیرا خوب ارتباط برقرار کردن و بازیکن تیم بودن مهم است . دوره های مهندسی UTS همچنین می تواند به دانشجویان کمک کند این مهارت های نرم افزاری را توسعه دهند .

مزایای تحصیل در استرالیا برای دانشجویان بین المللی چیست ؟

دانشگاه های استرالیا در سطح بین المللی ، برای ارائه برنامه های تحقیقاتی و آموزشی با کیفیت شهرت دارند . دانشگاه UTS عضو شبکه فناوری استرالیا (ATN) است که توسط دولت تأمین مالی شده و بر آن نظارت دارد . ATN ارتباط نزدیکی با بسیاری از نهادهای بین المللی ، به ویژه در آسیا ایجاد کرده است .

مهندسی UTS همچنین در کنار صنعت فعالیت می کند تا تحقیقاتی که دارای تاثیر و نوآوری هستند را تولید کند . بعضی از شرکای تحقیقاتی ما شامل برخی از بزرگترین شرکت های استرالیا مانند Roads and Maritime Services (RMS)، BlueScope Steel Limited، شرکت بانکداری Westpac و Patrick Stevedores Holdings هستند .

سیدنی بزرگترین شهر استرالیا و مرکز مالی آن است . پل بندر ، اپرا و برج سیدنی آیکون های بین المللی شناخته شده ای هستند که هم نشان دهنده سیدنی و هم میراث مهندسی غنی آن هستند . بسیاری از ستاد های مرکزی استرالیا و بین المللی در سیدنی مستقر هستند ، که این امر مکان ایده آلی برای مطالعه ایجاد می کند .

دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات UTS در یک ساختمان جدید در سطح جهانی قرار گرفته است که در سال 2014 افتتاح شده است . این ساختمان دارای پیشرفته ترین فضای سبز (با حداقل رتبه پنج ستاره سبز) و متمایز است ؛ تجسم خلاقیت و تکنولوژی .

چطور فکر می کنید که دانشجویان می توانند خود را برای لذت بردن از تجربه فرهنگی تحصیل در خارج از کشور آماده کنند ؟

لذت بردن از زندگی دانشگاهی با درگیر شدن در مجموعه گسترده ای از فعالیت های برنامه درسی برای دانشجویان UTS موجود می باشد . یافتن دوستان همیشگی ، توسعه مهارت های جدید و …

UTS دارای بیش از 120 باشگاه و اجتماع و برنامه های شبکه همکارانه برای تشویق دانشجویان برای برقراری ارتباط با دیگران از استرالیا و سراسر جهان است . برنامه های ارتباطات جامعه ما همچنین دانشجویان بین المللی را تشویق می کند تا با دوستان یکدیگر آشنا شوند ، سیدنی را کشف کرده و با جامعه محلی ارتباط برقرار کنند .

دانشجویان همچنین می توانند از خدمات پشتیبانی متعدد ارائه شده توسط دانشگاه UTS استفاده کنند . به عنوان مثال ، U: PASS ، برنامه موفقیت آمیز کمک های همکاران UTS ، یک گروه مطالعه است که در آن دانشجویان ارشدی که دارای سوابق موقیت آمیزی بوده اند ، دانشجویان جوان تر را در یک محیط گروهی کوچک تربیت می کنند . برنامه های آموزشی دانشگاهی و انگلیسی نیز برای دانشجویان بین المللی وجود دارد .

چه گزینه های حرفه ای برای فارغ التحصیلان مهندسی به طور خاص از دانشگاه شما باز است ؟

پس از اتمام دوره مهندسی UTS ، دانشجویان دانش فنی خود و همچنین مهارت های لازم و نرم افزاری را برای آماده سازی آن ها برای کار ، بهبود می بخشند .

مدارک تحصیلی لیسانس مهندسی UTS به طور کامل توسط مهندسین استرالیا مورد تایید قرار می گیرد و به دانشجویان فارغ التحصیل اجازه می دهد تا در سطح بین المللی در کشورهایی مانند کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلستان ، ایرلند ، هنگ کنگ ، ژاپن ، نیوزیلند ، سنگاپور، آفریقای جنوبی و … کار کنند .

گزینه های حرفه ای بسیاری برای فارغ التحصیلان مهندسی UTS وجود دارد و می توانند به عنوان مهندس محیط زیست ، مهندس پروژه ، مهندس مکانیک ، مهندس برق یا مهندس شبکه و … استخدام شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا با ما تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.hotcoursesabroad.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *