لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه چارلز استوارت

دانشگاه چارلز استوارت

دانشگاه چارلز استوارت: دانشگاه چارلز استورت یک دانشگاه دولتی چند پردیسی استرالیا است که در نیوساوث ولز، قلمرو پایتخت استرالیا و ویکتوریا واقع شده است. این مکان در سال 1989 تاسیس شد و به افتخار کاپیتان چارلز ناپیر استوارت، کاشف بریتانیایی که به منطقه نیو ساوت ولز و استرالیای جنوبی سفر کرد، نامگذاری شد. این دانشگاه یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا برای آن درخواست ارسال میکنند. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه چارلز استوارت، تاریخچه، رتبه بندی، هزینه های تحصیل و رشته های این دانشگاه آشنا کنیم.

 

دانشگاه چارلز استوارت (Charles Sturt University)

دانشگاه چارلز استوارت در سال 1989 تاسیس گردید. دانشگاه چارلز استوارت به افتخار چارلز استوارت یکی از افراد برجسته تاریخ استرالیا نامگذاری شده است. دانشگاه چارلز استوارت در ایالتهای مختلف استرالیا مانند ویکتوریا، کوئیزلند و نیو سوت ولز دارای دانشکده و پردیس می باشد. مراسم بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه چارلز استوارت در سال 2009 فرصتی بود برای تامل و نگاه بیشتر به فعالیتهای این دانشگاه از گذشته تا کنون.
هزینه تحصیل در استرالیا چارلز استوارت درسال 1795 درهند متولد شد و پنج سالگی برای تحصیل به انگلستان سفر کرد. او در سال 1813 به ارتش بریتانیا ملحق شد و بعدها برای ادامه خدمت به کانادا نقل مکان کرد. او یکی از کاشفان برجسته در تاریخ اولیه استرالیا بشمار می رود که در سال 1827 به NSW نقل مکان و فعالیتهای گسترده تحقیقاتی خود را آغاز نمود.

چارلز استورت در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس، مدارک بالاتر از طریق تحقیق و مطالعه تک موضوعی ارائه می دهد. همچنین با چندین مؤسسه TAFE در سراسر استرالیا، از جمله با نیروی پلیس نیو ساوت ولز، مشارکت در ارائه دوره دارد. پانزده سال ابتدایی فعالیت و تاریخ دانشگاه چارلز استوارت با دستاوردهای قابل توجهی همراه بود و در 5 سال اخیر تمرکز این دانشگاه بر تحکیم این دستاورد بوده که تداوم این امر منجر به دستیابی نتایج برجسته ایی بوده به طوری که دانشگاه چارلز استوارت را به یک دانشگاه بین المللی تبدیل کرده است.

دانشگاه چارلز استوارت در زمینه تحقیقات بین المللی در رشته های اخلاق، الهیات، مدیریت دولتی، مواد غذایی و آب، کشاورزی، آموزش و پرورش و محیط زیست بعنوان نهادی پیشرو خدمات ارزنده ای را ارائه کرده است.

 

اطلاعات تکمیلی دانشگاه چارلز استوارت

  • شعار دانشگاه: برای منافع عمومی (For the public good)
  • تاریخ تاسیس: 1989 میلادی
  • ریاست دانشگاه: میشل آلن (Michele Allan)
  • معاون رئیس دانشگاه: رنه لئون (Renée Leon)
  • تعداد کارمندان دانشگاه: 2,147 نفر
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 43,679 نفر
درباره دانشگاه چارلز استوارت
درباره دانشگاه چارلز استوارت

رتبه دانشگاه چارلز استوارت

دانشگاه چارلز استوارت از سوی موسسه QS در رشته های کشاورزی و جنگل داری دربین 150 تا 200 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. در مجموع این دانشگاه در رتبه 801 – 1000 دانشگاههای دنیا از سوی این موسسه معرفی گردیده است. طبق گزارش QILT دانشگاه چارلز استوارت نرخ آماری اشتغال بالایی در بین بهترین دانشگاه های استرالیا را به خود اختصاص داده است.

پردیس های دانشگاه چارلز استوارت

پردیسهای دانشگاه چارلز استوارت در بسیاری از شهرهای در حال رشد ایالت نیوسوت ولز واقع شده است. تجربیات مطالعاتی منحصر به فرد همراه بهترین دسترسی به امکانات شهری در همه پردیس های این دانشگاه وجود دارد. پردیسها و مراکز مطالعاتی چارلز استوارت عبارتند از:

Albury- Wodonga

این پردیس زیبا و مجهز بین شهرآلبوری نیوسوت ولز و ودنگای ویکتوریا قراردارد. درواقع بین مرز ایالت نیوسوت ولز و ویکتوریا به فاصله 550 کیلومتری از سیدنی و 300 کیلومتری شمال شرقی ملبورن است.

Bathurst

این پردیس درشهر بتارست 200 کیلومتری شمال غربی سیدنی واقع شده است و رشته هایی ورزشی همچنین پرستاری را ارائه می دهد.

Brisbane

بریزبین سومین شهر بزرگ استرالیا و مرکزایالت کویئزلند است. پردیس بریزبین دانشگاه چارلز استوارت درمرکز شهر واقع شده و ارشد دو رشته پر متقاضی یعنی حسابداری و IT دراین پردیس ارائه می شود.

Canberra

این پردیس واقع در شهر کانبراست و رشته های مانند مدیریت بحران، اجرای قانون، فلسفه، اخلاق و قانون را ارائه می دهد.

Dubbo

این پردیس در منطقه دابو در شهر اورانا Orana ایالت نیوسوت ولز با فاصله چند دقیقه ایی از مرکز شهر قرار دارد. رشته های که در این پردیس ارائه می شوند عبارتند از: آموزش دوران ابتدا ییريال پرستاری و مددکار اجتماعی.

Goulburn

آکادمی پلیس نیوسوت ولز در این پردیس می باشد که درشهر گولبرن واقع در 200 کیلومتری جنوب غربی سیدنی و 90 کیلومتری شمال شرقی کانبراست.

Manly

این پردیس درمنطقه منلی، شمال شهر سیدنی است. پردیس نامبرده مرکز Australian Graduate School of Police and Security همچنین Police Management می باشد.

Melbourne

این پردیس دانشگاه چارلز استوارت درمرکز شهر ملبورن قراردارد و کلیه رشته های business را در مقطع کارشناسی و ارشد ارائه می دهد.

Orange

پردیس نامبرده در شهر Orange در 250 کیلومتری غرب سیدنی در منطقه Blue Mountain واقع شده است. رشته هایی که در این پردیس ارائه می شوند عبارتند از: فیزیوتراپی، داروسازی، داندانپزشکی و رشته کشاورزی.

Parramatta

این پردیس دانشگاه چارلز استوارت در منطقه پاراماتا سیدنی است که رشته های متعددی در مقاطع کارشناسی و ارشد ارائه می دهد.

Port Macquarie

پردیس نامبرده با تجهیزات کامل در بندر مکواری 400 کیلومتری شمال سیدنی قرار دارد و رشته های مختلف بازرگانی، آموزش، توریسم، طراحی و گرافیک، علوم ورزشی، رادیولوژی، روانشناسی وعلوم اجتماعی را به دانشجویان ارائه می دهد.

Sydney

پردیس سیدنی دانشگاه چارلز استوارت در مرکز شهر سیدنی است و رشته های مختلف بازرگانی مانند حسابداری ، بازاریابی و تجارت همچنین IT را در مقاطع کارشناسی و ارشد ارائه می دهد.

Wagga Wagga

این پردیس بزرگ و مجهز دانشگاه چارلز استوارت واقع در شهر واگا واگا بین سیدنی و ملبورن است و رشته های بسیاری را در مقاطع مختلف ارائه می دهد مانند: حسابداری، کشاروزی، مدیریت بازرگانی-کشاورزی، علوم جانوری، هنر، طراحی، عکاسی، کامپیوتر، IT، آموزش، علوم پزشکی، رادیولوژی، پرستاری، بهداشت دهان، روانشناسی، مددکاراجتماعی، رشته های بازیگری، صدابرداری، طراحی صحنه و دامپزشکی.

 

تاریخچه دانشگاه Charles Sturt

تاریخچه دانشگاه چارلز استورت به سال 1895 و با تأسیس مزرعه آزمایشی Bathurst برمی گردد. این دانشگاه در 1 ژوئیه 1989 از ادغام چندین کالج آموزش پیشرفته با مدیریت جداگانه توسط قانون دانشگاه چارلز استورت 1989 (قانون شماره 76، 1989) تأسیس شد.

کالج های تشکیل دهنده شامل کالج آموزش پیشرفته میچل در باتورست، موسسه آموزش عالی ریورینا- موری در آلبری-ودونگا و کالج آموزش پیشرفته ریورینا در واگا واگا بود. در 1 ژانویه 1970، کالج آموزش پیشرفته میچل تشکیل شد. پردیس مؤسسه آموزشی Riverina Murray در Wagga Wagga و Albury-Wodonga از سال 1984 فعالیت می کرد.

مؤسسه اخیر قبلاً جانشین دانشکده آموزش پیشرفته Riverina شده بود که خود نتیجه ادغام حتی قبل از آن بین دانشکده کشاورزی Wagga و Wagga Wagga بود. دانشکده معلمان. چارلز استورت در سال 1998 یک مرکز مطالعه در سیدنی و در سال 2007 در ملبورن تأسیس کرد.

این مراکز مطالعاتی توسط یک گروه آموزشی خصوصی به نام Study Group استرالیا اداره می شدند. در 31 دسامبر 2022، چارلز استورت اجازه داد رابطه خود با گروه مطالعاتی استرالیا منقضی شود. طبق وب‌سایت چارلز استورت، مرکز مطالعات بریزبن بسته است و دوره‌ها در مکان‌های سیدنی و ملبورن در حالت آموزش هستند.

پردیس Goulburn برای ارائه آموزش پلیس به پلیس نیو ساوت ولز تأسیس شد. در سال 1999، سنگ بنای پردیس Dubbo گذاشته شد. این دانشگاه همچنین برنامه همکاری مشترک چین خود را با چهار دانشگاه در چین راه اندازی کرد.

هزینه تحصیل در دانشگاه Charles Sturt University
هزینه تحصیل در دانشگاه Charles Sturt University

هزینه تحصیل در دانشگاه چارلز استوارت

هزینه تحصیل در استرالیا یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید پیش از ارسال درخواست به دانشگاه مورد نظرتان آن را بررسی کنید و در مدارک خود که برای دانشگاه ارسال میکنید، مدارک مربوط به تمکن مالی را نیز ارسال کنید.

هزینه تحصیل در دانشگاه چارلز استوارت تا حد بسیار زیادی به رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید بستگی دارد. حداقل هزینه های شما برای شهریه سالانه تحصیل در این دانشگاه 21,280 دلار استرالیا و حداکثر هزینه 63,600 دلار استرالیا می باشد. در کنار این هزینه ها شما باید هزینه های زندگی در استرالیا را نیز در نظر داشته باشید.

 

برنامه‌های تحصیلی

دانشگاه چارلز استورت استرالیا مجموعه‌ای متنوع از برنامه‌های تحصیلی را ارائه می‌دهد که به‌اندازه‌ی تفاوت‌ها و آرزوهای حرفه‌ای افراد مختلف منطبق هستند.

  • برنامه‌های کارشناسی: دانشجویان علاقه‌مند به مقاطع کارشناسی می‌توانند از بین رشته‌های مختلفی انتخاب کنند که شامل هنرها، علوم، تجارت، آموزش و غیره هستند. برنامه‌های تحصیلی کارشناسی در CSU به دانشجویان این امکان را می‌دهند که تخصص‌های خود را به‌روز کنند و در زمینه‌های مورد علاقه‌شان مهارت‌های لازم را پیشرفته کنند.
  • برنامه‌های کارشناسی ارشد: CSU نیز برنامه‌های کارشناسی ارشدی را ارائه می‌دهد که به دانشجویان این اجازه را می‌دهند تا به تخصص‌های مرتبط با مقاطع کارشناسی‌شان ادامه دهند و دانش عمیق‌تری در زمینه‌های مورد علاقه‌شان به‌دست آورند. این برنامه‌ها از دانشجویان می‌خواهند تا با پژوهش‌ها و پروژه‌های علمی مستقلی سر و کار داشته باشند.
  • فرصت‌های تحقیقاتی: دانشگاه چارلز استورت استرالیا به دانشجویان این امکان را می‌دهد که در پروژه‌های تحقیقاتی مختلفی مشارکت کنند و نقشی فعال در پیشبرد علم داشته باشند. این فرصت‌ها برای ارتقاء تجربه تحصیلی دانشجویان و افزایش تخصص‌های آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

 

دانشکده های دانشگاه چارلز استوارت

دانشگاه چارلز استورت استرالیا در مناطق مختلفی از استرالیا دارای مراکز آموزشی و تحقیقاتی است.

  • دانشکده واگا واگا: این دانشکده در نزدیکی نخل‌های پالمرستون در نیو ساوت ولز قرار دارد. این محل آموزشی به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در محیط طبیعی زیبای استرالیا تحصیل کنند.
  • دانشکده باثورست: دانشکده باثورست در شهر باثورست واقع شده است و به دانشجویان امکانات شهری و فرهنگی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد.
  • دانشکده آلبری-وودونگا: این دانشکده در منطقه برقراری بین ملی بین شهرهای آلبری و وودونگا قرار دارد و از مراکز تحصیلی حومه‌ای استفاده می‌کند.
  • دانشکده دابو: دانشکده دابو در شهر کشاورزی دابو واقع شده است و به دانشجویان امکان انجام تحقیقات کشاورزی و دامپروری را می‌دهد.
  • دانشکده پورت مکواری: این دانشکده در کنار چشمه‌های پورت مکواری قرار دارد و امکان تحصیل در محیطی زیبا و آرام را فراهم می‌کند.

 

بورس های دانشگاه چارلز استوارت

اگر به دنبال کمک هزینه های مالی مرتبط با تحصیل می باشید، دانشگاه چارلز استوارت با انواع کمک هزینه های تحصیلی و طرحهای ویژه کمک قابل توجهی به دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه می نماید. برخی کمک هزینه های تحصیلی این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی بشرح ذیل می باشد:

Vice Chancellor International Scholarship

به مناسبت بازگشایی پردیس جدید دانشگاه چارلز استوارت در بندر Macquarie این بورس در سال 2017 به دانشجویان بین المللی و حداکثر تا مبلغ 10000$ به دانشجویان بین المللی واجد شرایط که دراین پردیس مشغول به تحصیل می شوند ارائه می گردد.

A&K Gestier Veterinary Scholarship

این کمک هزینه بین سالهای چهارم الی ششم به دانشجویان رشته دامپزشکی ارائه و تا سقف 3000$ هزینه های تحصیلی را پوشش می دهد.

Albury City Foundation Scholarship

این بورس برای دانشجویان مشغول به تحصیل در پردیس Albury- Wodonga تعلق می گیرد که تا 3000$ هزینه تحصیل دانشجویان واجد شرایط را پوشش می دهد.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه Charles Sturt
بورسیه تحصیلی در دانشگاه Charles Sturt

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه چارلز استوارت

کاردانی تولید در مزرعه (Associate Degree in Farm Production) لیسانس مدیریت بازرگانی کشاورزی (Bachelor of Agricultural Business Management) لیسانس علوم کشاورزی (Bachelor of Agricultural Science)
لیسانس کشاورزی (Bachelor of Agriculture) لیسانس باغبانی (Bachelor of Horticulture) لیسانس علوم (Bachelor of Science)
لیسانس انگورسازی (Bachelor of Viticulture) لیسانس تجارت شراب (Bachelor of Wine Business) لیسانس علوم شراب (Bachelor of Wine Science)
دیپلم مطالعات کشاورزی (Diploma of Agricultural Studies) گواهی لیسانس در مطالعات کشاورزی (Undergraduate Certificate in Agricultural Studies) گواهی لیسانس در مطالعات باغبانی (Undergraduate Certificate in Horticultural Studies)
مدرک فارغ التحصیلی در رشته مدیریت بازرگانی کشاورزی (Graduate Certificate in Agricultural Business Management) گواهی فارغ التحصیلی در رشته کشاورزی (Graduate Certificate in Agriculture) گواهی فارغ التحصیلی در کشاورزی پایدار (Graduate Certificate in Sustainable Agriculture)
کارشناسی ارشد علوم کشاورزی (با گرایش ها) (Master of Agricultural Science (with specialisations)) کارشناسی ارشد کشاورزی (با گرایش ها) (Master of Agriculture (with specialisations)) دکترای فلسفه (علوم و کشاورزی) (Doctor of Philosophy (Science and Agriculture))
کارشناس ارشد فلسفه (Master of Philosophy) لیسانس علوم غذایی و تغذیه (Bachelor of Food Science and Nutrition) لیسانس بهداشت و علوم پزشکی (Bachelor of Health and Medical Science)
لیسانس علوم بهداشت (سلامت روان) (Bachelor of Health Science (Mental Health)) لیسانس پرتو پزشکی (Bachelor of Medical Radiation Science) لیسانس کاردرمانی (Bachelor of Occupational Therapy)
لیسانس پیراپزشکی (Bachelor of Paramedicine) لیسانس داروسازی (Bachelor of Pharmacy) لیسانس فیزیوتراپی (Bachelor of Physiotherapy)
لیسانس پزشکی پا (Bachelor of Podiatric Medicine) مدرک لیسانس غذا و تغذیه (Undergraduate Certificate in Food and Nutrition) گواهی لیسانس در مطالعات بهداشتی (Undergraduate Certificate in Health Studies)
گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت پرونده و مراقبت هماهنگ (Graduate Certificate in Case Management and Coordinated Care) گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت و رهبری سلامت (Graduate Certificate in Health Management and Leadership) گواهی فارغ التحصیلی در صلاحیت فرهنگی بومی (Graduate Certificate in Indigenous Cultural Competency)
گواهی فارغ التحصیلی در بین بخشی، تنوع و شمول (Graduate Certificate in Intersectionality, Diversity and Inclusion) مدرک تحصیلات تکمیلی پیراپزشکی (با تخصص) (Graduate Certificate in Paramedicine (with specialisations)) دیپلم کار بالینی (پیراپزشکی) (Graduate Diploma of Clinical Practice (Paramedicine))
دیپلم پیراپزشکی (با گرایش ها) (Graduate Diploma of Paramedicine (with specialisations)) کارشناسی ارشد پرتوهای پزشکی پیشرفته (Master of Advanced Medical Radiation Practice) کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش بالینی (Master of Clinical Exercise Physiology)
کارشناسی ارشد مدیریت و رهبری سلامت (Master of Health Management and Leadership) کارشناس ارشد پیراپزشکی (با تخصص ها) (Master of Paramedicine (with specialisations)) کارشناسی ارشد آسیب شناسی گفتار (Master of Speech Pathology)
لیسانس علوم دامی (Bachelor of Animal Science) لیسانس علوم اسب (Bachelor of Equine Science) لیسانس بیولوژی دامپزشکی / لیسانس علوم دامپزشکی (Bachelor of Veterinary Biology / Bachelor of Veterinary Science)
لیسانس فناوری دامپزشکی (Bachelor of Veterinary Technology) دیپلم پرنده شناسی (Graduate Diploma of Ornithology) دکترای دامپزشکی (Doctor of Veterinary Studies)
کارشناسی ارشد مطالعات دامپزشکی (Master of Veterinary Studies) لیسانس حسابداری (Bachelor of Accounting) لیسانس بازرگانی (Bachelor of Business)
لیسانس مطالعات بازرگانی (Bachelor of Business Studies) مدرک لیسانس در بازرگانی (Undergraduate Certificate in Business) لیسانس تحقیقات کاربردی (Bachelor of Applied Research )
گواهی فارغ التحصیلی در کسب و کار کاربردی (Graduate Certificate in Applied Business) گواهی فارغ التحصیلی در بازاریابی دیجیتال کاربردی (Graduate Certificate in Applied Digital Marketing) گواهی فارغ التحصیلی در رشته مدیریت بازرگانی (Graduate Certificate in Business Administration)
مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (محاسبات) (Graduate Certificate in Business Administration (Computing)) گواهی فارغ التحصیلی در تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار (Graduate Certificate in Business Data Analytics) گواهی فارغ التحصیلی در رشته مالی (Graduate Certificate in Finance)
مدرک فارغ التحصیلی در رشته مدیریت منابع انسانی (Graduate Certificate in Human Resource Management) گواهی فارغ التحصیلی در روابط صنعتی (Graduate Certificate in Industrial Relations) گواهی فارغ التحصیلی در تغییر سازمانی (Graduate Certificate in Organisational Change)
گواهی فارغ التحصیلی در مربیگری و رهبری سازمانی (Graduate Certificate in Organisational Coaching and Leadership) گواهی فارغ التحصیلی در رشته حسابداری حرفه ای (Graduate Certificate in Professional Accounting) گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت پروژه (Graduate Certificate in Project Management)
گواهی فارغ التحصیلی در رهبری اجتماعی و سازمانی (Graduate Certificate in Social and Organisational Leadership) دیپلم حسابداری (Graduate Diploma of Accounting) دیپلم کسب و کار کاربردی (Graduate Diploma of Applied Business)
دیپلم فارغ التحصیل مالی (Graduate Diploma of Finance) دیپلم برنامه ریزی مالی فارغ التحصیل (Graduate Diploma of Financial Planning) دیپلم تحصیلات تکمیلی مربیگری و رهبری سازمانی (Graduate Diploma of Organisational Coaching and Leadership)
دیپلم مدیریت پروژه (Graduate Diploma of Project Management) کارشناسی ارشد بازرگانی کاربردی (با تخصص ها) (Master of Applied Business (with specialisations)) کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال کاربردی (Master of Applied Digital Marketing)
کارشناسی ارشد مالی کاربردی (Master of Applied Finance) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (محاسبات) (Master of Business Administration (Computing)) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (با تخصص) (12 موضوع) (Master of Business Administration (with specialisations) (12 subjects))
کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی (با گرایش ها) (Master of Human Resource Management (with specialisations)) کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (12 موضوع) (Master of Professional Accounting (12 subjects)) کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (حرفه ای) (Master of Professional Accounting (Professional Practice))
کارشناسی ارشد مدیریت پروژه (Master of Project Management) کارشناسی ارشد رهبری اجتماعی و سازمانی (با تخصص ها) (Master of Social and Organisational Leadership (with specialisations)) دکترای مدیریت بازرگانی (Doctor of Business Administration)
دکترای فلسفه (Doctor of Philosophy) لیسانس الهیات (Bachelor of Theology) مدرک کارشناسی الهیات (Undergraduate Certificate in Theology)
لیسانس هنر و علوم اجتماعی (Bachelor of Arts and Social Science ) لیسانس الهیات (Bachelor of Theology ) گواهی فارغ التحصیلی در تحقیقات هنر و علوم اجتماعی (Graduate Certificate in Arts and Social Science Research)
گواهی فارغ التحصیلی در وزارت (Graduate Certificate in Ministry) مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته الهیات (Graduate Certificate in Theological Studies) دیپلم تحصیلات تکمیلی مطالعات پیری و شبانی (Graduate Diploma of Ageing and Pastoral Studies)
فوق دیپلم مشاوره شبانی (Graduate Diploma of Pastoral Counselling) دیپلم تحصیلات تکمیلی علوم الهیات (Graduate Diploma of Theological Studies) کارشناسی ارشد پیری و مطالعات شبانی (Master of Ageing and Pastoral Studies)
کارشناسی ارشد هنر (مطالعات الهیات) (Master of Arts (Theological Studies)) استاد وزارت (Master of Ministry) کارشناسی ارشد مشاوره شبانی (با تخصص) (Master of Pastoral Counselling (with specialisation))
کارشناسی ارشد الهیات (Master of Theology) دکتر وزارت (Doctor of Ministry) لیسانس هنر (Bachelor of Arts)
لیسانس ارتباطات (Bachelor of Communication) لیسانس رسانه ورزشی (Bachelor of Sports Media) گواهی فارغ التحصیلی در رشته ارتباطات (Graduate Certificate in Communication)
گواهی فارغ التحصیلی در رشته ارتباطات دیجیتال (Graduate Certificate in Digital Communication) کارشناسی ارشد ارتباطات (با گرایش ها) (Master of Communication (with specialisations)) لیسانس دندانپزشکی (Bachelor of Dental Science)
لیسانس بهداشت دهان و دندان (درمانی و بهداشت) (Bachelor of Oral Health (Therapy and Hygiene)) فوق لیسانس ایمپلنتولوژی دندان (Graduate Diploma of Dental Implantology) لیسانس فنی (عمران) / کارشناسی ارشد مهندسی (عمران) (Bachelor of Technology (Civil) / Master of Engineering (Civil))
لیسانس مهندسی (عمران) (Bachelor of Engineering (Civil)) کارشناسی ارشد مهندسی (عمران) (Master of Engineering (Civil)) لیسانس علوم و مدیریت محیط زیست (Bachelor of Environmental Science and Management)
لیسانس علوم زمین فضایی (Bachelor of Geospatial Science) دیپلم مطالعات محیطی (Diploma of Environmental Studies) مدرک لیسانس مطالعات محیط زیست (Undergraduate Certificate in Environmental Studies)
مدرک کارشناسی در رشته علوم زمین فضایی (Undergraduate Certificate in Geospatial Science) مدرک کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست (Graduate Certificate in Environmental Management) مدرک تحصیلات تکمیلی GIS و سنجش از دور (Graduate Certificate in GIS and Remote Sensing)
گواهی فارغ التحصیلی در پرنده شناسی (Graduate Certificate in Ornithology) کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست (Master of Environmental Management) کارشناس ارشد GIS و سنجش از دور (Master of GIS and Remote Sensing)
لیسانس ورزش و علوم ورزشی (Bachelor of Exercise and Sport Science) دیپلم مطالعات ورزش (Diploma of Exercise Studies) گواهی لیسانس در مطالعات ورزش (Undergraduate Certificate in Exercise Studies)
مدرک کارشناسی در رشته رسانه ورزشی (Undergraduate Certificate in Sports Media) لیسانس علوم ورزشی (Bachelor of Exercise Science ) لیسانس خدمات انسانی (Bachelor of Human Services)
لیسانس مددکاری اجتماعی (Bachelor of Social Work) مدرک لیسانس نویسندگی خلاق (Undergraduate Certificate in Creative Writing) گواهی فارغ التحصیلی در سالمندی و سلامت (Graduate Certificate in Ageing and Health)
گواهی فارغ التحصیلی در رشته اخلاق و مطالعات حقوقی (Graduate Certificate in Ethics and Legal Studies) گواهی فارغ التحصیلی در خدمات انسانی (Graduate Certificate in Human Services) دیپلم اخلاق و مطالعات حقوقی (Graduate Diploma of Ethics and Legal Studies)
کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی پیشرفته (Master of Advanced Social Work Practice) کارشناسی ارشد پیری و سلامت (Master of Ageing and Health) کارشناسی ارشد رهبری در خدمات انسانی (با تخصص) (Master of Leadership in Human Services (with specialisations))
کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی (شرایط حرفه ای) (Master of Social Work (Professional Qualifying)) دکترای فلسفه (هنر و آموزش) (Doctor of Philosophy (Arts and Education)) دکترای مددکاری اجتماعی (Doctor of Social Work)
کارشناسی ارشد فلسفه (هنر و آموزش) (Master of Philosophy (Arts and Education)) لیسانس مطالعات اطلاعات (Bachelor of Information Studies) گواهی فارغ التحصیلی در آرشیو سمعی و بصری (Graduate Certificate in Audiovisual Archiving)
گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت داده (Graduate Certificate in Data Management) گواهی فارغ التحصیلی در مطالعات اطلاعات (Graduate Certificate in Information Studies) کارشناسی ارشد آموزش و پرورش (کتابداری معلم) (Master of Education (Teacher Librarianship))
کارشناسی ارشد مطالعات اطلاعات (با گرایش ها) (Master of Information Studies (with specialisations)) لیسانس کامپیوتر (Bachelor of Computer Science) لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Information Technology)
مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات (Undergraduate Certificate in Information Technology) لیسانس تحقیقات کاربردی (Bachelor of Applied Research) گواهی فارغ التحصیلی در هوش مصنوعی کاربردی (Graduate Certificate in Applied Artificial Intelligence)
گواهی فارغ التحصیلی در علم داده کاربردی (Graduate Certificate in Applied Data Science) گواهی فارغ التحصیلی در رایانش ابری و مجازی سازی (Graduate Certificate in Cloud Computing and Virtualisation) گواهی فارغ التحصیلی در محاسبات (انتقال شغلی) (Graduate Certificate in Computing (Career Transition))
گواهی فارغ التحصیلی در امنیت سایبری (Graduate Certificate in Cyber Security) گواهی فارغ التحصیلی در فناوری اطلاعات (Graduate Certificate in Information Technology) گواهی فارغ التحصیلی در رشته ریاضی (Graduate Certificate in Mathematics)
مدرک فارغ التحصیلی در مدیریت شبکه و سیستم (Graduate Certificate in Networking and Systems Administration) دیپلم فناوری اطلاعات (Graduate Diploma of Information Technology) دیپلم ریاضی (Graduate Diploma of Mathematics)
کارشناسی ارشد رایانش ابری و مجازی سازی (Master of Cloud Computing and Virtualisation) کارشناسی ارشد امنیت سایبری (Master of Cyber Security) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (با گرایش ها) (12 موضوع) (Master of Information Technology (with specialisations) (12 subjects))
کارشناسی ارشد مدیریت شبکه و سیستم (Master of Networking and Systems Administration) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات حرفه ای (با گرایش ها) (Master of Professional Information Technology (with specialisations)) دکترای فناوری اطلاعات (Doctor of Information Technology)
لیسانس معارف اسلامی (Bachelor of Islamic Studies) مدرک لیسانس دستور زبان عربی (Undergraduate Certificate in Arabic Grammar) مدرک کارشناسی زبان عربی (Undergraduate Certificate in Arabic Language)
گواهی لیسانس معارف اسلامی (Undergraduate Certificate in Islamic Studies) لیسانس هنر و علوم اجتماعی (Bachelor of Arts and Social Science) گواهی فارغ التحصیلی در زبان عربی کلاسیک (Graduate Certificate in Classical Arabic)
مدرک فوق لیسانس روانشناسی اسلامی (Graduate Certificate in Islamic Psychology) گواهی تحصیلات تکمیلی در رشته معارف اسلامی (Graduate Certificate in Islamic Studies) دیپلم عربی کلاسیک (Graduate Diploma of Classical Arabic)
دیپلم معارف اسلامی (Graduate Diploma of Islamic Studies) استاد عربی کلاسیک (Master of Classical Arabic) کارشناسی ارشد معارف اسلامی (Master of Islamic Studies)
کارشناسی ارشد معارف اسلامی (تحقیق) (Master of Islamic Studies (Research)) لیسانس علوم آزمایشگاهی پزشکی (آسیب شناسی) (Bachelor of Medical Laboratory Science (Pathology)) گواهی فارغ التحصیلی در رشته علوم پزشکی (با تخصص) (Graduate Certificate in Medical Science (with specialisation))
کارشناسی ارشد علوم پزشکی (با گرایش ها) (Master of Medical Science (with specialisations)) دکترای پزشکی (Doctor of Medicine) لیسانس پرستاری (Bachelor of Nursing)
گواهی فارغ التحصیلی در رشته پرستاری (مراقبت از سالمندان) (Graduate Certificate in Nursing (Aged Care)) گواهی فارغ التحصیلی در رشته پرستاری (آموزش بالینی) (Graduate Certificate in Nursing (Clinical Education)) مدرک فارغ التحصیلی در رشته پرستاری (رهبری و مدیریت) (Graduate Certificate in Nursing (Leadership and Management))
گواهی فارغ التحصیلی در رشته پرستاری (پرستاری روستایی و از راه دور) (Graduate Certificate in Nursing (Rural and Remote Nursing)) دیپلم مامایی (Graduate Diploma of Midwifery) کارشناسی ارشد پرستاری (با گرایش ها) (Master of Nursing (with specialisations))
لیسانس مدیریت مرزی (Bachelor of Border Management) لیسانس عدالت کیفری (Bachelor of Criminal Justice) لیسانس مدیریت اورژانس (Bachelor of Emergency Management)
لیسانس حقوق (Bachelor of Laws) لیسانس حقوق / لیسانس عدالت کیفری (Bachelor of Laws / Bachelor of Criminal Justice) لیسانس پلیس (Bachelor of Policing)
لیسانس پلیس (تحقیقات) (Bachelor of Policing (Investigations)) لیسانس پلیس و امنیت عمومی (Bachelor of Policing and Public Safety) مدرک لیسانس امنیت مرزی (Undergraduate Certificate in Border Security)
گواهی لیسانس عدالت کیفری (Undergraduate Certificate in Criminal Justice) مدرک کارشناسی مدیریت اضطراری (Undergraduate Certificate in Emergency Management) مدرک کارشناسی حقوق بین الملل گمرکی (Undergraduate Certificate in International Customs Law)
گواهی لیسانس در تجارت بین الملل (Undergraduate Certificate in International Trade) گواهی لیسانس بازرگانی و گمرک (Undergraduate Certificate in Trade and Customs) لیسانس تحقیقات کاربردی (افتخار) (Bachelor of Applied Research (Honours))
کارشناسی ارشد اجرایی در رهبری پلیس بین المللی (Executive Masters in International Police Leadership) مدرک فارغ التحصیلی در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (Graduate Certificate in Anti-Money Laundering and Counter-Terrorist Financing) گواهی فارغ التحصیلی در اداره گمرک (Graduate Certificate in Customs Administration)
گواهی فارغ التحصیلی در کلاهبرداری و جرایم مالی (Graduate Certificate in Fraud and Financial Crime) گواهی فارغ التحصیلی در تجزیه و تحلیل هوش (Graduate Certificate in Intelligence Analysis) گواهی فارغ التحصیلی در رهبری و مدیریت (پلیس و امنیت) (Graduate Certificate in Leadership and Management (Policing and Security))
گواهی فارغ التحصیلی در تروریسم و مطالعات امنیتی (Graduate Certificate in Terrorism and Security Studies) فوق دیپلم مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم (Graduate Diploma of Anti-Money Laundering and Counter Terrorist Financing) دیپلم تحصیلات تکمیلی اداره گمرک (Graduate Diploma of Customs Administration)
دیپلم کلاهبرداری و جرایم مالی (Graduate Diploma of Fraud and Financial Crime) دیپلم تحصیلات تکمیلی تحلیل اطلاعات (Graduate Diploma of Intelligence Analysis) دیپلم تحقیقات (Graduate Diploma of Investigations)
دیپلم فارغ التحصیل رهبری و مدیریت (پلیس و امنیت) (Graduate Diploma of Leadership and Management (Policing and Security)) دیپلم تروریسم و مطالعات امنیتی (Graduate Diploma of Terrorism and Security Studies) کارشناس ارشد مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم (Master of Anti-Money Laundering and Counter Terrorist Financing)
کارشناسی ارشد اداره گمرک (Master of Customs Administration) کارشناسی ارشد مدیریت اضطراری (Master of Emergency Management) کارشناسی ارشد کلاهبرداری و جرایم مالی (Master of Fraud and Financial Crime)
کارشناسی ارشد تحلیل هوش (Master of Intelligence Analysis) کارشناسی ارشد تحقیقات (Master of Investigations) کارشناسی ارشد رهبری و مدیریت (پلیس و امنیت) (Master of Leadership and Management (Policing and Security))
کارشناسی ارشد تروریسم و مطالعات امنیتی (Master of Terrorism and Security Studies) دکترای ایمنی عمومی (Doctor of Public Safety) دیپلم مطالعات عمومی (Diploma of General Studies)
لیسانس روانشناسی (Bachelor of Psychology) لیسانس علوم اجتماعی (روانشناسی) (Bachelor of Social Science (Psychology)) دیپلم مطالعات روانشناسی (Diploma of Psychological Studies)
مدرک لیسانس مطالعات روانشناسی (Undergraduate Certificate in Psychological Studies) دیپلم روانشناسی (Graduate Diploma of Psychology) کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی (Master of Clinical Psychology)
کارشناسی ارشد روانشناسی حرفه ای (با گرایش ها) (Master of Professional Psychology (with specialisations)) کارشناسی ارشد روانشناسی (با تخصص) (Master of Psychological Practice (with specialisations)) فوق لیسانس روانشناسی (Postgraduate Diploma of Psychology)
گواهی لیسانس علوم (Undergraduate Certificate in Science) مدرک کاردانی آموزش بزرگسالان و حرفه ای (Associate Degree in Adult and Vocational Education) لیسانس بزرگسالان و آموزش حرفه ای (Bachelor of Adult and Vocational Education)
لیسانس آموزش و پرورش (تولد تا پنج سال) (Bachelor of Education (Birth to Five Years)) لیسانس آموزش و پرورش (پیش‌کودکی و ابتدایی) (Bachelor of Education (Early Childhood and Primary)) لیسانس آموزش و پرورش (K-12) (Bachelor of Education (K-12))
لیسانس آموزش و پرورش (متوسطه) – ورود به صنعت (Bachelor of Education (Secondary) – Industry Entry) لیسانس آموزش (فناوری و مطالعات کاربردی) (Bachelor of Education (Technology and Applied Studies)) لیسانس مطالعات تربیتی (Bachelor of Educational Studies)
لیسانس تدریس (ابتدایی) (Bachelor of Teaching (Primary)) لیسانس تدریس (متوسطه) (Bachelor of Teaching (Secondary)) گواهی لیسانس در آموزش پیش از دوران کودکی (Undergraduate Certificate in Early Childhood Education)
گواهی فارغ التحصیلی در آموزش بزرگسالان و حرفه ای (Graduate Certificate in Adult and Vocational Education) گواهی فارغ التحصیلی در آموزش و پرورش (با تخصص) (Graduate Certificate in Education (with specialisations)) گواهی فارغ التحصیلی در آموزش فراگیر (Graduate Certificate in Inclusive Education)
گواهی فارغ التحصیلی در یادگیری و تدریس در آموزش عالی (Graduate Certificate in Learning and Teaching in Higher Education) گواهی فارغ التحصیلی در آموزش زبان انگلیسی به سخنرانان دیگر زبان ها (TESOL) (Graduate Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL)) گواهی فارغ التحصیلی در زبان، فرهنگ و میراث ویراجوری (Graduate Certificate in Wiradjuri Language, Culture and Heritage)
دیپلم تحصیلات تکمیلی بزرگسالان و آموزش حرفه ای (Graduate Diploma of Adult and Vocational Education) دیپلم زبان، سواد و حساب بزرگسالان (Graduate Diploma of Adult Language, Literacy and Numeracy) کارشناسی ارشد آموزش بزرگسالان و حرفه ای (Master of Adult and Vocational Education)
کارشناسی ارشد آموزش (عمومی و با تخصص) (Master of Education (generic and with specialisations)) کارشناسی ارشد آموزش فراگیر (Master of Inclusive Education) کارشناسی ارشد آموزش بین المللی (رهبری مدرسه) (Master of International Education (School Leadership))
کارشناسی ارشد تدریس (ابتدایی) (Master of Teaching (Primary)) کارشناسی ارشد تدریس (متوسطه) (Master of Teaching (Secondary))

 

امکانات دانشگاه

CSU به دانشجویان امکانات بی‌نظیری را فراهم می‌کند که به تسهیل فرآیند تحصیل و تحقیقات آنان کمک می‌کند.

  • کتابخانه‌های مدرن: دانشجویان به دسترسی به کتابخانه‌هایی کاملاً مجهز با منابع چاپی و دیجیتال دارند. این کتابخانه‌ها به عنوان مراکز مطالعه و پژوهش ارزشمند برای دانشجویان عمل می‌کنند.
  • آزمایشگاه‌های پیشرفته: دانشگاه چارلز استورت استرالیا به دانشجویان امکانات آزمایشگاهی پیشرفته را فراهم می‌کند که به‌عنوان محیطی مناسب برای اجرای تجربیات و آزمایش‌های علمی عالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • امکانات ورزشی و تفریحی: CSU به دانشجویان امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی ارائه می‌دهد که به بهبود سلامتی و خوش‌بینی آنان کمک می‌کند. از مجموعه‌های ورزشی به استخرهای شنا و سالن‌های تناسب اندام، امکانات فراوانی در این دانشگاه وجود دارد.

 

زندگی دانشجویی در CSU

دانشگاه چارلز استورت استرالیا یک محیط زندگی دانشجویی پویا و جذاب ایجاد کرده است که دانشجویان را به گسترش مهارت‌های شخصی و اجتماعی تشویق می‌کند.

  • اقامتگاه‌های داخلی: برای دانشجویانی که از دور آمده‌اند یا تمایل دارند که در محیط اجتماعی تحصیلی زندگی کنند، اقامتگاه‌های داخلی مدرن و راحتی در دانشگاه وجود دارد.
  • فعالیت‌های فراکلاسی: دانشجویان در دانشگاه چارلز استورت استرالیا به عنوان جزء از جامعه‌ی فعال و متنوعی زندگی می‌کنند. فعالیت‌های فراکلاسی شامل کلوپ‌ها، سازمان‌های دانشجویی، همایش‌ها و بیشتر است.
  • باشگاه‌ها و سازمان‌های دانشجویی: دانشگاه چارلز استورت استرالیا به دانشجویان فرصت‌های زیادی را برای شرکت در باشگاه‌ها و سازمان‌های دانشجویی مختلف ارائه می‌دهد. این امکان به دانشجویان می‌دهد تا هم‌دستی و هم‌چیستی خود را تقویت کنند و مهارت‌های ارتباطی‌شان را بهبود بخشند.

 

اعضای هیئت‌علمی و تخصص

هیئت‌علمی دانشگاه چارلز استورت استرالیا از اساتیدی با تجربه و مؤهل بالا تشکیل شده است که به تدریس و پژوهش پیشرو متعهدند.

  • اساتید با تجربه و مؤهل بالا: هیئت‌علمی CSU از اساتیدی با تجربه و مؤهل بالا تشکیل شده است که در زمینه‌های مختلف از جمله هنرها، علوم، مهندسی، تجارت و غیره تخصص دارند. این اساتید تلاش می‌کنند تا اطلاعات علمی را به دانشجویان منتقل کنند و به آنان کمک کنند تا مهارت‌های لازم را برای موفقیت حرفه‌ای بیاموزند.
  • مشارکت‌های تحقیقاتی: هیئت‌علمی CSU نقش مهمی در تحقیقات علمی و پژوهش‌های برجسته ایفا می‌کند. اساتید این دانشگاه تلاش می‌کنند تا با ارتقاء سطح دانش علمی، به حل مسائل علمی و اجتماعی کمک کنند.

 

فرصت‌های بین‌المللی

دانشگاه چارلز استورت استرالیا به دانشجویان فرصت‌های بین‌المللی گسترده‌ای ارائه می‌دهد که به ایجاد تجربه تحصیلی چندفرهنگی و گسترش آگاهی جهانی کمک می‌کند.

  • برنامه‌های تحصیل در خارج از کشور: دانشگاه چارلز استورت استرالیا به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در برنامه‌های تحصیلی در کشورهای دیگر شرکت کنند. این تجربه به دانشجویان این اجازه را می‌دهد که با محیط‌ها و فرهنگ‌های جدیدی آشنا شوند و دانش خود را گسترش دهند.
  • همکاری‌های جهانی: دانشگاه چارلز استورت استرالیا با دانشگاه‌ها و موسسات برجسته جهانی همکاری می‌کند تا فرصت‌های بین‌المللی را برای دانشجویان ارائه دهد. این امکانات به دانشجویان کمک می‌کند تا در محیط‌های چندفرهنگی یاد بگیرند و ارتباطات جهانی برقرار کنند.

 

معاونت‌ها و کمک‌های مالی

دانشگاه چارلز استورت استرالیا از معاونت‌ها و کمک‌های مالی مختلفی برای دانشجویان خود پشتیبانی می‌کند.

  • تحصیلات مبتنی بر استعداد: این دانشگاه به دانشجویان با استعداد و علاقه ویژه به تحصیل در برنامه‌های خاص تحصیلی کمک می‌کند و به‌عنوان قدرتی برتر در این زمینه شناخته می‌شود.
  • کمک‌های مالی مبتنی بر نیاز: دانشگاه CSU از کمک‌های مالی برای دانشجویانی که نیاز مالی دارند، حمایت می‌کند و از این طریق تلاش می‌کند تا تحصیل برای همگان دست‌یابی پذیر باشد.

 

برنامه‌های پایداری دانشگاه

دانشگاه چارلز استورت استرالیا به مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست توجه ویژه‌ای دارد.

  • رویکردهای سبز: این دانشگاه تلاش می‌کند تا در تمامی جنبه‌های فعالیت‌هایش از رویکردهای سبز و پایدار استفاده کند و به بهبود محیط زیست کمک کند.
  • تحقیقات پایداری: دانشگاه چارلز استورت استرالیا در زمینه‌های مختلفی از جمله کشاورزی پایدار، محیط زیست، اقتصاد و اجتماعی تحقیقات متعددی انجام می‌دهد که به توسعه پایداری کمک می‌کنند.

 

ارتباط با جامعه

دانشگاه چارلز استورت استرالیا تلاش می‌کند تا ارتباطات قوی با جامعه را تقویت کند و در جهت بهبود جامعه‌ی اطرافش مشارکت کند.

  • پروژه‌های آموزش خدمت‌گزاری: دانشگاه CSU با ارائه پروژه‌های آموزش خدمت‌گزاری به دانشجویان به افزایش همکاری‌های مفید با جامعه تشویق می‌کند.
  • همکاری با مشارکت‌کنندگان جامعه: دانشگاه چارلز استورت استرالیا با مشارکت مشارکت‌کنندگان جامعه به توسعه‌ی جامعه‌ی اطرافش کمک می‌کند.

 

تور مجازی از دانشگاه

دانشگاه چارلز استورت استرالیا تور مجازی‌ای از محیط‌های تحصیلی و زندگی دانشجویی خود ارائه می‌دهد که به دانشجویان کمک می‌کند تا قبل از شروع تحصیل خود بهتر با این دانشگاه آشنا شوند.

 

پذیرش و فرآیند اعمال

این دانشگاه فرآیند پذیرش دانشجویان جدید را شفاف و آسان کرده است تا به دانشجویان امکان پذیرش در این دانشگاه را بدهد.

  • نیازمندی‌های ورود: دانشگاه چارلز استورت استرالیا نیازمندی‌های ورود مختلفی دارد که به دانشجویان امکان می‌دهد بر اساس شرایط و توانمندی‌های خود انتخاب کنند.
  • روند اعمال: فرآیند اعمال به‌سادگی و بدون تعقید برای دانشجویان انجام می‌شود تا بتوانند به‌زودی به دانشگاه ملحق شوند.
  • راهنمایی‌های موفق برای اعمال: دانشگاه CSU راهنمایی‌های موفق برای انجام اعمال به دانشجویان ارائه می‌دهد تا از مراحل پذیرش خود بهترین استفاده را بکنند.

 

خدمات شغلی

دانشگاه چارلز استورت استرالیا به دانشجویان خدمات شغلی متنوعی ارائه می‌دهد تا بتوانند در مرحله‌ی پس از فارغ‌التحصیلی خود بهترین فرصت‌های شغلی را پیدا کنند.

  • فرصت‌های کارآموزی: این دانشگاه به دانشجویان فرصت‌های کارآموزی متنوعی ارائه می‌دهد که به آنان کمک می‌کند تا تجربه کاری ارزشمندی به دست آورند.
  • کمک به یافتن شغل: دانشگاه CSU به دانشجویان در یافتن شغل مناسب کمک می‌کند و به آنان راهنمایی می‌دهد تا بهترین فرصت‌های شغلی را انتخاب کنند.

 

نتیجه

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش کردیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه چارلز استوارت آشنا کنیم تا در صورتی که قصد تحصیل در این دانشگاه یا اعزام دانشجو به استرالیا را دارید، دانشگاه چارلز استوارت را با اطمینان انتخاب کنید.

منبع: csu.edu.au

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *