لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه سیدنی غربی

دانشگاه سیدنی غربی

دانشگاه سیدنی غربی: دانشگاه سیدنی غربی، یک دانشگاه با چندین پردیس می باشد که در منطقه Greater Western شهر سیدنی واقع شده است. دانشگاه سیدنی غربی در سال ۱۹۸۹ تأسیس گردیده و به ارائه رشته های مختلف دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می پردازد و دانشجویان بسیاری به قصد تحصیل در استرالیا برای این دانشگاه به طور سالانه درخواست ارسال می کنند. دانشگاه سیدنی غربی، دارای مراکز تحقیقاتی متعددی چون مرکز تحقیقات فرهنگی، مرکز تحقیقات قوانین شهروندی، مرکز تحقیقاتی مطالعات اسلامی و جوامع مسلمان، مرکز تحقیقات پزشکی و مرکز تحقیقاتی گیاهان و محیط زیست می باشد. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه سیدنی غربی، تاریخچه، رتبه بندی، هزینه تحصیل و رشته های تحصیلی این دانشگاه آشنا کنیم.

 

Table of Contents

دانشگاه سیدنی غربی (University of Western Sydney)

دانشگاه وسترن سیدنی، یک دانشگاه چند پردیسی استرالیایی در منطقه بزرگ غربی سیدنی، استرالیا است. این دانشگاه، به شکل فعلی خود، در سال 1989 به عنوان یک دانشگاه شبکه فدرال با ادغام بین کالج آموزش پیشرفته Nepean و کالج کشاورزی هاکسبری تاسیس شد. مؤسسه آموزش عالی ماکارتور در سال 1989 در دانشگاه ادغام شد.

در سال 2001، دانشگاه وسترن سیدنی به جای یک فدراسیون، به عنوان یک دانشگاه چند پردیس واحد تغییر ساختار داد. در سال 2015، این دانشگاه تحت یک تغییر نام تجاری قرار گرفت و در نتیجه نام آن به دانشگاه وسترن سیدنی تغییر کرد. این دانشگاه در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و مدارک تحقیقاتی عالی با پردیس هایی در بانکستون، بلک تاون، کمبل تاون، هاکسبری، لیورپول، پاراماتا و پنریث ارائه می کند.

این مرکز علمی از حضور محققانی با شهرت جهانی نیز سود می برد که در زمینه های مختلفی چون آموزش و پرورش، علوم گیاهی، فناوری غذایی، مطالعات شهری و فرهنگی، پرستاری و مطالعات صدا و شنوایی پروژه های تحقیقاتی مشغول می باشند. دانشگاه سیدنی غربی، علاوه بر خوابگاه، دارای مراکز نگهداری کودک، مراکز مشاوره، درمانگاه، خدمات فناوری اطلاعات، کتابخانه، امکانات ورزشی تفریحی، خدمات خاص دانشجویان خارجی و خدمات خاص دانشجویان کم توان جسمی نیز می باشد.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه Western Sydney University

  • نام پیشین: University of Western Sydney
  • شعار دانشگاه: بینهایت (Unlimited)
  • تاریخ تاسیس: 1989 میلادی
  • ریاست دانشگاه: پیتر شرگولد (Peter Shergold)
  • معاون دانشگاه: بارنی گلاور (Barney Glover)
  • تعداد کارمندان دانشگاه: 3,387 نفر
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 48,458 نفر
درباره دانشگاه وسترن سیدنی
درباره دانشگاه وسترن سیدنی

رتبه بندی دانشگاه سیدنی غربی

رتبه دانشگاه سیدنی غربی 498 بر اساس رتبه بندی QS و رتبه 351 – 400 بر اساس تایمز می باشد. در سطح ملی نیز رتبه 24 را به خود اختصاص داده است. رشته های پزشکی و علوم دارویی دانشگاه به همراه همین رشته ها در دانشگاه کویینزلند در رده بندی شانگهای در رتبه اول قرار گرفتند.

پردیس های دانشگاه سیدنی غربی

1: Baknstown

این پردیس درجنوب غربی سیدنی در منطقه Bankstown در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. دانشکده های تجارت، آموزش و زبانشناسی، علوم انسانی وهنر، علوم اجتماعی و روانشناسی در این پردیس می باشد. دانشگاه سیدنی غربی از نظر رشته مترجمی شهرت بسزایی دارد و مترجمین NAATI بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

2: Campbelltown

پردیس مذکور نیز در جنوب غربی سیدنی در منطقه Campbell Town در فاطله 50 کیلومتری از مرکز شهر می باشد. دانشکده مهندسی و کامپیوتر، دانشکده بهداشت، دانشکده پزشکی، پرستاری ومامایی، دانشکده حقوق و دانشکده تجارت در این پردیس ساختمان دارند.

3: Hawkesbury

این پردیس در شمال غربی سیدنی در منطقه Hawkesbury در فاصله 50 کیلومتری از مرکز شهر است. دانشکده پرستاری و مامایی در این پردیس نیز ساختمان دارد. همچنین بیشتر لابراتوارهای دانشکده علوم و بهداشت دانشگاه سیدنی غربی نیز در این پردیس می باشد.

4: Lithgow campus

این پردیس در شهر Lithgow در فاصله 150 کیلومتری شمال غرب سیدنی است. رفت و آمد به این پردیس با وجود خط مستقیم ترن در مدت 40 دقیقه از سیدنی به راحتی امکان پذیر است. کالج Lithgow که پیش دانشگاهی و کاردانی بسیاری از رشته را ارائه می دهد در این پردیس قرار دارد.

5: Nirimba campus

پردیس نیریمبا در منطقه Quaker Hill سیدنی در شمال غرب به فاصله 40 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. این پردیس دارای برخی ساختمانهای اداری دانشگاه سیدنی غربی مربوط به کالج، خوابگاه و برخی تسهیلات دیگر می باشد.

6: Parramatta campus and Westmead precinct

پردیس پاراماتا در منطقه پاراماتا سیدنی در فاصله 30 کیلومتری شمال غربی مرکز شهر است. دانشکده مهندسی و کامپیوتر، تجارت، علوم انسانی و هنر، حقوق، علوم اجتماعی و روانشناسی، پرستاری و مامایی در این پردیس نیز ساختمان دارند. برخی ساختمان های اداری، کتابخانه، خوابگاه و … نیز از دیگر تسهیلات این پردیس می باشد.

7: Parramatta City campus

8: Penrith Campus

پردیس نامبرده در منطقه kingswood شمال غربی سیدنی در فاطله 70 کیلومتری از مرکز شهر است.

9: Sydney City Campus

 

تاریخچه دانشگاه سیدنی غربی

این دانشگاه از ترکیبی از پردیس ها تشکیل شده است که هر کدام دارای تاریخ منحصر به فرد و منحصر به فردی هستند. در سال 1891، پردیس هاکسبری به عنوان یک کالج کشاورزی توسط انجمن کشاورزی NSW تأسیس شد. در پاراماتا، دانشگاه وسترن سیدنی مالک مدرسه یتیم زنان است و آن را بازسازی کرده است، سنگ بنای آن توسط فرماندار لاچلان مک کواری در سال 1813 گذاشته شد.

در سال 1987، دولت کارگری نیو ساوت ولز قصد داشت نام دانشگاه را به نام نخست وزیر سابق حزب کارگر، بن چیفلی، دانشگاه چیفلی بگذارد. با این حال، در سال 1989، یک دولت لیبرال جدید این تصمیم را لغو کرد و به طور بحث انگیز آن را دانشگاه وسترن سیدنی نامید.

بودجه دولت فدرال از دانشگاه های استرالیا به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی استرالیا در طول سال های دولت هاوارد رو به زوال بود. سیاست مالی ملی در UWS بسیار تأثیرگذار بود. در سال 2000، پس از بازسازی داخلی و کاهش هزینه ها، UWS Hawkesbury، UWS Macarthur و UWS Nepean به عنوان اجزای مستقل فدراسیون اکنون منحل شده دانشگاه وسترن سیدنی وجود نداشتند و به دانشگاه چند پردیسی جدید وسترن سیدنی تبدیل شدند.

در دهه 2000، UWS مدارس هنرهای زیبا، علوم اجتماعی، علوم انسانی و روانشناسی خود را ادغام کرد. در این دهه، دانشگاه اولین مدارک کارشناسی نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی خود را معرفی کرد.

هزینه تحصیل در دانشگاه Western Sydney
هزینه تحصیل در دانشگاه Western Sydney

هزینه تحصیل در دانشگاه سیدنی غربی

هزینه تحصیل در استرالیا یکی از مهم ترین موضوعاتی است که دانشجویان بین المللی پیش از ارسال درخواست به هر دانشگاهی باید به آن دقت کنند. دلیل اهمیت این موضوع نیز این است که دانشجو باید بررسی کند تا ببیند می تواند هزینه تحصیل دو یا چهار ساله خود در دانشگاه را بپردازد تا بتواند از این طریق مدارک مربوط به تمکن مالی خود را نیز به دانشگاه ارائه دهد.

هزینه های تحصیل در دانشگاه سیدنی غربی به رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید بستگی دارد. در کل شما باید سالانه از 27,522 دلار استرالیا تا 72,496 دلار استرالیا هزینه کنید که به رشته شما مربوط می شود. شما می توانید شهریه سالانه رشته های مختلف را در جدول شهریه تحصیلی در دانشگاه سیدنی غربی در سال 2023 مشاهده کنید. دقت داشته باشید که در کنار شهریه دانشگاه باید هزینه های زندگی در استرالیا را نیز در نظر داشته باشید.

 

دانشکده های دانشگاه سیدنی غربی

  • School of Business
  • School of Computing, Engineering, and Mathematics
  • School of Education
  • School of Humanities and Communication Arts
  • School of Law
  • School of Medicine
  • School of Nursing and Midwifery
  • School of Social Sciences and Psychology
  • School of Science and Health

 

بورسیه دانشگاه سیدنی غربی

دانشگاه سیدنی غربی بیشتر در مقاطع تحقیقاتی برای دانشجویان خارجی بورسیه دارد و تنها یک بورسیه برای دوره کارشناسی در نظر دارد. دوره ی ثبت نام بورسیه این دانشگاه ماه سپتامبر و می هر سال است. هر بورسیه تحصیلی شرایط خاص خودش را دارد. بورسیه ها به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. Group A: بورسیه ای که توسط دانشگاه به دانشجو ارائه می شود.
  2. Group B: بورسیه ای که توسط اهدا کننده ها ارائه می شود.
  3. Group C: بورسیه ای که توسط افراد ثروتمند استرالیا و یا ایالت استرالیا به دانشجو ارائه می شود.

بورسیه های گروه A:

  • Leadership and Academic Scholarships
  • Honors Scholarships
  • Sports Scholarships

بورسیه های گروه C:

(Western Sydney University Postgraduate Research Awards (PRA

این بورس دوبار در سال ارائه می شود و علاوه بر شهریه دو سال ارشد و سه سال دکترا هزینه زندگی سالانه جدود 25000 دلار نیز به دانشجو تعلق می گیرد. بورس PRA رقابتی و بر اساس صلاحیت علمی و تحقیقاتی متقاضی می باشد.

(International Postgraduate Research Scholarships (IPRS

این بورس نیز رقابتی و به دانشجویانی که معدل بالا با رزومه تحقیقاتی قوی هستند داده می شود. تاریخ درخواست برای این بورس دوبار درسال است. بورس مذکور علاوه بر پوشش شهریه دوسال ارشد و سه سال دکترا همچنین بیمه دانشجویی، پرداخت هزینه زندگی حدود سالی 25000 دلار نیز می باشد.

بورسیه دانشکده ریاضیات:

این بورس خاص دوره دکترا است و به دانشجویانی تعلق می گیرد که در مورد یکی از موضوعات تحقیقاتی این دانشکده به تحقیق بپردازند. برخی از این موضوعات عبارتند از: هوش مصنوعی، تقابل های انسان و کامپیوتر، تصویر سازی علمی، تصویر سازی اطلاعات و داده ها، انفورماتیک محیط، محیط های مجازی و … این بورسیه سالانه 32500$ به دانشجو می پردازد. بودجه تحقیقاتی و هزینه سفرهای علمی نیز پرداخت می شود.

پیشروی در تحقیقات

این دانشگاه از ابتدا به تحقیقات بنیان‌گذاری‌شده اهمیت داده و از طریق مراکز تحقیقاتی مختلف، به بررسی موضوعات مختلف علمی و پژوهش‌های پیشرو پرداخته است.

امکانات تحقیقاتی برتر

دانشگاه سیدنی غربی با بهره‌گیری از امکانات تحقیقاتی برتر، محیطی مناسب برای انجام پژوهش‌های پیشرفته فراهم می‌کند. از کتابخانه‌های دیجیتالی تا آزمایشگاه‌های پیشرفته، همه‌چیز در این دانشگاه مهیاست.

برنامه‌های تحصیلی گسترده

دانشگاه سیدنی غربی انواع و اقسام برنامه‌های تحصیلی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. از رشته‌های علوم پایه گرفته تا هنرها و ادبیات، همه می‌توانند به انتخاب رشته‌ای که به آن علاقه دارند بپردازند.

 برنامه‌های کارشناسی

دانشگاه سیدنی غربی با برنامه‌های کارشناسی متنوع و کیفیت بالا، فرصت‌های مناسبی برای دانشجویان جوان فراهم می‌کند تا تخصص خود را به نحو احسن ارتقاء دهند.

برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا

دانشگاه سیدنی غربی با برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا، امکان ادامه تحصیلات پیشرفته را برای دانشجویان ارائه می‌دهد و آن‌ها را در مسیر تبدیل شدن به متخصصان برجسته همراهی می‌کند.

محیط زندگی دوستانه

دانشگاه سیدنی غربی در منطقه‌ای زیبا و طبیعت‌نگر قرار دارد. این دانشگاه با ارائه امکانات و محیطی دوستانه، دانشجویان خارجی را نیز به خود جذب کرده است.

امکانات رفاهی

دانشگاه سیدنی غربی با ارائه امکانات رفاهی مانند خوابگاه‌های مدرن، مجتمع‌های ورزشی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، به دانشجویان فرصت می‌دهد تا بهترین لحظات زندگی‌شان را در این دانشگاه سپری کنند.

جامعه دانشجویی چندفرهنگی

دانشگاه سیدنی غربی با جذب دانشجویان بین‌المللی، جامعه‌ای چندفرهنگی و گوناگون از نظر فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده است که فرصت‌های بیشتری را برای تبادل دانش و تجربیات فراهم می‌آورد.

پیوند با صنعت و بازار کار

دانشگاه سیدنی غربی با همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، پیوند قوی‌ای با بازار کار دارد و فارغ‌التحصیلان خود را به بهترین شکل برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه Western Sydney University
بورسیه تحصیلی در دانشگاه Western Sydney University

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد Western Sydney University

حسابداری (Accounting) ساخت پیشرفته (Advanced Manufacturing) تبلیغات (Advertising)
کشاورزی (Agriculture) غذا های ارگانیک (Agri-food) اناتومی و فیزیولوژی (Anatomy and Physiology)
علوم دامی (Animal Science) مردم شناسی (Anthropology) مالی کاربردی (Applied Finance)
فیزیک کاربردی (Applied Physics) عربی (Arabic) معماری (Architecture)
هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) اطلاعات بزرگ (Big Data) زیست شناسی (Biology)
علم پزشکی (Biomedical Science) زیست پزشکی (Biomedical) نقشه برداری ساختمان (Building Surveying)
ساختمان (Building) تجزیه و تحلیل کسب و کار (Business Analytics) تجزیه و تحلیل کسب و کار (Business Analytics)
مقررات تجارت (Business Regulation) مطالعات تجاری (Business Studies) کسب و کار (Business)
تحصیلات شغلی (Career Education) زیست شناسی سلولی و مولکولی (Cell and Molecular Biology) علم شیمی (Chemistry)
کودک و جامعه (Child and Community) مطالعات دوران کودکی (Childhood Studies) چینی ها (Chinese)
عمران و محیط زیست (Civil and Environmental) مهندسی عمران (Civil Engineering) مدنی (Civil)
رهبری بالینی (Clinical Leadership) علوم بالینی (Clinical Sciences) آموزش بالینی (Clinical Teaching)
رایانش ابری و توزیع شده (Cloud and Distributed Computing) ریاضیات محاسباتی (Computational Mathematics) مهندسی ساخت و ساز (Construction Engineering)
ساخت و ساز (Construction) نوشتن خلاق (Creative Writing) جرم شناسی و عدالت کیفری (Criminology and Criminal Justice)
فرهنگ و جامعه (Culture and Society) امنیت سایبری و هک اخلاقی (Cyber Security and Ethical Hacking) امنیت سایبری (Cyber Security)
امنیت سایبری (Cybersecurity) تجزیه و تحلیل داده ها (Data Analytics) علم داده (Data Science)
مدیریت طراحی و کارآفرینی (Design Management and Entrepreneurship) تمرین طراحی (Design Practice) فرهنگ های دیجیتال (Digital Cultures)
آتی دیجیتال (Digital Futures) سلامت دیجیتال (Digital Health) دانش و نوآوری دیجیتال (Digital Knowledge and Innovation)
مطالعات مربوط به معلولیت (Disability Studies) اقتصاد (Economics) اقتصاد و بازار (Economy and Markets)
مطالعات آموزش و پرورش (Education Studies) مطالعات آموزش و پرورش – تخصص آموزش زبان انگلیسی ابتدایی (Education Studies – Primary English Teaching Specialisation) مطالعات آموزش و پرورش – گرایش تدریس ریاضی ابتدایی (Education Studies – Primary Mathematics Teaching Specialisation)
مطالعات آموزش و پرورش – گرایش تدریس علوم ابتدایی (Education Studies – Primary Science Teaching Specialisation) رهبری آموزشی (Educational Leadership) برق و زیست پزشکی (Electrical and Biomedical)
برق و مخابرات (Electrical and Telecommunication) مهندسی برق (Electrical Engineering) برقی (Electrical)
مهندسی (Engineering) انگلیسی (English) نوآوری سازمانی (Enterprise Innovation)
سیستم ها و معماری های سازمانی (Enterprise Systems and Architectures) محاسبات سرگرمی (Entertainment Computing) محیط زیست و پایداری (Environment and Sustainability)
بهداشت محیط (Environmental Health) محیطی (Environmental) مدیریت جشنواره و رویداد (Festival and Event Management)
امور مالی و سرمایه گذاری (Finance and Investment) دارایی، مالیه، سرمایه گذاری (Finance) ریاضیات مالی (Financial Mathematics)
برنامه ریزی مالی و مالیات (Financial Planning and Taxation) برنامه ریزی مالی (Financial Planning) علوم غذایی (Food Science)
پزشکی قانونی (Forensic Science) طراحی بازی (Game Design) برنامه نویسی بازی (Game Programming)
جغرافیا و مطالعات شهری (Geography and Urban Studies) تجارت جهانی (Global Business) تغییرات جهانی آب و هوا (Global Climate Change)
سیاست جهانی و روابط بین الملل (Global Politics and International Relations) طراحی گرافیک (Graphic Design) باغبانی گلخانه ای (Greenhouse Horticulture)
انفورماتیک سلامت (Health Informatics) مطالعات مدیریت سلامت (Health Management Studies) مدیریت سلامت (Health Management)
مطالعات ارتقای سلامت (Health Promotion Studies) ارتقاء سلامت (Health Promotion) مدل سازی و تحقیقات علوم بهداشتی (Health Science Modelling and Research)
مدیریت خدمات سلامت (Health Services Management) سلامتی (Health) میراث و گردشگری (Heritage and Tourism)
تاریخ و اندیشه سیاسی (History and Political Thought) تغذیه انسان (Human Nutrition) مدیریت منابع انسانی (Human Resource Management)
حقوق بشر، حفاظت و توسعه (Human Rights, Protection and Development) آمادگی و واکنش بشردوستانه (Humanitarian Preparedness and Response) مطالعات بومی استرالیا (Indigenous Australian Studies)
اندونزیایی (Indonesian) فناوری اطلاعات و ارتباطات (Information and Communications Technology) حاکمیت اطلاعات (Information Governance)
تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی (Information Systems Analytics) فناوری اطلاعات (Information Technology) نوآوری و تغییر (Innovation and Change)
نوآوری و کارآفرینی (Innovation and Entrepreneurship) غذاهای نوآورانه (Innovative Foods) تجزیه و تحلیل تعاملی (Interactive Analytics)
تجارت بین المللی (International Business) انگلیسی بین المللی (International English) حاکمیت بین المللی (International Governance)
روابط بین الملل و مطالعات آسیایی (International Relations and Asian Studies) مطالعات اسلامی (Islamic Studies) ژاپنی (Japanese)
روزنامه نگاری (Journalism) حقوق و صنایع خلاق (Law and the Creative Industries) رهبری و مدیریت (Leadership and Management)
رهبری (Leadership) رفاه یادگیرنده (Learner Wellbeing) زبان شناسی (Linguistics)
لجستیک و مدیریت زنجیره تامین (Logistics and Supply Chain Management) مدیریت (Management) بازار یابی (Marketing)
مهندسی مواد (Materials Engineering) آموزش ریاضی (Mathematics Education) ریاضیات (Mathematics)
مکانیک و مکاترونیک (Mechanical and Mechatronic) مهندسی مکانیک (Mechanical Engineering) مکانیکی (Mechanical)
مکاترونیک و زیست پزشکی (Mechatronic and Biomedical) مکاترونیک (Mechatronic) محاسبات همراه (Mobile Computing)
تاریخ مدرن (Modern History) محاسبات چند رسانه ای (Multimedia Computing) موسیقی برای آموزش متوسطه (Music for Secondary Teaching)
اجرای موسیقی (Music Performance) موسیقی (Music) موسیقی شناسی (Musicology)
علوم طبیعی (Natural Science) سیستم های شبکه ای (Networked Systems) شبکه و رایانش ابری (Networking and Cloud Computing)
شبکه سازی (Networking) بهداشت و ایمنی شغلی (Occupational Health and Safety) سازمان ها و کار (Organisations and Work)
مطالعات صلح و توسعه (Peace and Development Studies) فلسفه (Philosophy) مدیریت و برنامه ریزی مکان (Place Management and Planning)
برنامه ریزی و مکان سازی (Planning and Place Making) پلیس، امنیت عمومی و امنیت (Policing, Public Safety and Security) فوق لیسانس پرستاری (Postgraduate Nursing)
مدیریت پروژه (برنامه عمومی) (Project Management (Generic Program)) ویژگی (Property) مطالعات روانشناسی (Psychological Studies)
روانشناسی (Psychology) تغذیه بهداشت عمومی (Public Health Nutrition) مطالعات بهداشت عمومی (Public Health Studies)
سلامت عمومی (Public Health) روابط عمومی (Public Relations) بررسی کمیت (Quantity Surveying)
تفریح درمانی (Recreational Therapy) مهندسی رباتیک و مکاترونیک (Robotics and Mechatronics Engineering) رباتیک و مکاترونیک (Robotics and Mechatronics)
رسانه صفحه نمایش (Screen Media) آموزش متوسطه (Secondary Education) تدریس متوسطه (Secondary Teaching)
علوم اجتماعی (Social Sciences) جامعه شناسی (Sociology) توسعه نرم افزار (Software Development)
مهندسی نرم افزار (Software Engineering) علوم فضایی (Space Science) مدیریت ورزشی (Sport Management)
ورزش، رویدادها و گردشگری (Sport, Events and Tourism) مهندسی پایداری (Sustainability Engineering) پایداری، گردشگری و محیط زیست (Sustainability, Tourism and Environment)
کسب و کار پایدار (Sustainable Business) توسعه پایدار (Sustainable Development) آینده های زیست محیطی پایدار (Sustainable Environmental Futures)
گردشگری پایدار و اقتصاد بازدیدکنندگان (Sustainable Tourism and Visitor Economies) برنامه نویسی سیستم ها (Systems Programming) مالیات (Taxation)
کارآفرینی فناوری (Technology Entrepreneurship) مخابرات و زیست پزشکی (Telecommunication and Biomedical) مخابرات (Telecommunication)
مدیریت گردشگری (Tourism Management) گردشگری (Tourism) مدیریت سل (Tuberculosis Management)
مطالعات شهری (Urban Studies) تجربه ی کاربر (User Experience) تجسم و گرافیک (Visualisation and Graphics)
محاسبات وب و موبایل (Web and Mobile Computing) جانور شناسی (Zoology)

 

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه سیدنی غربی آشنا کنیم تا در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا را دارید و این دانشگاه را انتخاب کرده اید، به طور کامل این دانشگاه را بشناسید و با اطمینان خاطر انتخاب کنید.

منبع: westernsydney.edu.au

 

سوالات متداول

1. چگونه می‌توانم برای تحصیل در دانشگاه سیدنی غربی استرالیا اقدام کنم؟

برای اقدام به تحصیل در دانشگاه سیدنی غربی، می‌توانید به وب‌سایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید و اطلاعات مربوط به شرایط و روند ثبت‌نام را بدست آورید.

2. آیا دانشگاه سیدنی غربی امکانات ورزشی مناسبی دارد؟

بله، دانشگاه سیدنی غربی با ارائه امکانات ورزشی مدرن و مجتمع‌های ورزشی مناسب، فرصت‌های بسیاری برای دانشجویان فراهم می‌کند تا به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

3. آیا دانشگاه سیدنی غربی به دانشجویان بین‌المللی میزبانی می‌کند؟

بله، دانشگاه سیدنی غربی با پذیرش دانشجویان بین‌المللی، جامعه‌ای چندفرهنگی و گوناگون از نظر فرهنگی ایجاد کرده است که فرصت‌های بیشتری را برای تبادل دانش و تجربیات فراهم می‌آورد.

4. آیا دانشگاه سیدنی غربی دوره‌های آنلاین نیز ارائه می‌دهد؟

بله، دانشگاه سیدنی غربی با ارائه دوره‌های آنلاین، فرصت‌های بیشتری را برای دانشجویانی که امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند، فراهم می‌کند.

5. آیا فارغ‌التحصیلان دانشگاه سیدنی غربی به راحتی کار پیدا می‌کنند؟

بله، به لطف پیوند قوی‌ای که دانشگاه سیدنی غربی با صنعت و بازار کار دارد، فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به راحتی می‌توانند کار مناسب پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *