لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه نیوکاسل استرالیا

دانشگاه نیوکاسل

دانشگاه نیوکاسل: امروزه استرالیا در دنیا به یکی از کشور هایی تبدیل شده است که سالانه افراد بسیار زیادی در دنیا به قصد تحصیل در استرالیا برای دانشگاه های این کشور درخواست ارسال می کنند. دانشگاه های استرالیا به دلیل سیستم آموزشی عالی این کشور از کیفیت بالایی برخوردارند. دانشگاه نیوکاسل استرالیا یکی از دانشگاه های با کیفیت و درجه یک استرالیاست که می توانید در آن تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهید. در ادامه این مطلب در این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه نیوکاسل، تاریخچه، رتبه بندی، هزینه های تحصیل و رشته های تحصیلی در این دانشگاه آشنا کنیم.

 

دانشگاه نیوکاسل (Newcastle University)

دانشگاه نیوکاسل (به طور قانونی دانشگاه نیوکاسل آپون تاین) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی بریتانیا است که در نیوکاسل آپون تاین، شمال شرقی انگلستان واقع شده است. دارای پردیس های خارج از کشور در سنگاپور و مالزی است. این دانشگاه یک دانشگاه آجر قرمز و یکی از اعضای گروه راسل، انجمنی از دانشگاه‌های بریتانیایی است که پژوهش‌گرند.

این دانشگاه ریشه های خود را در دانشکده پزشکی و جراحی (بعدها کالج پزشکی) که در سال 1834 تأسیس شد، و کالج علوم فیزیکی (که بعداً به کالج آرمسترانگ تغییر نام داد) که در سال 1871 تأسیس شد، می‌یابد. این دو کالج بخش بزرگ‌تری را تشکیل دادند. از دانشگاه فدرال دورهام، با کالج های دورهام که دیگری را تشکیل می دهند.

کالج های نیوکاسل با هم ادغام شدند و کالج کینگ را در سال 1937 تشکیل دادند. در سال 1963، پس از تصویب قانون پارلمان، کالج کینگ به دانشگاه نیوکاسل از تاین تبدیل شد. این دانشگاه به سه دانشکده تقسیم می شود: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی. دانشکده علوم پزشکی؛ و دانشکده علوم، کشاورزی و فنی.

این دانشگاه حدود 175 برنامه دوره کارشناسی تمام وقت در طیف گسترده ای از رشته های موضوعی شامل هنر، علوم، مهندسی و پزشکی، همراه با تقریباً 340 برنامه تحصیلات تکمیلی آموزشی و تحقیقاتی در طیف وسیعی از رشته ها ارائه می دهد. درآمد سالانه مؤسسه برای سال‌های 2021–22 543.2 میلیون پوند بود که 109.6 میلیون پوند از کمک‌های مالی و قراردادهای تحقیقاتی با هزینه 624.3 میلیون پوند بود. دانشگاه نیوکاسل در حال حاضر یکی از بزرگترین پورتفولیوهای تحقیقاتی اتحادیه اروپا در بریتانیا را دارد.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه Newcastle

  • شعار دانشگاه: کار هایی که ما میکنیم تغییری در دنیای بیرون است. (The things we do here a difference out there)
  • تاریخ تاسیس: 1834 میلادی
  • ریاست دانشگاه: امتیاز دارکر (Imtiaz Dharker)
  • معاون ریاست دانشگاه: کریس دی (Chris Day)
  • تعداد کارمندان دانشگاه: 3,479 نفر
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 28,070 نفر

پردیس های دانشگاه نیوکسل

1: Callaghan

کالاهان پردیس اصلی دانشگاه نیوکاسل به مساحت 140 هکتاردر فاصله 12 کیلومتری از مرکز شهر نیوکاسل قرار دارد. شهربندری نیوکاسل درایالت نیوسوت ولز در فاصله 150 کیلومتری شمال سیدنی واقع شده است. اکثر دانشکده ها و ساختمان های اداری در این پردیس قرار دارند. این پردیس دارای تسهیلاتی مانند کتابخانه ، امکانات ورزشی متفاوتی چون زمین تنیس، اسکواش، مرکز بازی های آبی، راگبی، استخر و نیز دیوار صخره نوردی نیز می باشد.

2: (Central Coast (Ourimbah Campus

پردیس نامبرده در Central Coast واقع شده است. شهر Central Coast تقریبا بین سیدنی و نیوکاسل قرار دارد. دانشکده های بازرگانی و حقوق، آموزش وهنر، بهداشت و پزشکی، علوم و IT، زبان انگلیسی و پیش دانشگاهی در این پردیس می باشند.

3: Sydney Campus

این پردیس دانشگاه نیوکاسل از سال 2009 در خیابان الیزابت شهر سیدنی شروع به کار کرد و دوره های زبان انگلیسی همچنین رشته های مانند حسابداری و بازاریابی را ارائه می دهد.

4: Newcastle City Precinct

این پردیس در مرکز شهر نیوکاسل است. هنرستان موسیقی در این پردیس می باشد البته دانشکده بازرگانی نیز برخی رشته ها را اینجا ارائه می دهد.

5: Port Macquarie

این پردیس در بندر مکواری که در 240 کیلومتری نیوکاسل است قراردارد. رشته های پرستاری ، مامایی و معلمی دوران ابتدایی در این پردیس ارائه می شود.

6: Singapore

این پردیس دانشگاه نیوکاسل در کشور سنگاپور از سال 2002 شروع به فعالیت کرد.

درباره دانشگاه نیوکَسل
درباره دانشگاه نیوکَسل

رتبه دانشگاه نیوکاسل

دانشگاه نیو کاسل رتبه جهانی 214 را در رتبه بندی QS به خود اختصاص داده است. دانشجویان دانشگاه نیوکاسل درهر مقطع تحصیلی که مشغول به تحصیل هستند با روش های علمی و با تجربه در دنیای واقعی روبه رو می شوند و این همان چیزی است که کار فرمایان به دنبال آن هستند. خوابگاه های دانشگاه نیوکاسل داخل پردیس دانشگاه و خوابگاه های مدرن با تمام امکانات زندگی و امکانات ورزشی و تفریحی است.

 

تاریخچه دانشگاه نیوکاسل استرالیا

تأسیس دانشگاهی در نیوکاسل آپون تاین برای اولین بار در سال 1831 توسط توماس گرینهاو در یک سخنرانی برای انجمن ادبی و فلسفی پیشنهاد شد. در سال 1832 گروهی از پزشکان محلی – پزشکان جرج فیف (آموزش مواد دارویی و درمانی) و ساموئل نات (تدریس تئوری و عمل پزشکی)، و جراحان جان فایف (تدریس جراحی)، الکساندر فریزر (تدریس آناتومی و فیزیولوژی) و هنری گلسفورد. پاتر (تدریس شیمی) – شروع به ارائه سخنرانی های پزشکی در دادگاه بل برای تکمیل سیستم کارآموزی کرد (یک جراح چهارم، دانکن مک آلوم، توسط برخی منابع در میان بنیانگذاران ذکر شده است، اما در دفترچه گنجانده نشده است).

اولین جلسه در 1 اکتبر 1832 با هشت یا نه دانش آموز، از جمله جان اسنو، آغاز شد، سپس در یک پزشک جراح محلی شاگردی کرد و سخنرانی افتتاحیه توسط جان فایف ارائه شد. در سال 1834، سخنرانی‌ها و تظاهرات عملی به سالن شرکت جراحان آرایشگر منتقل شد تا تعداد فزاینده‌ای از دانشجویان را در خود جای دهد و دانشکده پزشکی و جراحی به طور رسمی در 1 اکتبر 1834 تأسیس شد.

در 25 ژوئن 1851، به دنبال اختلاف بین کارکنان آموزشی، مدرسه به طور رسمی منحل شد و اساتید به دو مؤسسه رقیب تقسیم شدند. اکثریت کالج پزشکی نیوکاسل را تشکیل دادند و بقیه با دوره های سخنرانی رقابتی خود را به عنوان کالج پزشکی و علوم عملی نیوکاسل بر تاین تثبیت کردند.

در ژوئیه 1851 کالج اکثریت توسط انجمن داروسازان و در اکتبر توسط کالج سلطنتی جراحان انگلستان به رسمیت شناخته شد و در ژانویه 1852 توسط دانشگاه لندن تایید شد تا دانشجویان خود را برای معاینات مدرک پزشکی لندن ارسال کند. بعداً در سال 1852، اکثر کالج به طور رسمی به دانشگاه دورهام مرتبط شد و به “کالج پزشکی نیوکاسل آپون تاین در ارتباط با دانشگاه دورهام” تبدیل شد.

این کالج اولین “مجوز پزشکی” خود (LicMed) را تحت نظارت دانشگاه دورهام در سال 1856 با ممتحنین خارجی از آکسفورد و لندن اعطا کرد و اولین مرجع معاینه پزشکی در بریتانیا شد که معاینات عملی را در کنار کتبی و زنده انجام داد. امتحانات صوت این دو کالج در سال 1857 با هم ادغام شدند و اولین جلسه کالج یکپارچه در 3 اکتبر همان سال افتتاح شد. در سال 1861 مدرک کارشناسی ارشد جراحی معرفی شد که امکان دو صلاحیت مجوز پزشکی و لیسانس جراحی را به همراه مدارک لیسانس پزشکی و دکترای پزشکی فراهم کرد که هر دو مستلزم اقامت در دورهام بودند.

در سال 1870 کالج ارتباط نزدیک‌تری با دانشگاه پیدا کرد و به «کالج پزشکی دانشگاه دورهام» تبدیل شد و Reader in Medicine استاد پزشکی شد، کالج نماینده‌ای در مجلس سنای دانشگاه به دست آورد و از این پس در کالج اقامت داشت. به عنوان اقامت در دانشگاه به سمت مدارک پزشکی و جراحی، از بین بردن نیاز دانشجویان به گذراندن یک دوره اقامت در دورهام قبل از دریافت مدارک بالاتر.

 

دانشکده های دانشگاه نیوکاسل

  1. دانشکده تجارت و حقوق
  2. حقوق
  3. تجارت و مدیریت
  4. اقتصاد، سیاست و توریسم دانشکده آموزش و پرورش و هنر
  5. مطالعات بومی
  6. هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و موسیقی رشته های تربیت معلمی
  7. انسان شناسی و علوم اجتماعی
  8. دانشکده مهندسی و محیط زیست معماری و محیط زیست
  9. مهندسی
  10. مهندسی الکتریک و علوم کامپیوتر
  11. دانشکده علوم روانشناسی
  12. طراحی، ارتباطات و IT
  13. علوم محیط زیست و علوم طبیعی ریاضیات و فیزیک
  14. دانشکده بهداشت
  15. علوم بیومدیکال و داروسازی
  16. علوم بهداشت پزشکی و بهداشت عمومی
  17. پرستاری و مامایی
هزینه تحصیل در Newcastle University
هزینه تحصیل در Newcastle University

هزینه های تحصیل در دانشگاه نیوکاسل

یکی از مهم ترین موضوعاتی که پیش از ارسال درخواست خود برای دانشگاه نیوکاسل یا هر دانشگاه دیگه ای در نظر داشته باشید، هزینه تحصیل در استرالیا و دانشگاه مورد نظر شما می باشد. شما باید تمامی هزینه های لازم برای زندگی در استرالیا را بررسی کنید و در کنار مدارک مختلفی که برای دانشگاه ارسال میکنید، مدارک مربوط به تمکن مالی خودتان را نیز ارسال کنید.

هزینه تحصیل در دانشگاه نیوکاسل به این صورت است که شما باید سالانه هزینه 17,114 دلار را برای شهریه و هزینه های تحصیلی دانشگاه پرداخت کنید. باقی هزینه های ماهانه زندگی شما در استرالیا، بسته به سبک زندگی شما نیز به شرح زیر است.

  • اسکان و منزل: 415 – 775 دلار استرالیا
  • خورد و خوراک: 108 – 214 دلار استرالیا
  • فعالیت اجتماعی و فراغت: 129 – 214 دلار استرالیا
  • خرج های لازم خانه: 21 – 43 دلار استرالیا
  • خرج های گوشی موبایل: 11 – 50 دلار استرالیا
  • باشگاه: 99 + دلار استرالیا
  • حمل و نقل عمومی: 28 – 68 دلار استرالیا
  • بیمه دارایی های شما: 50 – 11 دلار استرالیا
  • هزینه های مراقبت شخصی: 21 – 64 دلار استرالیا
  • هزینه های داشتن تلویزیون: 25 دلار استرالیا

 

بورس های دانشگاه نیوکاسل

دانشگاه نیوکاسل جهت جذب دانشجویان فعال و ممتاز در مقطع ارشد تحقیقاتی و دکترا دارای بورسیه های متفاوتی است که برخی از آنها عبارتند از:

بورس IPRS

این بورس در واقع از طرف دولت برای حمایت دانشگاه ها در حوزه پژوهشی داده می شود و دانشگاه نیز بورس مذکور را برای دوره های ارشد تحقیقاتی و یا دکترا ارائه می دهد. این بورس شهریه دانشگاه و بیمه دانشجویی را تا 3 سال برای دانشجویان دکترا و تا 2 سال برای دانشجویان ارشد پوشش می دهد.

بورس UNPRS

این بورس از طرف دانشگاه اعطا می شود که هزینه زندگی سالانه تا مبلغ 22500$ را به دانشجویان دوره های تحقیقاتی پرداخت می کند.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه Newcastle
بورسیه تحصیلی در دانشگاه Newcastle

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد Newcastle University

حسابداری و امور مالی (Accounting and Finance) حسابداری و مالی با جایابی (Accounting and Finance with Placement) مدیریت بازرگانی کشاورزی (Agri-Business Management)
کشاورزی (Agriculture) کشاورزی با مدیریت بازرگانی مزرعه (Agriculture with Farm Business Management) تاریخ باستان (Ancient History)
تاریخ باستان و باستان شناسی (Ancient History and Archaeology) علوم دامی (Animal Science) علوم کاربردی گیاهی (Applied Plant Science)
باستان شناسی (Archaeology) معماری (Architecture) معماری و شهرسازی (Architecture and Urban Planning)
بیوشیمی (Biochemistry) زیست شناسی (Biology) علوم زیست پزشکی (Biomedical Sciences)
تجارت زیست پزشکی، زیست شناسی و داروسازی (Biomedicine, Biology and Pharmacy Business) حسابداری تجاری و مالی (Business Accounting and Finance) مدیریت کسب و کار (Business Management)
تجارت و مدیریت (Business and Management) مهندسی شیمی (Chemical Engineering) مهندسی شیمی با سال در صنعت (Chemical Engineering with Year in Industry)
علم شیمی (Chemistry) شیمی با آموزش صنعتی سال (Chemistry with Industrial Training Year   ) شیمی با دارویی (Chemistry with Medicinal)
شیمی با شیمی دارویی با آموزش صنعتی سال (Chemistry with Medicinal Chemistry with Industrial Training Year) شیمی با شیمی دارویی با تحصیل در خارج از کشور (Chemistry with Medicinal Chemistry with Study Abroad) شیمی با تحصیل در خارج از کشور (Chemistry with Study Abroad)
مطالعات چینی یا مطالعات ژاپنی (Chinese Studies OR Japanese Studies) مهندسی عمران (Civil Engineering) مهندسی عمران و سازه (Civil and Structural Engineering)
مطالعات کلاسیک (Classical Studies) مطالعات کلاسیک و انگلیسی (Classical Studies and English) کلاسیک (Classics)
علوم کامپیوتر (Computer Science) علوم کامپیوتر (امنیت سایبری) (Computer Science (Cyber Security)) علوم کامپیوتر (مهندسی بازی) (Computer Science (Game Engineering)  )
علوم کامپیوتر (مهندسی نرم افزار) (Computer Science (Software Engineering)) موسیقی معاصر و محبوب (Contemporary and Popular Music) مدیریت روستایی (Countryside Management)
جراحی دندان (Dental Surgery) رژیم های غذایی (Dietetics) فرهنگ ها و رسانه های دیجیتال (Digital Cultures and Media)
علوم زمین (Earth Science) اقتصاد (Economics) اقتصاد و مدیریت بازرگانی (Economics and Business Management)
اقتصاد و دارایی (Economics and Finance) تحصیلات (Education) مهندسی برق و الکترونیک (Electrical and Electronic Engineering)
مهندسی الکترونیک و کامپیوتر (Electronics and Computer Engineering) مهندسی (Engineering ) زبان انگلیسی (English Language)
زبان و ادبیات انگلیسی (English Language and Literature ) ادبیات انگلیسی (English Literature) ادبیات و تاریخ انگلیسی (English Literature and History)
ادبیات انگلیسی با نوشتن خلاق (English Literature with Creative Writing) علوم محیطی (Environmental Science ) علوم محیطی با مکان یابی (Environmental Science with Placement)
تمرینات فیلم (Film Practices) فیلم و رسانه (Film and Media) هنرهای زیبا (Fine Art)
موسیقی محلی و سنتی (Folk and Traditional Music) مدیریت و بازاریابی تجارت مواد غذایی (Food Business Management and Marketing) علم اطلاعات جغرافیایی (Geographic Information Science)
جغرافیا (Geography) جغرافیا و برنامه ریزی (Geography and Planning) نقشه برداری و نقشه برداری جغرافیایی (Geospatial Surveying and Mapping)
تاریخ (History) تاریخ و باستان شناسی (History and Archaeology) تغذیه انسان (Human Nutrition)
تغذیه انسان با قرار دادن (Human Nutrition with Placement) علوم انسانی و اجتماعی (Humanities and Social Sciences) مدیریت تجارت بین الملل (International Business Management)
روابط بین المللی (International Relations ) روزنامه نگاری، رسانه و فرهنگ (Journalism, Media and Culture) قانون (Law)
زبان شناسی (Linguistics) زبان شناسی با چینی یا ژاپنی (Linguistics with Chinese or Japanese) زبان شناسی با زبان فرانسه (Linguistics with French)
زبان شناسی با زبان آلمانی زبان شناسی با اسپانیایی (Linguistics with GermanLinguistics with Spanish) نقشه برداری و علوم داده های مکانی (Mapping and Geospatial Data Science) زیست شناسی دریایی (Marine Biology)
مهندسی دریا (Marine Engineering) جانورشناسی دریایی (Marine Zoology) بازار یابی (Marketing)
بازاریابی و مدیریت (Marketing and Management) کارشناسی ارشد برنامه ریزی (Master of Planning ) کارشناسی ارشد علوم گفتار و زبان (Master of Speech and Language Sciences)
علوم ریاضی (Mathematical Sciences ) ریاضیات (Mathematics) ریاضی و حسابداری (Mathematics and Accounting)
ریاضیات و اقتصاد (Mathematics and Economics ) ریاضیات و آمار (Mathematics and Statistics) ریاضیات با تجارت (Mathematics with Business )
ریاضیات با امور مالی (Mathematics with Finance) مهندسی مکانیک (Mechanical Engineering) رسانه، ارتباطات و مطالعات فرهنگی (Media, Communication and Cultural Studies)
پزشکی و جراحی (Medicine and Surgery) زبان های مدرن (Modern Languages) زبان های مدرن و مطالعات تجاری (Modern Languages and Business Studies)
زبان های مدرن و زبان شناسی (Modern Languages and Linguistics) زبان های مدرن، ترجمه و ترجمه (Modern Languages, Translation and Interpreting) موسیقی (Music)
معماری دریایی (Naval Architecture) علوم تغذیه و ورزش (Nutrition and Exercise Science) تغذیه با بازاریابی مواد غذایی (Nutrition with Food Marketing)
علوم بهداشت دهان و دندان (بهداشت و درمان دندان) (Oral and Dental Health Sciences (Dental Hygiene and Therapy)) فارماکولوژی (Pharmacology) فلسفه (Philosophy)
جغرافیای فیزیکی (Physical Geography) فیزیک (Physics) فیزیک با اخترفیزیک (Physics with Astrophysics)
علوم فیزیولوژیکی (Physiological Sciences) سیاست (Politics) سیاست و اقتصاد (Politics and Economics)
سیاست و تاریخ (Politics and History) سیاست و روابط بین الملل (Politics and International Relations) سیاست و جامعه شناسی (Politics and Sociology)
روانشناسی (Psychology) روانشناسی و زیست شناسی (Psychology and Biology) روانشناسی و ریاضیات (Psychology and Mathematics)
روانشناسی و تغذیه (Psychology and Nutrition) روانشناسی و علم ورزش و ورزش (Psychology and Sport and Exercise Science) علوم، محاسبات، مهندسی و ریاضیات (Science, Computing, Engineering and Mathematics)
جامعه شناسی (Sociology) مطالعات اسپانیایی، پرتغالی و آمریکای لاتین (Spanish, Portuguese and Latin American Studies) گفتار و زبان درمانی (Speech and Language Therapy)
علم ورزش و ورزش (Sport and Exercise Science) آمار (Statistics   ) فیزیک نظری (Theoretical Physics)
برنامه ریزی شهری (Urban Planning) جانور شناسی (Zoology)

محیط زیست دانشگاهی

یکی از نقاط قوت دانشگاه نیوکاسل، محیط زیست آموزشی و زندگی دانشجویی مطلوب آن است. با مجهز بودن به امکانات رفاهی و آموزشی مدرن، دانشگاه نیوکاسل به دانشجویان امکان می‌دهد تا در یک محیط دوستانه و حمایت‌کننده تحصیل کنند.

برنامه‌های تحصیلی گسترده

دانشگاه نیوکاسل انواع رشته‌های تحصیلی را در مقاطع مختلف ارائه می‌دهد. از رشته‌های مهندسی و علوم پایه تا هنرها و علوم انسانی، دانشگاه نیوکاسل به دانشجویان امکان می‌دهد تا بر اساس علاقه‌ها و استعدادهای خود، رشته‌ی موردنظر را انتخاب کنند.

محققان برجسته

دانشگاه نیوکاسل از محققان برجسته و متخصصان با تجربه در انواع زمینه‌ها برخوردار است. این محققان تحقیقات پیشرفته‌ای را در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهند و به دانشجویان فرصت مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی مهم را می‌دهند.

ارتباط با صنعت

دانشگاه نیوکاسل ارتباطات مستقیم با صنعت‌های مختلف دارد و دانشجویان را با بازار کار ارتباط می‌دهد. این ارتباطات به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا با شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر همکاری کنند و تجربه کاری حرفه‌ای به دست آورند.

فضای آموزشی مدرن

دانشگاه نیوکاسل با داشتن فضاهای آموزشی مدرن و تجهیزات پیشرفته، امکان ارائه آموزش با کیفیت و به‌روز را فراهم می‌آورد. این فضاها به دانشجویان این امکان را می‌دهند تا با روش‌های تدریس نوین آشنا شوند و بهترین نتیجه را از فرآیند یادگیری ببرند.

شهر نیوکاسل، محل زندگی دوست‌داشتنی

شهر نیوکاسل با مردم دوست‌داشتنی، فضای سبز زیاد، و فعالیت‌های فرهنگی و هنری گوناگون، یکی از بهترین محیط‌ها برای زندگی و تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی است. این شهر با ارتباط آسان به سایر شهرهای استرالیا نیز، انتخاب مناسبی برای تحصیل‌کنندگان از سراسر جهان است.

نتیجه‌گیری

دانشگاه نیوکاسل استرالیا با سابقه‌ی درخشان، برنامه‌های تحصیلی گسترده، ارتباط با صنعت، و محیط زیست دانشگاهی منحصر به فرد، انتخاب بسیار مناسبی برای دانشجویان ایرانی است. این دانشگاه با ارائه فرصت‌های شغلی و تحصیلی متنوع، محیطی دوستانه و حمایت‌کننده و شهری دل‌نشین، دانشجویان را به دنیایی از امکانات و فرصت‌ها راهنمایی می‌کند.

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به صورت کامل با دانشگاه نیوکاسل آشنا کنیم تا بتوانید به طور کامل این دانشگاه را بشناسید و در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا را دارید در صورت علاقه این دانشگاه را نیز در لیست دانشگاه های مورد نظر خود داشته باشید.

منبع: newcastle.edu.au

پرسش‌های متداول

۱. آیا دانشگاه نیوکاسل دارای برنامه‌های تحصیلی در رشته‌های فنی و مهندسی است؟ بله، دانشگاه نیوکاسل برنامه‌های تحصیلی متنوعی در رشته‌های فنی و مهندسی ارائه می‌دهد که دانشجویان می‌توانند به آنها ملحق شوند.

۲. آیا دانشگاه نیوکاسل ارتباط مستقیم با صنعت دارد؟ بله، دانشگاه نیوکاسل ارتباطات نزدیکی با صنعت‌های مختلف دارد و به دانشجویان فرصت‌های شغلی متنوعی ارائه می‌دهد.

۳. آیا شهر نیوکاسل برای زندگی مناسب است؟ بله، شهر نیوکاسل با فضای دوست‌داشتنی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، و ارتباط آسان به شهرهای دیگر، محیطی مناسب برای زندگی دانشجویان را فراهم می‌آورد.

۴. آیا دانشگاه نیوکاسل به دانشجویان بین‌المللی امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد؟ بله، دانشگاه نیوکاسل به دانشجویان بین‌المللی امکانات ویژه‌ای مانند پشتیبانی زبانی و مشاوره تحصیلی اختصاص می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *