لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه مرداک استرالیا

دانشگاه مرداک

دانشگاه مرداک: استرالیا در حال حاضر یکی از مهم ترین کشور ها برای تحصیل در دنیا شناخته می شود و تحصیل در استرالیا در حال حاضر قصد بسیاری از دانشجویان بین المللی در سراسر دنیاست. در میان دانشگاه های کشور استرالیا، دانشگاه مرداک یکی از دانشگاه های بسیار با کیفیت است که دانشجویان بین المللی بسیار زیادی در دنیا که قصد تحصیل در استرالیا را دارند به این دانشگاه درخواست ارسال می کنند. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه مرداک، تاریخچه، رتبه بندی، هزینه تحصیل و رشته های تحصیلی آن آشنا کنیم.

 

Table of Contents

دانشگاه مرداک (Murdoch University)

دانشگاه مرداک یک دانشگاه دولتی در پرث، استرالیای غربی است که دارای پردیس هایی نیز در سنگاپور و دبی است. این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه ایالتی در 25 ژوئیه 1973 فعالیت خود را آغاز کرد و اولین دانشجویان کارشناسی خود را در سال 1975 پذیرفت. نام آن از سر والتر مرداک (1874-1970)، استاد موسس زبان انگلیسی و رئیس سابق دانشگاه استرالیای غربی گرفته شده است.

مرداک یک دانشگاه سرسبز و یکی از اعضای دانشگاه های تحقیقاتی نوآور است. در سال 2018، دانشگاه مرداک پس از گذشت 3 سال از فارغ التحصیلی از دوره های خود، به عنوان تولید کننده ترین فارغ التحصیلان شاغل در تمام دانشگاه های استرالیا شناخته شد. در سال 2019، این دانشگاه از نظر رضایت کلی دانشجویان در بین تمام دانشگاه‌های دولتی استرالیای غربی رتبه سوم را کسب کرد.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه مرداک

  • تاریخ تاسیس: 25 جولای 1973
  • ریاست دانشگاه: گری اسمیت (Gary Smith)
  • معاون ریاست دانشگاه: اندرو دیکس (Andrew Deeks)

رتبه دانشگاه مرداک

دانشگاه مرداک رتبه ۲۶ را در میان بهترین دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه 591 – 600 در سال 2018 – 2019 بر اساس رتبه بندی QS را داراست. این دانشگاه عضو Innovative Research Universities Australia می باشد و طبق روزنامه های استرالیا فارغ التحصیلان رشته Journalism آن یکی از موفق ترین افراد در جذب بازار کار هستند.

درباره دانشگاه مرداک
درباره دانشگاه مرداک

پردیس های دانشگاه مرداک

پردیس South Street

یکی از بزرکترین کمپس های استرالیا با وسعت 227 هکتار که کمپس اصلی دانشگاه مرداک محسوب می شود. این پردیس در جنوب پرت، در South Street به فاطله 15 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و همه دانشکده، تجهزات و تسهیلات آموزشی – رفاهی همچنین کلینک کایروپراتیک و بیمارستان حیوانات در آنجا می باشد.

پردیس Rockingham

این پردیس در جنوب پرت در منطقه راکینگهام به فاصله 38 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و بیشتر رشته های آموزش را ارائه می دهد.

پردیس Mandurah

پردیس مندورا در جنوب پرت در منطقه Greenfields به فاصله 64 کیلومتری از مرکز شهر پرت می باشد و تمرکز آن بر رشته پرستاری است.

پردیس های خارجی دانشگاه مرداک

  • دبی: این پردیس از سال 2008 شروع به فعالیت کرده است . در مقطع کارشناسی رشته های بازرگانی، IT، رسانه های گروهی را ارائه می دهد و در مقطع ارشد نیز رشته های تجارت، مدیریت نیروهای انسانی و آموزش را عرضه می کند .
  • سنگاپور: پردیس سنگاپور  نیز از سال 2008 فعالیت خودرا آغاز کرد.

 

تاریخچه دانشگاه Murdoch

در سال 1962، دولت استرالیای غربی، زمینی را در بول کریک به عنوان محل دانشگاه ایالتی دوم در آینده اختصاص داد. جزئی از برنامه ریزی ایجاد دومین دانشگاه استرالیای غربی، برنامه ریزی برای دانشکده علوم دامپزشکی بود که قرار بود اولین دانشکده حرفه ای دانشگاه جدید باشد. تصمیم گرفته شد که دانشگاه جدید به نام سر والتر مرداک، نویسنده برجسته محلی، فیلسوف و استاد بازنشسته در دانشگاه استرالیای غربی نامگذاری شود.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا دوست ندارد دانشگاه جدیدی در استرالیای غربی به افتخار او نامگذاری شود، از او نقل شده است که “نه، اما بهتر است که دانشگاه خوبی باشد.” دانشگاه مرداک به طور رسمی در 25 ژوئیه 1973 تأسیس شد. این دانشگاه با یک مراسم افتتاحیه در 17 سپتامبر 1974 افتتاح شد. این تاریخ به عنوان صدمین سالگرد تولد سر والتر مرداک انتخاب شد.

فرماندار کل استرالیا، سر جان کر، به عنوان مهمان افتخاری در این مراسم شرکت کرد. سخنرانی ها در سال 1975 آغاز شد و 510 دانشجو در ابتدا برای برنامه های کارشناسی ثبت نام کردند. در آن زمان، دانشگاه جوان به دلیل سیاست پذیرش خود در در نظر گرفتن فاکتورهای واجد شرایط بودن غیر از نتایج امتحانات پایان مدرسه دانشجویان، قابل توجه بود. دانشگاه های دیگر بعداً این دیدگاه جامع تر از صلاحیت دانشجویان برای ورود به تحصیلات دانشگاهی را اتخاذ کردند.

در اواخر سال 2018، این دانشگاه به دلیل افزایش ثبت نام دانشجویان بین المللی، که بسیاری گفته اند “فقدان زبان انگلیسی و مهارت های محاسباتی” بودند، با رسوایی مواجه شد. در سال 2019، تحقیقات Four Corners توسط ABC به وخامت بیشتر استانداردها با اتهامات مربوط به استخدام دانشجویان خارجی به عنوان “گاوهای نقدی” نشان داد.

در ماه مه 2021، دانشگاه از برند جدیدی رونمایی کرد که به جای آرم سنتی banksia با لوگوی ساده شده “MU” که هدف آن “مدرن و آینده محور” بود، و همچنین نشان دهنده تعهد دانشگاه به “پیشرو” و “رایگان” بودن آن شد. دانشگاه تفکر

هزینه تحصیل در Murdock University
هزینه تحصیل در Murdock University

هزینه های تحصیل در دانشگاه مرداک

هزینه تحصیل در استرالیا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید پیش از ارسال درخواست برای هر دانشگاهی آن را به طور کامل بررسی کنید. به این خاطر که شما در کنار مدارک مختلفی که باید برای دانشگاه ارسال کنید، مدارک مربوط به تمکن مالی شما نیز هست که آیا می توانید هزینه های تحصیل در دانشگاه را پرداخت کنید.

هزینه های تحصیل در دانشگاه مرداک نسبت به بسیاری از دانشگاه ها در استرالیا پایین تر است. شما باید برای تحصیل در دانشگاه مرداک سالانه 6,950 دلار استرالیا هزینه کنید. در کنار هزینه های تحصیل در دانشگاه باید پرداخت کنید، شما باید فکر هزینه های زندگی در استرالیا در زمان تحصیل مانند هزینه های اسکان، خورد و خوراک، حمل و نقل و غیره را بررسی کنید.

 

دانشکده های دانشگاه مرداک

دانشکده هنر و آموزش و پرورش:

  • دانشکده آموزش
  • دانشکده علوم اجتماعی و جامعه شناسی
  • دانشکده تکنولوژی
  • دانشکده فناوری اطلاعات
  • دانشکده رسانه و ارتباطات

دانشکده علوم:

  • دانشکده تربیت بدنی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده روانشناسی
  • دانشکده دامپزشکی

دانشکده حقوق و تجارت دانشگاه مرداک:

  • دانشکده حقوق
  • دانشکده تجارت

دانشکده معدن و انرژی:

  • دانشکده علوم شیمی و ریاضیات
  • دانشکده مهندسی و انرژی

دانشکده محیط زیست و علوم طبیعی:

  • دانشکده زیست شناسی و بیوتکنولوژی
  • دانشکده علوم محیط زیست
  • دانشکده نگهداری و بقا
بورسیه تحصیلی دانشگاه Murdoch
بورسیه تحصیلی دانشگاه Murdoch

بورسیه های دانشگاه مرداک

IPRS

این بورسیه خاص همه دوره های تحقیقاتی در تمام رشته ها است. شهریه دانشگاه و بیمه دانشجویی را تا 3 سال برای دانشجویان دکترا و تا 2 سال برای دانشجویان ارشد پرداخت می کند. آخرین مهلت ثبت نام 30 سپتامبر می باشد.

MIPS

این بورس خاص دانشگاه مرداک است و به همه رشته های تحقیقاتی تعلق می گیرد و سالانه 25000$ جهت هزینه های زندگی به دانشجو پرداخت می کند. آخرین مهلت ثبت نام 30 سپتامبر می باشد.

بورسیه تحقیق پوشش جانوری:

این بورسیه خاص دوره دکترا می باشد به دانشجویانی تعلق می گیرد که در مورد حفاظت و احیای پوشش جانوری تحقیق می کنند. سالانه 4000$ برای هزینه های زندگی و 5000$ به عنوان بودجه تحقیقاتی به آنها تعلق می گیرد. آخرین مهلت ثبت نام 31 سپتامبر می باشد.

CSIRO

این بورس به دانشجویانی اهدا می شود که در مورد موضوعات مورد نیاز دانشگاه به تحقیق بپردازند. این بورس سالانه 7000$ پرداخت می کند. آخرین مهلت ثبت نام 7 نوامبر است.

بورسیه ارشد بیوتکنولوژی:

این بورس در مورد تحقیق در یکی از شاخه های بیوتکنولوژی می باشد که سالانه 24000$ جهت هزینه های زندگی به دانشجو پرداخت می کند.

 

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه مرداک

کارشناسی ارشد تحقیق شتاب با آموزش (Accelerated Research Master with Training) حسابداری (Accounting) حوزه اصلی تدریس ریاضیات پیشرفته (Advanced Mathematics Major Teaching Area)
دیاسپورای آفریقایی (African Diaspora) بهداشت دام (Animal Health) علوم دامی (Animal Science)
هوش مصنوعی و سیستم های خودمختار (Artificial Intelligence and Autonomous Systems) هوش مصنوعی و علم داده (Artificial Intelligence and Data Science) مطالعات آسیایی (Asian Studies)
لیسانس علوم کشاورزی (Bachelor of Agricultural Science) لیسانس لیسانس علوم غذایی و تغذیه (Bachelor of ABachelor of Food Science and Nutrition) لیسانس امنیت جهانی (Bachelor of Global Security)
هنرها (arts) لیسانس هنر (روانشناسی) (Bachelor of Arts (Psychology)) لیسانس بازرگانی (Bachelor of Business)
لیسانس بازرگانی / لیسانس کارآفرینی و نوآوری (Bachelor of Business / Bachelor of Entrepreneurship and Innovation) لیسانس ارتباطات (Bachelor of Communication) لیسانس ارتباطات / لیسانس رسانه خلاق (Bachelor of Communication / Bachelor of Creative Media)
لیسانس افتخارات رسانه خلاق (Bachelor of Creative Media Honours) لیسانس جرم شناسی (Bachelor of Criminology) لیسانس جرم شناسی / لیسانس هنر در روانشناسی (Bachelor of Criminology / Bachelor of Arts in Psychology)
لیسانس جرم شناسی / لیسانس ارتباطات (Bachelor of Criminology / Bachelor of Communication) لیسانس جرم شناسی / لیسانس امنیت جهانی (Bachelor of Criminology / Bachelor of Global Security) لیسانس تجزیه و تحلیل داده ها (Bachelor of Data Analytics)
کارشناسی مهندسی (Bachelor of Engineering ) لیسانس فناوری مهندسی (Bachelor of Engineering Technology) لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Information Technology)
لیسانس فناوری اطلاعات و بازرگانی (Bachelor of Information Technology and Business) لیسانس پزشکی آزمایشگاهی (Bachelor of Laboratory Medicine) لیسانس حقوق (Bachelor of Laws)
لیسانس حقوق / لیسانس جرم شناسی (Bachelor of Laws / Bachelor of Criminology) لیسانس حقوق / لیسانس امنیت جهانی (Bachelor of Laws / Bachelor of Global Security) لیسانس حقوق / لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Laws / Bachelor of Information Technology)
لیسانس حقوق / لیسانس علوم (Bachelor of Laws / Bachelor of Science) لیسانس پرستاری (Bachelor of Nursing) لیسانس علوم (علوم محیط زیست و حفاظت) (Bachelor of Science (Environmental and Conservation Sciences))
لیسانس علوم (علوم ریاضی) (Bachelor of Science (Mathematical Science)) لیسانس علوم (علوم ریاضی) (Bachelor of Science (Mathematical Science)) لیسانس علوم (علوم فیزیک) (Bachelor of Science (Physical Sciences))
لیسانس علوم / دکترای دامپزشکی (Bachelor of Science / Doctor of Veterinary Medicine) لیسانس علوم ورزشی و ورزشی (Bachelor of Sport and Exercise Science) بانکداری علوم زیستی (BankingBiological Sciences)
زیست شناسی و علوم محیطی (Biology and Environmental Science ) زیست شناسی و زیست شناسی انسانی (Biology and Human Biology) علم پزشکی (Biomedical Science)
سیستم های اطلاعات کسب و کار (Business Information Systems) هوش تجاری (Business Intelligence) قانون کسب و کار (Business Law)
علم شیمی (Chemistry) کایروپراکتیک (Chiropractic) علوم آزمایشگاهی بالینی (Clinical Laboratory Science)
توسعه جامعه (Community Development) علوم کامپیوتر (Computer Science) حفاظت و زیست شناسی حیات وحش (Conservation and Wildlife Biology)
سلامت روان معاصر (Contemporary Mental Health) علم جرم و جنایت (Crime Science) رفتار مجرمانه (Criminal Behaviour)
علم زراعی و مرتع (Crop and Pasture Science) امنیت سایبری و پزشکی قانونی (Cyber Security and Forensics) امنیت سایبری و شبکه (Cyber Security and Networking)
فضای مجازی، سیاست و امنیت (Cyberspace, Policy and Security) علم داده (Data Science) دکترای آموزش و پرورش (Doctor of Education)
دکترای فلسفه (Doctor of Philosophy) دکترای دامپزشکی (Doctor of Veterinary Medical Science) اصول و شیوه های دوران کودکی (Early Childhood Principles and Practices)
علوم زمین و محیط زیست (Earth and Environmental Science) مهندسی برق و انرژی های تجدید پذیر (Electrical and Renewable Energy Engineering) انگلیسی و نوشتن خلاق (English and Creative Writing)
انگلیسی (English) کارآفرینی و نوآوری (Entrepreneurship and Innovation) محیط زیست، تعارض و امنیت (Environment, Conflict and Security)
مهندسی محیط زیست و سیستم های پایدار (Environmental and Sustainable Systems Engineering) مهندسی محیط زیست (Environmental Engineering) مدیریت زیست محیطی و پایداری (Environmental Management and Sustainability)
علوم محیطی (Environmental Science) علوم و مدیریت محیط زیست (Environmental Science and Management) کارشناس ارشد اجرایی در رهبری، استراتژی و نوآوری (Executive Master in Leadership, Strategy and Innovation)
دارایی، مالیه، سرمایه گذاری (Finance) زیست شناسی قانونی و سم شناسی (Forensic Biology and Toxicology) شیمی قانونی (Forensic Chemistry)
هنر و طراحی بازی (Games Art and Design) طراحی و تولید نرم افزار بازی (Games Software Design and Production) فناوری بازی ها (Games Technology)
ژنتیک و زیست شناسی مولکولی (Genetics and Molecular Biology) جغرافیا و کسب و کار و شرکت (Geography and Business & Enterprise) مراقبت های بهداشتی پیری (Gerontological Healthcare)
رسانه و ارتباطات جهانی (Global Media and Communication) رسانه و ارتباطات جهانی (Global Media and Communication) سیاست و سیاست جهانی (Global Politics and Policy)
مدیریت کسب و کار (Business Administration) توسعه جامعه (Community Development) سلامت روان معاصر (Contemporary Mental Health)
مشاوره (Counselling) جرم شناسی (Criminology) تفکر طراحی (Design Thinking)
تحصیلات (Education) مطالعات انرژی و کربن (Energy and Carbon Studies) ارزیابی و مدیریت زیست محیطی (Environmental Assessment and Management)
امنیت غذایی (Food Security) پزشکی قانونی (حرفه ای) (Forensic Science (Professional Practice)) مراقبت های بهداشتی پیری (Gerontological Healthcare)
مدیریت بهداشت، سیاست و رهبری (Health Administration, Policy and Leadership) مدیریت بهداشت و درمان (Health Care Management) مدیریت منابع انسانی (Human Resources Management)
فناوری اطلاعات (Information Technology) امنیت زیستی گیاهی (Plant Biosecurity) سیاست و توسعه (Policy and Development)
مدیریت پروژه (Project Management) مدیریت دولتی (Public Administration) پزشکی سیستمی (Systems Medicine)
آموزش عالی و بزرگسالان (Tertiary and Adult Education) هوش مصنوعی و علم داده (Artificial Intelligence and Data Science) زبان آسیایی (Asian Language)
توسعه جامعه (Community Development) مشاوره (Counselling) هنرهای خلاقانه درمانی (Creative Arts Therapies)
جرم شناسی (Criminology) امنیت سایبری و شبکه (Cyber Security and Networking) تفکر طراحی و نوآوری خدمات (Design Thinking and Service Innovation)
مطالعات انرژی و کربن (Energy and Carbon Studies) انرژی و محیط زیست (Energy and the Environment) علوم محیطی (Environmental Science)
متالورژی استخراجی (Extractive Metallurgy) پزشکی قانونی (Forensic Science ) مدیریت منابع انسانی (Human Resources Management)
فناوری اطلاعات (Information Technology) مدیریت فناوری اطلاعات (Information Technology Management) روانشناسی (Psychology)
ارتباطات وب (Web Communication) طراحی گرافیک (Graphic Design) تاریخ (History)
مدیریت هتلداری و گردشگری (Hospitality and Tourism Management) مدیریت منابع انسانی (Human Resources Management) آموزش فراگیر و نیازهای ویژه (Inclusive and Special Needs Education)
اندونزیایی (Indonesian) مهندسی کنترل و اتوماسیون صنعتی (Industrial Control and Automation Engineering) مهندسی کنترل و اتوماسیون صنعتی (Industrial Control and Automation Engineering)
مدیریت فناوری اطلاعات (Information Technology Management) رهبری آموزشی (Instructional Leadership) کنترل هوشمند صنعتی و مهندسی سیستم های خودمختار (Intelligent Industrial Control and Autonomous Systems Engineering)
کمک و توسعه بین المللی (International Aid and Development) تجارت بین المللی (International Business) آموزش بین المللی (International Education)
اینترنت و امنیت شبکه (Internetworking and Network Security) مدیریت فناوری اطلاعات (IT Management) ژاپنی (Japanese)
روزنامه نگاری (Journalism) مطالعات حقوقی (Legal Studies) مدیریت (Management)
زیست شناسی دریایی (Marine Biology) علوم دریایی (Marine Science) بازار یابی (Marketing)
کارشناسی ارشد روانشناسی کاربردی (Master of Applied Psychology) کارشناسی ارشد روانشناسی کاربردی در روانشناسی بالینی (Master of Applied Psychology in Clinical Psychology) کارشناسی ارشد امنیت زیستی (Master of Biosecurity)
کارشناسی ارشد بازرگانی (Master of Business) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (Master of Business Administration) کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش بالینی (Master of Clinical Exercise Physiology)
کارشناسی ارشد ارتباطات (Master of Communication) کارشناسی ارشد توسعه جامعه (Master of Community Development) کارشناس ارشد مشاوره (Master of Counselling)
کارشناسی ارشد هنرهای خلاقانه درمانی (Master of Creative Arts Therapies) کارشناسی ارشد جرم شناسی (Master of Criminology) کارشناسی ارشد مطالعات توسعه (Master of Development Studies)
کارشناسی ارشد آموزش و پرورش (Master of Education) کارشناس ارشد مهندسی (Master of Engineering Practice) کارشناسی ارشد علوم محیطی (Master of Environmental Science)
کارشناسی ارشد امنیت غذایی (Master of Food Security) کارشناسی ارشد پزشکی قانونی (Master of Forensic Science) کارشناسی ارشد مدیریت، سیاست و رهبری سلامت (Master of Health Administration, Policy and Leadership)
کارشناسی ارشد مدیریت مراقبت های بهداشتی (Master of Health Care Management) کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی (Master of Human Resources Management) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (Master of Information Technology)
کارشناسی ارشد حقوق با تحقیق (Master of Laws by Research) کارشناس ارشد فلسفه (Master of Philosophy) کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (Master of Professional Accounting)
کارشناسی ارشد سیاست عمومی و مدیریت (Master of Public Policy and Management) کارشناسی ارشد انرژی های تجدیدپذیر و پایدار (Master of Renewable and Sustainable Energy) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (Master of Science in Information Technology)
کارشناسی ارشد توسعه پایدار (Master of Sustainable Development) کارشناسی ارشد مطالعات بالینی دامپزشکی (Master of Veterinary Clinical Studies) ریاضیات و آمار (Mathematics and Statistics)
حوزه اصلی تدریس ریاضی (Mathematics Major Teaching Area) توسعه اپلیکیشن موبایل و وب (Mobile and Web Application Development) زیست شناسی مولکولی (Molecular Biology)
فلسفه (Philosophy) عکاسی (Photography) حوزه آموزشی تربیت بدنی (Physical Education Major Teaching Area)
گرایش تدریس علوم فیزیک (Physical Sciences Teaching Major) فیزیک (Physics) سیاست و مطالعات بین الملل (Politics and International Studies)
روانشناسی (Psychology) کارشناسی ارشد تحقیق با آموزش (Research Masters with Training) تولید صفحه نمایش (Screen Production)
مهندسی سیستم های برق هوشمند و تجدیدپذیر (Smart and Renewable Electrical Power Systems Engineering) جامعه شناسی (Sociology) صدا (Sound)
ارتباطات استراتژیک (Strategic Communication) توسعه پایدار (Sustainable Development) تدریس علوم کشاورزی (Teaching Agricultural Science)
آموزش انگلیسی (Teaching English) تدریس علوم انسانی و اجتماعی (Teaching Humanities and Social Sciences) تدریس ریاضی (Teaching Mathematics)
آموزش علوم (Teaching Science) مطالعات تروریسم و مبارزه با تروریسم (Terrorism and Counterterrorism Studies) تئاتر و تولید خلاق (Theatre and Creative Production)
گردشگری و رویدادها (Tourism and Events) بیولوژی دامپزشکی (Veterinary Biology) وااردونگ (Waardong)
ارتباطات وب (Web Communication) جرایم شرکتی (White Collar and Corporate Crime)

برنامه های دانشگاهی و دانشکده ها

دانشگاه مرداک انواع برنامه‌های تحصیلی و رشته‌های مختلف را ارائه می‌دهد. از رشته‌های مهندسی و علوم تا علوم انسانی و هنرها، دانشجویان می‌توانند از بین بیش از صدها رشته تحصیلی انتخاب کنند.

فرصت های پژوهشی

دانشگاه مرداک به عنوان یک مرکز تحقیقاتی برجسته، فرصت‌های بسیاری برای دانشجویان و پژوهشگران فراهم می‌کند. این دانشگاه به دانشجویان اجازه می‌دهد در پروژه‌های پژوهشی مختلفی مشارکت کنند و تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در این زمینه به دست آورند.

زندگی دانشجویی در دانشگاه مرداک

زندگی دانشجویی در دانشگاه مرداک پر از هیجان، انگیزه و چالش‌های جدید است. با محیط دوستانه و گرمای افراد اطراف، دانشجویان احساس رضایت و خوشبختی می‌کنند و فرصتی را برای رشد شخصی و تحصیلی پیدا می‌کنند.

دمات پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی

به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی، دانشگاه مرداک خدمات مختص به دانشجویان خارجی را فراهم می‌کند. از جمله مشاوره‌ی تحصیلی و پشتیبانی زبانی تا مسکن و امور مربوط به ویزا، همه چیز برای یک تجربه‌ی یادگیری موفقیت‌آمیز در این دانشگاه تدارک دیده شده است.

شبکه فارغ التحصیلان و داستان های موفقیت

شبکه‌ی فارغ‌التحصیلان دانشگاه مرداک به عنوان یک منبع ارزشمند از تجربیات و فرصت‌های شغلی برای دانشجویان فعلی محسوب می‌شود. فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در جهان از موقعیت‌های بسیاری بهره‌مند شده‌اند و داستان‌های موفقیت آن‌ها الهام‌بخشی برای دانشجویان هم ارائه می‌دهد.

دستاوردها و شناخت

دانشگاه مرداک به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته می‌شود و از امتیازات و جوایز بسیاری برخوردار است. این دانشگاه به علت کیفیت برتر آموزشی، تحقیقاتی و محیط دانشجویی به شدت تحسین شده است.

بورسیه ها و کمک های مالی

دانشگاه مرداک برنامه‌های متنوعی از جمله بورس‌ها و کمک‌های مالی را برای دانشجویان خود ارائه می‌دهد. این بورس‌ها فرصت‌های بیشتری برای دستیابی به آموزش عالی به دانشجویان علاقه‌مند می‌سپارد.

مشارکت جامعه و ابتکارات پایداری

دانشگاه مرداک با ارتقاء هم‌زیستی و پیشرفت پایدار، نقش موثری در جامعه ایفا می‌کند. این دانشگاه با انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، به توسعه‌ی پایدار و بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها کمک می‌کند.

نتیجه

دانشگاه مرداک استرالیا با بیش از چهل سال سابقه‌ی درخشان، انتخاب بسیار مناسبی برای دانش‌آموزان و دانشجویان جهانی است. این دانشگاه با محیط دوستانه، امکانات بی‌نظیر و برنامه‌های تحصیلی متنوع، به دانشجویان فرصتی مناسب برای کسب دانش و تجربه‌ی ممتع ارائه می‌دهد.

دانشگاه مرداک به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه‌ی آموزش و پژوهش، به تأسیسات و زیرساخت‌های فراوانی برخوردار است که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا از بهترین شرایط تحصیلی بهره‌مند شوند.

در این مقاله در وب سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه مرداک، تاریخچه و هزینه تحصیل و رشته های تحصیلی آن آشنا کنیم تا شما بتوانید به طور کامل این دانشگاه را بشناسید و در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا دارید، این دانشگاه را بشناسید که با اطلاعات کامل انتخاب کنید.

منبع: murdoch.edu.au

12. سوالات متداول (FAQs)

چگونه می توانم برای پذیرش در دانشگاه مرداک اقدام کنم؟

برای اعتبار و پذیرش به دانشگاه مرداک استرالیا، شما می‌توانید به سایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید و فرآیند ثبت‌نام را آغاز کنید. درخواست آنلاین را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید.

آیا دانشگاه مرداک در جامعه دانشگاهی مورد توجه است؟

بله، دانشگاه مرداک در میان دانشگاه‌های برتر جهان شناخته شده است و به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا محسوب می‌شود.

فعالیت های فوق برنامه محبوب در دسترس دانش آموزان چیست؟

دانشگاه مرداک با ارائه‌ی فرصت‌های زیادی برای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، به دانشجویان فرصت‌های خوبی برای شرکت در فعالیت‌های خارج از کلاس در دانشگاه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *