لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه جیمز کوک استرالیا

دانشگاه جیمز کوک

دانشگاه جیمز کوک: تحصیل در استرالیا امروزه به یکی از هدف های بسیار مهم دانشجویان بین المللی در ایران و سراسر دنیا تبدیل شده. دانشجویان ایرانی اما با مشکلات مالی مختلفی دست و پنجه نرم میکنند که باعث می شود به سراغ دانشگاه های ارزان قیمت تر در کشور های مختلف بگردند که کیفیت بالای تحصیل و هزینه پایین را با هم داشته باشد.

دانشگاه جیمز کوک یکی از دانشگاه های کشور استرالیا می باشد که شما می توانید در آن تحصیلات دانشگاهی خود را با کیفیت بالایی دنبال کنید و هزینه کمتری نسبت به بسیاری از دانشگاه ها بپردازید. در ادامه این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دانشگاه جیمز کوک، تاریخچه، رتبه بندی، هزینه تحصیل و رشته های این دانشگاه آشنا کنیم.

 

دانشگاه جیمز کوک (James cook university)

دانشگاه جیمز کوک (JCU) یک دانشگاه دولتی در شمال کوئینزلند، استرالیا است. دومین دانشگاه قدیمی در کوئینزلند، JCU یک موسسه آموزشی و تحقیقاتی است. پردیس های اصلی دانشگاه در شهرهای گرمسیری Cairns و Townsville و یکی در ایالت شهری سنگاپور واقع شده است. JCU همچنین دارای مراکز مطالعه در Mount Isa، Mackay، پنجشنبه جزیره و Rockhampton است.

پردیس بریزبن که توسط آموزش عالی Russo اداره می شود، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به دانشجویان بین المللی و داخلی ارائه می دهد. زمینه های اصلی تحقیقاتی این دانشگاه شامل علوم محیطی، علوم زیستی، علوم ریاضی، علوم زمین، علوم کشاورزی و دامپزشکی، فناوری و علوم پزشکی و بهداشتی است.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه James Cook

  • نام های پیشین: کالج دانشگاهی تاونسویل، دانشگاه جیمز کوک از کوئینزلند شمالی
  • شعار دانشگاه: نور همیشه در حال افزایش است (Light ever increasing) ( Crescente Luce)
  • تاریخ تاسیس: 1961 میلادی
  • ریاست دانشگاه: بیل تودل (Bill Tweddell)
  • معاون ریاست دانشگاه: سایمون بیگز (Simon Biggs)
  • تعداد دانشجویان دانشگاه: 18,291 نفر
درباره دانشگاه جیمزکوک
درباره دانشگاه جیمزکوک

پردیس های دانشگاه جمیز کوک

دانشگاه جیمزکوک سه پردیس اصلی در کوئینزلند شمالی، یک پردیس در مرکز شهر بریزبین و یک پردیس نیز در سنگاپور دارد.

Townsville

کمپس اصلی دانشگاه جیمزکوک که در منطقه داگلاس شهر تانزویل با فاصله 12 کیلومتری از مرکز شهر است. این کمپس با مساحت 386 هکتار و طبیعت زیبایش یکی از دانشگاه های مورد علاقه دانشجویان بین المللی است. تسهیلات تحقیقاتی و آموزشی همچنین کتابخانه اصلی دانشگاه در این کمپس می باشد. تانزویل با جمعیت 190 هزار بزرگترین شهر کوئیزلند شمالی است. دیواره بزرگ مرجانی Great Barrier Reef، ساحل زیبای Mission Beach و جزایر مرجانی Whitsunday Islands از دیدنی های خیره کننده ای هستند که سالانه هزاران توریست را به خود جذب می کنند.

Cairns

این پردیس دانشگاه جیمزکوک در منطقه اسمیت فیلد شهر Cairns به فاصله 15 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. ساختمان های هنر، IT و علوم بهداشتی در این کمپس واقع شده اند. شهر کرن به علت وجود دیواره بزرگ مرجانی و جنگل های بارانی استوایی یکی از پر جاذبه ترین مناطق توریستی استرالیاست.

Mackay

این پردیس دانشگاه جیمزکوک در شهر مکی در شمال شرقی کوئیرلند است. به علت ارتباط این کمپس با بیمارستان مکی Mackay Base Hospital یکی از محل های کاروزی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه می باشد. رشته مددکاری اجتماعی و پرستاری نیز در این پردیس ارائه می شود.

Brisbane

این پردیس در مرکز شهر بریزبین مرکز ایالت کوئیزلند است که کارشناسی و ارشد رشته های بازرگانی و IT را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

Singapore

رشته های مختلف بازرگانی مانند حسابداری، مدیریت و بازرگانی همچنین رشته روانشناسی، IT و آموزش در پردیس کشور سنگاپور به دانشجویان ارائه می شود.

رتبه دانشگاه جمیز کوک

دانشگاه جیمزکوک رتبه 10 را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و رتبه 369جهانی را نیز براساس رده بندی QS دارا می باشد. دانشگاه جیمزکوک ۲۰ مؤسسه تحقیقاتی معتبر دارد و هفتمین عضو دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا است، مهمترین زمینه های تحقیقاتی این دانشگاه در رابطه با علوم دریایی، تنوع زیستی، گردشگری، پزشکی می باشد.

 

تاریخچه دانشگاه جیمز کوک

در سال 1957، پروفسور جان داگلاس استوری، معاون رئیس دانشگاه کوئینزلند، پیشنهاد کرد که یک کالج دانشگاهی منطقه ای برای ارائه خدمات به مردم کوئینزلند شمالی تأسیس شود. در آن زمان، تنها ارائه دهندگان آموزش عالی در پایتخت ایالت، بریزبن مستقر بودند. در 27 فوریه 1961، کالج دانشگاهی تاونزویل افتتاح شد.

پس از اعلام به عنوان قانون پارلمان کوئینزلند، کالج دانشگاهی تاونزویل به دانشگاه جیمز کوک شمال کوئینزلند تبدیل شد. افتتاح رسمی دانشگاه توسط ملکه الیزابت دوم در 20 آوریل 1970 انجام شد. در سال 1970 ملکه الیزابت دوم، دوک ادینبورگ و والاحضرت شاهزاده آن، به استرالیا از جمله کوئینزلند سفر کردند. تور کوئینزلند در روز یکشنبه 12 آوریل زمانی آغاز شد که قایق تفریحی سلطنتی Britannia وارد خلیج مورتون در Caloundra شد و به اسکله Newstead رفت.

خانواده سلطنتی پس از بازدید از بریزبن، لانگریچ و کوه ایسا به مکی سفر کردند. مهمانی سلطنتی یک سفر تفریحی تفریحی به تاونزویل داشت که پس از خروج از مکی، چهار روز طول کشید تا به آنجا رسیدند. در صبح روز 20 آوریل، آنها توسط معاون شهردار تاونزویل، آقای T. Aikens، M.L.A. و خانم آیکنز و آقای دبلیو دبلیو. شپرد، رئیس هیئت مدیره بندرگاه تاونزویل و خانم شپرد. برنامه روز با یک سواری از پیشرفت در ذخیره گاه ورزشی تاونزویل آغاز شد. محوطه مملو از جمعیت و کودکانی بود که پرچم استرالیا را تکان می دادند. برای بازدیدکنندگان سلطنتی و جامعه محلی که در آن روز بیرون آمدند، تماشایی بود.

پس از صرف ناهار در کشتی بریتانیا، خانواده سلطنتی به محل جدیدترین دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه جیمز کوک، پردیس تاونزویل منتقل شدند. ملکه الیزابت دوم با حضور بسیاری از مقامات رسمی به مؤسسه آموزشی جدید کوئینزلند شمالی به طور رسمی خودمختاری اعطا کرد. در سال 2020، دانشگاه جیمز کوک پنجاهمین سالگرد خود را با نمایشگاه گنجینه‌ها جشن گرفت که 50 مورد از مجموعه‌های ویژه، کتابخانه ادی کویکی مابو، دانشگاه جیمز کوک، تاونسویل را به نمایش گذاشت.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه جیمز کوک

هزینه تحصیل در استرالیا از مهم ترین موضوعاتی است که یک دانشجوی بین المللی ایرانی به آن فکر میکند. دلیل اول که پیشتر نیز ذکر شد به دلیل فشار های اقتصادی مختلف است که دانشجویان اهمیت بالایی به هزینه تحصیل در کشور های دیگر می دهند. دلیل دیگر نیز این است که برای کامل کردن مدارک ارسالی خود به مدارک مربوط به تمکن مالی نیاز دارند و باید با هزینه های تحصیل در یک دانشگاه آشنا باشند.

هزینه های تحصیل در دانشگاه James Cook به مقطع و تعداد واحد ها و کلاس هایی که در ترم برمیدارید مربوط می شود. در صورتی که در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل باشید و برای ترم خود 9 واحد بردارید باید هزینه 9,675 دلار استرالیا و در صورتی که 12 واحد بردارید باید 12,900 دلار استرالیا برای هر ترم بپردازید.

در صورت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز شما باید برای ترم هایی که 9 واحد برمیدارید 11,055 دلار استرالیا و برای ترم هایی که 12 واحد برمیدارید باید 14,740 دلار استرالیا بپردازید. از موضوعات دیگری که حتما باید به آن توجه کنید هزینه های زندگی در استرالیا می باشد که می توانید در مقالات سایت ما این هزینه ها را نیز در محاسبات خود قرار دهید.

هزینه های تحصیل در دانشگاه James Cook University
هزینه های تحصیل در دانشگاه James Cook University

دانشکده های دانشگاه جمیز کوک

1: دانشکده هنر 2: آموزش و پرورش و علوم اجتماعی 3: دانشکده باستان شناسی 4: دانشکده جامعه شناسی
5: دانشکده روانشناسی 6: دانشکده رفاه عمومی 7: دانشکده آموزش و پرورش 8: دانشکده خبرنگاری
9: دانشکده مطالعات بومی استرالیا 10: دانشکده حقوق، تجارت و هنرهای تجسمی 11: دانشکده حقوق 12: دانشکده هنرهای تجسمی
13: دانشکده تجارت 14: دانشکده پزشکی، بهداشت و علوم ملکولی 15: دانشکده پزشکی و دندانپزشکی 16: دانشکده پرستاری، مامایی و تغذیه
17: دانشکده داروسازی و علوم ملکولی 18: دانشکده فیزیوتراپی و علوم توانبخشی 19: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی 20: دانشکده دامپزشکی و علوم با یومدیکال
21: دانشکده علوم و مهندسی 22: دانشکده محیط زیست 23: دانشکده مهندسی و فیزیک

 

بورسیه های دانشگاه جمیز کوک

دانشگاه جیمزکوک نیز ماننند سایر دانشگاه های استرالیا سعی در جذب دانشجویان ممتاز و فعال دارد. لذا بورسهای متفاوتی را در مقاطع مختلف ارائه می دهد که برخی از آنها عبارتند از:

IPRS

این بورس مخصوص دوره های تحقیقاتی است. شهریه دانشگاه و بیمه دانشجویی را تا 3 سال برای دانشجویان دکترا و تا 2 سال برای دانشجویان ارشد پرداخت می کند.

JCUPRAS

این بورس از طرف دانشگاه می باشد و سالانه مبلغ 22500$ به دانشجویان دوره های تحقیقاتی بابت هزینه زندگی پرداخت می کند.

CSIRO

این بورس تنها مخصوص دانشجویان دکترا می باشد. برای برخی از رشته های دوره دکترا بورس در نظر گرفته شده است که عبارتند از: تغذیه، علوم سلامت، انرژی، محیط زیست، علوم اطلاعاتی.

بورس تحصیلی در دانشگاه James Cook
بورس تحصیلی در دانشگاه James Cook

رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه James Cook

رشته های کارشناسی

لیسانس کاردرمانی (Bachelor of Occupational Therapy) لیسانس داروسازی (Bachelor of Pharmacy) لیسانس فیزیوتراپی (Bachelor of Physiotherapy)
لیسانس بازرگانی – لیسانس علوم روانشناسی (Bachelor of Business – Bachelor of Psychological Science) لیسانس علوم روانشناسی (Bachelor of Psychological Science) لیسانس علوم ورزش و ورزش – لیسانس علوم روانشناسی (Bachelor of Sport and Exercise Science – Bachelor of Psychological Science)
لیسانس آسیب شناسی گفتار (Bachelor of Speech Pathology) لیسانس علوم ورزشی و ورزشی (Bachelor of Sport and Exercise Science) لیسانس علوم ورزش و ورزش – لیسانس علوم روانشناسی (Bachelor of Sport and Exercise Science – Bachelor of Psychological Science)
لیسانس علوم زیست پزشکی (Bachelor of Biomedical Sciences) لیسانس علوم آزمایشگاهی پزشکی (Bachelor of Medical Laboratory Science) لیسانس بازرگانی (Bachelor of Business)
لیسانس بازرگانی و علوم محیطی (Bachelor of Business and Environmental Science) لیسانس بازرگانی – لیسانس حقوق (Bachelor of Business – Bachelor of Laws) لیسانس بازرگانی (Bachelor of Commerce)
لیسانس حقوق (Bachelor of Laws) لیسانس علوم – لیسانس حقوق (Bachelor of Science – Bachelor of Laws) لیسانس علوم دریایی (Bachelor of Marine Science)
لیسانس پزشکی، لیسانس جراحی (Bachelor of Medicine, Bachelor of Surgery) لیسانس جراحی دندان (Bachelor of Dental Surgery) لیسانس علوم پرستاری – لیسانس مامایی (Bachelor of Nursing Science – Bachelor of Midwifery)
لیسانس علوم پرستاری (Bachelor of Nursing Science) لیسانس علوم پرستاری (Bachelor of Nursing Science) لیسانس هنر (Bachelor of Arts)
لیسانس برنامه ریزی (Bachelor of Planning) لیسانس علوم و مدیریت محیط زیست (Bachelor of Environmental Science and Management) لیسانس هنر – لیسانس علوم (Bachelor of Arts – Bachelor of Science)
کارشناسی مهندسی (Bachelor of Engineering) لیسانس علوم و مدیریت محیط زیست (Bachelor of Environmental Science and Management) لیسانس زمین شناسی (Bachelor of Geology)
لیسانس علوم (Bachelor of Science) لیسانس علوم ورزشی و ورزشی (Bachelor of Sport and Exercise Science) لیسانس فناوری اطلاعات (Bachelor of Information Technology)
لیسانس مددکاری اجتماعی (Bachelor of Social Work) لیسانس آموزش و پرورش (آموزش در دوران کودکی) (Bachelor of Education (Early Childhood Education)) لیسانس آموزش و پرورش (ابتدایی) (Bachelor of Education (Primary))
لیسانس آموزش و پرورش (متوسطه) (Bachelor of Education (Secondary)) لیسانس دامپزشکی (Bachelor of Veterinary Science)

 

رشته های کارشناسی ارشد

گواهی فارغ التحصیلی توانبخشی (Graduate Certificate of Rehabilitation) دیپلم فارغ التحصیل رشته عمومی روستایی (Graduate Diploma of Rural Generalist Practice) کارشناسی ارشد توانبخشی (Master of Rehabilitation)
کارشناس ارشد راهنمایی و مشاوره (Master of Guidance and Counselling) کارشناس ارشد فلسفه (Master of Philosophy) دکترای فلسفه (Doctor of Philosophy)
گواهی تحصیلات تکمیلی آموزش حرفه ای بهداشت (Graduate Certificate of Health Professional Education) دیپلم فارغ التحصیل رشته عمومی روستایی (Graduate Diploma of Rural Generalist Practice) کارشناسی ارشد آموزش حرفه ای بهداشت (Master of Health Professional Education)
کارشناسی ارشد بهداشت عمومی (Master of Public Health) کارشناسی ارشد بهداشت عمومی – کارشناسی ارشد توسعه جهانی (Master of Public Health – Master of Global Development) مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی (Graduate Certificate of Psychology)
کارشناسی ارشد روانشناسی (بالینی) (Master of Psychology (Clinical)) گواهی تحصیلات تکمیلی روش تحقیق (Graduate Certificate of Research Methods) دیپلم بهداشت عمومی و طب گرمسیری (Graduate Diploma of Public Health and Tropical Medicine)
کارشناسی ارشد بهداشت عمومی و طب گرمسیری (Master of Public Health and Tropical Medicine) فوق دیپلم علوم پزشکی (Graduate Diploma of Medical Science) کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش بالینی (Master of Clinical Exercise Physiology)
کارشناسی ارشد علوم پزشکی (Master of Medical Science) گواهی فارغ التحصیلی مدیریت بازرگانی جهانی (Graduate Certificate of Business Administration Global) مدرک تحصیلات تکمیلی مدیریت بازرگانی (Graduate Certificate of Business Administration)
گواهی فارغ التحصیلی مدیریت و حل تعارض (Graduate Certificate of Conflict Management and Resolution) گواهی فارغ التحصیلی مدیریت پروژه (Graduate Certificate of Project Management) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (Master of Business Administration)
کارشناسی ارشد مدیریت و حل تعارض (Master of Conflict Management and Resolution) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (Master of Information Technology) کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (Master of Professional Accounting)
کارشناسی ارشد زیست شناسی دریایی (Master of Marine Biology) کارشناسی ارشد (Master of Science) کارشناسی ارشد (حرفه ای) (Master of Science (Professional))
گواهی فارغ التحصیلی بازیابی هواپزشکی (Graduate Certificate of Aeromedical Retrieval) گواهی فارغ التحصیلی کنترل بیماری های واگیر (Graduate Certificate of Communicable Disease Control) گواهی فارغ التحصیلی از آموزش دیابت (Graduate Certificate of Diabetes Education)
گواهی فارغ التحصیلی بهداشت بلایا و کمک های بشردوستانه (Graduate Certificate of Disaster Health and Humanitarian Assistance) گواهی تحصیلات تکمیلی آموزش حرفه ای بهداشت (Graduate Certificate of Health Professional Education) گواهی فارغ التحصیلی کنترل عفونت (Graduate Certificate of Infection Control)
گواهی فارغ التحصیلی رشته پزشکی سبک زندگی (Graduate Certificate of Lifestyle Medicine) گواهی فارغ التحصیلی بهداشت عمومی (Graduate Certificate of Public Health) گواهی فارغ التحصیلی پزشکی مسافرتی (Graduate Certificate of Travel Medicine)
دیپلم آناتومی جراحی (Graduate Diploma of Surgical Anatomy) دیپلم پزشکی گرمسیری و بهداشت (Graduate Diploma of Tropical Medicine and Hygiene) کارشناسی ارشد آموزش حرفه ای بهداشت (Master of Health Professional Education)
کارشناسی ارشد پزشکی سبک زندگی (Master of Lifestyle Medicine) کارشناسی ارشد پرستاری (Master of Nursing) کارشناسی ارشد بهداشت عمومی (Master of Public Health)
گواهی فارغ التحصیلی توسعه جهانی (Graduate Certificate of Global Development) دیپلم روش تحقیق (Graduate Diploma of Research Methods) کارشناسی ارشد بهداشت عمومی – کارشناسی ارشد توسعه جهانی (Master of Public Health – Master of Global Development)
گواهی فارغ التحصیلی علوم داده (Graduate Certificate of Data Science) گواهی فارغ التحصیلی فناوری اطلاعات (Graduate Certificate of Information Technology) کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (Master of Information Technology)
کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی (Master of Engineering Management) گواهی فارغ التحصیلی از مطالعات بومی (Graduate Certificate of Indigenous Studies) دیپلم فارغ التحصیل رشته عمومی روستایی (Graduate Diploma of Rural Generalist Practice)
کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی (Master of Social Work) کارشناسی ارشد آموزش و پرورش (Master of Education) کارشناسی ارشد آموزش و یادگیری (ابتدایی) (Master of Teaching and Learning (Primary))
کارشناسی ارشد تدریس و یادگیری (متوسطه) (Master of Teaching and Learning (Secondary))

برنامه ها و تحقیقات دانشگاهی

دانشگاه جیمز کوک بیش از ۲۰۰ رشته تحصیلی مختلف را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله علوم انسانی، مهندسی، علوم زیستی، و حتی هنرها و ادبیات فراهم می‌شوند. علاوه بر این، دانشگاه جیمز کوک به عنوان یک مرکز تحقیقاتی برجسته مشغول به فعالیت است و نقش بزرگی در پیشبرد علم و فناوری در استرالیا ایفا می‌کند.

همکاری بین المللی و تنوع دانشجویی

یکی از نقاط قوت دانشگاه جیمز کوک، همکاری‌های بین‌المللی است. این دانشگاه با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر در سراسر جهان همکاری داشته و فرصت‌های مختلفی را برای تبادل دانش و تجربیات ایجاد کرده است. این همکاری‌ها منجر به تنوع فرهنگی در میان دانشجویان این دانشگاه شده است که یک محیط آموزشی غنی و تحول‌آفرین را برای همه فراهم می‌آورد.

خدمات پشتیبانی برای دانشجویان

دانشگاه جیمز کوک به دانشجویان خود ارائه خدمات پشتیبانی و کمک‌های آموزشی متنوعی می‌کند. این دانشگاه دارای مشاوران تحصیلی و مشاوران حرفه‌ای است که به دانشجویان در انتخاب رشته تحصیلی، مسائل آموزشی و حل مشکلات راهنمایی می‌کنند. علاوه بر این، دانشگاه جیمز کوک از امکانات رفاهی و فرهنگی مناسبی برای دانشجویان برخوردار است تا آن‌ها را در مسیر تحصیلی خود یاری نماید.

فارغ التحصیلان و دستاوردهای قابل توجه

دانشگاه جیمز کوک به دلیل فراهم کردن فرصت‌های آموزشی برتر و محیط آموزشی کیفی، فارغ‌التحصیلان برجسته‌ای را در میان جوامع علمی و صنعتی جهانی تربیت کرده است. این فارغ‌التحصیلان توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند و نقش‌های مهمی در جامعه و صنعت‌های مختلف ایفا کنند.

اهمیت دانشگاه جیمز کوک در استرالیا

اهمیت دانشگاه جیمز کوک استرالیا به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر در این کشور نمی‌تواند انکار شود. این دانشگاه با ارتقاء سطح آموزش و تحقیقات در استرالیا، به توسعه‌ی منابع انسانی و بهبود کیفیت زندگی اجتماعی و اقتصادی کشور کمک کرده است. علاوه بر این، محققان و دانش‌آموزان این دانشگاه در پیشبرد علم و فناوری به دور از مرزها و محدودیت‌ها نقش موثری ایفا کرده‌اند.

نتیجه

به طور خلاصه، دانشگاه جیمز کوک استرالیا یکی از معتبرترین و برترین دانشگاه‌های این کشور است. از تاریخچه‌ی بلند و مشهور تا برنامه‌های آموزشی و تحقیقاتی کیفی، این دانشگاه به دلیل ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و همکاری‌های بین‌المللی یک مرکز تحصیلی برتر و محبوب است.

در این مقاله در سایت موسسه راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با دانشگاه جیمز کوک استرالیا آشنا کنیم تا در صورتی که قصد اعزام دانشجو به استرالیا را داشتید و قصد تحصیل در این دانشگاه را داشتید، JCU را با خیالی راحت برای تحصیل انتخاب کنید.

منبع: jcu.edu.au

FAQs

1. چه مقاطع تحصیلی در دانشگاه جیمز کوک وجود دارد؟

دانشگاه جیمز کوک مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته‌های مختلف ارائه می‌دهد.

2. آیا دانشگاه جیمز کوک با دانشگاه‌های بین‌المللی همکاری دارد؟

بله، دانشگاه جیمز کوک با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر در سراسر جهان همکاری‌های بین‌المللی دارد.

3. چه برنامه‌های تحقیقاتی در دانشگاه جیمز کوک وجود دارد؟

دانشگاه جیمز کوک در زمینه‌های مختلفی از جمله علوم دریایی و زمین‌شناسی، بهداشت عمومی و کشاورزی برنامه‌های تحقیقاتی دارد.

4. آیا دانشگاه جیمز کوک به دانشجویان خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد؟

بله، دانشگاه جیمز کوک به دانشجویان خود خدمات پشتیبانی و کمک‌های آموزشی متنوعی ارائه می‌دهد.

5. آیا فارغ‌التحصیلان دانشگاه جیمز کوک در جامعه موفق هستند؟

بله، فارغ‌التحصیلان دانشگاه جیمز کوک با تلاش و پشتکار خود به موفقیت‌های چشمگیری در جامعه و صنعت‌های مختلف دست یافته‌اند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *