لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

خروج از پاندمی استرالیا

کرونا ویروس

استرالیا در نظر طی یک برنامه چهار مرحله ی از شرایط و قوانین پاندمی خارج شود:

 

طرح چهار مرحله‌ای نخست وزیراسترالیا، اسکات موریسون برای خروج استرالیا از پاندمی کرونا

 

خبر خوب برای علاقه مندان به تحصیل در استرالیا

موریسون در کنفرانس خبری روز جمعه دوم جولای گفت که کابین ملی با طرحی چهار مرحله‌ای موافقت کرده و قرار است طی هفته‌های آینده نهایی شود.
این طرح به استرالیایی‌هایی که واکسن کرونا زده باشند آزادی‌های بیشتری خواهد داد وبازگشت مسافران بین‌المللی را تسهیل خواهد کرد. نهایتا نیز باعث خواهد شد با کوید-۱۹ همچون بیماری‌های دیگر برخورد شود.

وی گفت: در مرحله اول که در حال حاضر در آن قرار داریم سقف پذیرش مسافران بین‌المللی تا ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و این کاهش تا روز ۱۴ جولای نهایی خواهد شد اما برخی ایالت‌ها ممکن است زودتر این کار را انجام دهند.

به گفته وی، در همین حال در این مرحله جایگزین‌هایی برای هتل قرنطینه در نظر گرفته می‌شود که از آن جمله می‌توان به قرنطینه خانگی مسافران بازگشتی واکسینه شده اشاره کرد.

در مرحله دوم استرالیایی‌های واکسینه شده از بسته بودن مرزها تاثیر کمتری می‌پذیرند و قرنطینه شهرها تنها در شرایط بسیار ضروری اتفاق خواهد افتاد. در همین حال سقف پذیرش مسافران بین‌المللی به حالت سابق بازخواهد گشت و به دارندگان ویزاهای دانشجویی و بیزینسی اجازه ورود به استرالیا داده خواهد شد.

در فاز سوم قرنطینه‌ای در کار نخواهد بود، افراد واکسینه شده در این مرحله هیچ محدودیت سفر بین ایالتی نخواهند داشت و سقف پذیرش مسافران ورودی حذف خواهد شد.

در فاز چهارم به حالت نرمال بازخواهیم گشت اما مسافران ورودی به استرالیا همچنان باید پیش و پس از پرواز به استرالیا مورد آزمایش قرار بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *