لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

کارشناسی بهداشت و تربیت بدنی در دانشگاه ولنگانگ

بهداشت و تربیت بدنی

بهداشت و تربیت بدنیکارشناسی بهداشت و تربیت بدنی در دانشگاه ولنگانگ

چه می آموزیم ؟

معلمان بهداشت و تربیت بدنی ، طیف وسیعی از عرصه های تحرک  شامل بازی ها و ورزش ، رقص ، ژیمناستیک ، ورزش های آبی و … را آموزش و ترویج می دهند . آنها همچنین مسائل مربوط به شیوه زندگی سالم در مدارس را ترویج می دهند تا جنبش های دراز مدت ، رفتارهای سالم مرتبط با مواد مخدر، تغذیه خوب ، توسعه اعتماد به نفس ، دانش سلامت جنسی و مهارت های فردی را تشویق کنند .

این دوره چهار ساله ، تئوری کارشناسی و تجربه حرفه ای برای اشتغال را به عنوان یک معلم بهداشت و تربیت بدنی ارائه می دهد . شما همچنین می توانید در محیط های آموزشی مانند افسران توسعه بازی و مربیگری در ورزش یا فعالیت های پس از برنامه های مراقبت از تحصیل مشغول شوید . شما از طریق کلاس های درس حضوری ، آموزش آنلاین و تنظیمات جامعه ، مسائل را یاد خواهید گرفت .

شما تجربه حرفه ای فراوان را در سراسر دوره خود خواهید داشت ، که به شما اجازه می دهد با مشاهدات یاد بگیرید و مهارت های خود را در کلاس درس اعمال کنید . شما همچنین فرصت هایی برای تجربه های روستایی و بین المللی حرفه ای خواهید داشت ، برای مطالعه در خارج از کشور با تبادل بین المللی UOW و تحصیل در خارج از کشور، و برای پیوستن به برنامه های غوطه وری فرهنگی بین المللی .

شما می توانید برای برنامه افتخار ( مدرک افتخاری ) درخواست کنید ، که در سال سوم / چهارم شامل یک پروژه تحقیقاتی تحت نظارت دانشگاهی است . ورود به مدرک افتخاری بر اساس application و شایستگی است .

چه چیزی را مطالعه خواهی کرد

شما در مورد موضوعات بهداشتی و تربیت بدنی شامل بازی ها و ورزش ها ، حرکات ریتمیک ، سلامت روان و جنسیت ، روابط ، برنامه درسی و آموزش (روش و تمرین آموزش) ، آناتومی و فیزیولوژی ، بیومکانیک ، پایه های آموزشی و مهارت های حرکتی خواهید آموخت . شما همچنین در مورد موضوعات تکمیلی گسترده تر از جمله آموزش بومی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، تحقیقات آموزشی ، ارتباطات و مدیریت ریسک و رفتار مطالعه خواهید کرد .

نتایج آموزشی دوره

دانشجویانی که از کارشناسی بهداشت و تربیت بدنی فارغ التحصیل می شوند ، خواهند :

  • تشریح گسترده و یکپارچه آموزش پویا و محتوا برای حرفه تدریس .
  • درک ارتباط بین تحقیق و تئوری و توانایی استفاده از این دانش برای اطلاع از عمل خود به عنوان یک معلم .
  • دستیابی به مهارت های پیشرفته در زمینه آموزش و تمرین دانش آموزان برای مدیریت سوابق مدارک اجباری مرتبط با سیاست ، یادگیری دانش آموز و تدریس یکپارچه در سراسر بخش های برنامه درسی .
  • نمایش مهارت های ارتباطی و ارزیابی پیشرفته به عنوان یک تمرین کننده بازتابنده ، بیان و تحلیل نقش پیچیده و پویا معلم در محیط یادگیری .
  • اعمال مهارت های آموزشی و محتوا برای حل مشکلات آموزشی ، ادغام تکنولوژی در کلاس درس ، برنامه ریزی برای همه دانش آموزان ، اعمال استراتژی های آموزشی برای تمایز بخشیدن و منعکس کردن عمل آن ها .
  • توانایی خودمختاری اخلاقیات آموزشی را در بر می گیرد که ارزش تفاوت های دانشجویان ، اهمیت تمایز و عدالت اجتماعی را ارزیابی می کند .

فرصت های شغلی

  • معلم مدرسه
  • کارمند مراقبت از کودک
  • مشاور آموزشی
  • مدیر آموزش
  • معلم مهد کودک
  • معلم خصوصی کالج
  • هماهنگ کننده فعالیت های تفریحی
  • افسر توسعه ورزش
  • معلم TAFE

دپارتمان آموزشی

Faculty of Social Sciences

گزینه های تحصیلی به صورت تمام وقت ( 4 ساله )

هزینه تحصیل : سالانه A$25,056.00

تاریخ شروع دوره : Expected February 2019

مکان : دانشگاه ولنگانگ

نیازمندی های ورود

برای دانشجویان ایرانی

UOW دارای مدارک متوسطه از بیش از 40 کشور و سیستم های آموزش و پرورش ، از جمله GCE A ، مدرک بین المللی و SAT می باشد و می تواند دانش آموزانی را که دبیرستان استرالیا (سال 12) را به پایان رسانده اند برای ورود مستقیم به سال اول کارشناسی بپذیرد .

الزامات زبان انگلیسی

IELTS – 6.0; TOEFL – 79, Pearson PTE – 57

برای دانشجویان بین المللی

متقاضیان باید به نمره مورد نیاز در یک دوره معادل با تکمیل سال 13 تحصیل در استرالیا دست یابند . به منظور موفقیت در دوره انتخابی خود ، فرض می شود که آنها در موضوعات تحصیلات عالی هستند و سایر مدارک تحصیلی مربوطه را تکمیل کرده اند . این به ویژه برای مدرک هایی که پایه قوی در ریاضیات و علوم دارند مهم است .

نیازمندی های زبان انگلیسی

  • IELTS score of IBT is 7.5, reading 7.0, writing 7.0, listening 8.0, speaking 8.0
  • TOEFL score of IBT is 110, reading 22, writing 22, listening 24, and speaking 24.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا با ما تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.hotcoursesabroad.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *