لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ

درباره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ

در یک نگاه

درک و استفاده از مدرک مدیریت بهتر و کسب و کار خود را از یک دیدگاه استراتژیک ، برای بهبود اثربخشی سازمانی از طریق تکمیل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ ، توسعه دهید .

فرصت های شغلی

مدرک مدیریت بازرگانی ( کسب و کار ) به عنوان مدرک کسب و کار برتر برای تمرین مدیران و رهبران در سازمان های معاصر در نظر گرفته شده است . اتمام موفقیت آمیز این دوره شما را با دانش و مهارت های لازم که امکانات شغلی را فراهم می کند، تجهیز می کند .

پس از اتمام دوره ، شما برای توسعه و پیاده سازی استراتژی های طراحی شده برای پیشبرد فرصت های تجاری و سازمانی به طورموفقیت آمیز ، بهتر تجهیز شده اید .

خلاصه جزئیات

از طریق تعامل با آکادمیک ، همکاران و اعضای مختلف جامعه کسب و کار، شما می توانید دیدگاه های مختلف و رویکردهای مربوط به مسائل مربوط به کسب و کار موجود و در حال ظهور را به دست آورید .

مهارت ها و دانش خود را در طیف وسیعی از مسئولیت های مدیریت و رهبری در زمینه هایی مانند استراتژی ، بازاریابی ، مدیریت مردم ، مدیریت عملیات ، مدیریت مالی و مدیریت تغییر ، توسعه دهید .

یک مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ برای شما فرصتی جهت پیشبرد کار حرفه ای فراهم می کند و توسعه و پیاده سازی استراتژی های موفق را در نظر می گیرد که می تواند برای پیشبرد فرصت های تجاری و سازمانی در محیط های سریع و پیوسته در حال تغییر استفاده شود .

تعدادی از بورس های تحصیلی برای حمایت از مدیران و رهبران در حال ظهور وجود دارد ، همزمان با شروع دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه CQ در سال 2018 .

گزینه های تحصیلی برای این دوره

  • مدرک اعطایی : مدرک کارشناسی ارشد
  • زمان شروع دوره : ماه های March, July
  • هزینه دوره های داخلی : تماس با ما
  • مدت زمان مطالعه : تماس با ما
  • هزینه های دوره بین المللی : تماس با ما

به هزینه های مربوط به این دوره توجه داشته باشید .

  • هزینه تخمینی برای هر ترم : 18366 $
  • هزینه تخمینی سالانه : 36672 $

در دانشگاه CQ ما متعهد به ایجاد آموزش برای همه هستیم . به همین دلیل است که راه های متعددی برای ورود به دوره های ما وجود دارد . ما همچنین هزینه ها را به صورت بسیار رقابتی ارائه می دهیم .

بورسیه تحصیلی

لطفا در صورت علاقه مندی به مشاهده بورسیه های تحصیلی دانشگاه CQ اینجا کلیک کنید .

دانشجویان چه فکری در مورد دانشگاه CQ دارند ؟

Duangmany Vongmachanh از لائوس – کارشناسی ارشد بازاریابی

” بورسیه تحصیلی استرالیا این فرصت را به من داد تا نه تنها خودم بلکه کشورم را نیز به سایرین معرفی کنم . از شرکت در کلاس با استادانی که بسیار مفید هستند لذت بردم و دانش بسیاری به من آموختند که می توانم به کشورم برگردم و از آن استفاده کنم . در دانشگاه CQ ، با افرادی از کشورهای مختلف جهان دوست شده و راه پیشرفت خود در آینده را پایه ریزی کردم .

Xiaowei Yi از چین  – کارشناسی ارشد سیستم های اطلاعاتی

” من به دو دلیل تصمیم گرفتم به دانشگاه CQ بروم . اول از همه هزینه تحصیلات بسیار مقرون به صرفه بود که در هزینه های من صرفه جویی می کرد و دوم این که می خواستم در زمان تحصیل هم صرفه جویی کنم . تحصیل در اینجا درس های فراوانی به من داده است که مهم ترین آن ها مستقل بودن است . گام بعدی من ، پیدا کردن یک کار مربوط به رشته من است و اعتقاد دارم که می توانم این کار را با توجه به بسیاری از چیزهایی که در دانشگاه CQ آموختم ، به دست بیاورم . “

Pulahinge Tharaka Rodrigo از سریلانکا – کارشناسی ارشد بازاریابی

” بودن در دانشگاه CQ واقعا عالیست . وقتی اولین بار برای ثبت نام آمدم ، تجربه ای شگفت انگیزی از دانشگاه و امکانات آن داشتم . من خدمات عالی ای از کارکنان دریافت کردم و سخنرانی ها بسیار خوب بودند . مطالعه در اینجا همانند یک جامعه چند ملیتی است که می توانیم با به دست آوردن تجربه و دانش جدید ؛ افکار، باورها و ایده های خودمان را به اشتراک بگذاریم . “

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا با ما تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : studylink.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *