لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

چرا تحصیل از راه دور در رشته بهداشت جهانی ؟

رشته بهداشت جهانی

[fusion_builder_container admin_label=”” hundred_percent=”yes” equal_height_columns=”yes” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”#fcfcfc” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” padding_top=”” padding_right=”40px” padding_bottom=”” padding_left=”40px” admin_toggled=”yes”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”4_5″ layout=”4_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

رشته بهداشت جهانیچرا تحصیل از راه دور در رشته بهداشت جهانی ؟

Ellen Rowland از تیم آموزش (London School of Hygiene & Tropical Medicine (LSHTM به ما می گوید که چرا تحصیل از راه دور می تواند یک راه فوق العاده برای توسعه حرفه بهداشت جهانی ما باشد .

1 – با سرعت خودتان مطالعه کنید

برنامه ها شما را قادر می سازند که با سرعت و زمان خودتان مطالعه کنید . همین امر باعث کامل شدن آن ها می شود . اگر شما عهده دار چندین کار و مساله می باشید ، به خاطر این امر شما می توانید این دوره ها را طی چندین سال به پایان ببرید و همزمان به سایر تعهدات خود در زندگی ،خانواده ، کار و … برسید . ماژول ها ، سخنرانی ها و یادداشت ها همه به صورت آنلاین در دسترس هستند ، بنابراین شما می توانید برنامه خود را ایجاد کرده و شرایط خود را مطالعه کنید . همچنین برخی موسسات مانند LSHTM گزینه ای را پیشنهاد می دهند که با عنوان ” یادگیری ترکیبی ” شناخته شده است .

2 – از گزینه های پرداخت انعطاف پذیر استفاده کنید

ماهیت انعطاف پذیری مدل یادگیری از راه دور به این معنی است که شما می توانید انتخاب کنید که هزینه ها را به صورت جزئی پرداخت کنید یا به صورت یک جا کل هزینه ها را بپردازید . این امکان به شما اجازه می دهد در کاهش هزینه ها بسیار پیشرفت کرده و نسبت به دوره های حضوری بسیار مقرون به صرفه تر می باشند .

لازم به ذکر است که هزینه دوره های تحصیل از راه دور معمولا وابسته به محل نیست ، به این معنی که شما می توانید در هر کجا از جهان که دوست دارید مطالعه کنید ، با در نظر گرفتن این نکته که هزینه های تحصیل شما تفاوتی نخواهد کرد . تحصیل در محل انتخابی شما به معنی کاهش رفت و آمد و زمان بیشتر برای مطالعه کار و زندگی شماست .

3 – همچنان که درآمد کسب می کنید ، یاد بگیرید

آیا یک پزشک متخصص یا یک کارمند سیاست گذار برای یک سازمان غیر دولتی هستید ؟ شما مجبور نیستید از کار خودتان بگذرید و وقت خود را صرف مطالعه کنید ؛ برعکس ، شما آن را ادامه خواهید داد تا بهبودش ببخشید ! شما تجربه حرفه ای خود را با دانش و مهارت برای فرصت های آینده تکمیل خواهید کرد و همچنان که ادامه می دهید آموخته های خود را در زمینه کاری خود به کار می برید .

Naomi Martin ، دانش آموخته  MSc Global Health Policy  در LSHTM می گوید ” من در حالی که درس می خواندم ، پروژه های مربوط به اچ آی وی را در آسیا و آمریکای شمالی رهبری کردم و توانستم یادگیری های خود را در کارم به کار ببرم ! ” Naomi اهل کانادا و یک پزشک لایق است .

4 – چرا تحصیل از راه دور در رشته بهداشت جهانی ؟

شما همچنین از تجربه کاری خود برای اطلاع دادن به مطالعات خود استفاده خواهید کرد . این تبادل دانش همزمان برای شما ارزشمند خواهد بود و شما نیز دارای یک مدرک معتبر شناخته شده در سطح جهانی خواهید بود .

5 – بخشی از یک جامعه جهانی باشید

شما این فرصت را خواهید داشت که از مواد ، پژوهش ، دانش آموزان و دانشگاهیان سراسر جهان مطلع شده و بیاموزید . این به این معنی است که شما یک منظر بین المللی در رابطه با سلامت عمومی و جهانی خواهید یافت ، در حالی که تحقیق ، برنامه ریزی و مهارت های خودآموزی ، می آموزید .

6 – چرا تحصیل از راه دور در رشته بهداشت جهانی ؟

Sandy Lu کسی که از راه دور MSc Public Health را در LSHTM آموخته است می گوید ” کارکنان و دانشجویان آموزش از سراسر جهان می آیند و با خودشان دانش فراوانی به این دوره ها تزریق می کنند . ” سندی در حالی که به صورت یک داروساز تمام وقت در زادگاهش در ونکوور کار می کرد ، مطالعه می کرد .

7 – همچنین تجربه زندگی دانشگاهی

برخی از برنامه ها یک گزینه یادگیری ترکیبی را ارائه می دهند که در آن شما می توانید به موسسه خود رفته و یک یا دو ماژول را به صورت حضوری مطالعه کنید . دانش آموزان LSHTM عاشق این هستند که دو ماژول را در 5 هفته به اتمام برسانند همچنان که فرصت این را دارند که طعم زندگی دانشگاهی در یکی از مدارس لندن را بچشند . این یک انتخاب بسیار عالیست اگر شما استقلال تحصیل از راه دور را دوست دارید اما هنوز می خواهید که اساتید و دیگر دانشجویان را ملاقات کنید .

یادگیری ترکیبی واقعا هر دو جهان را به دانش آموزان می دهد ، زندگی در محیط دانشگاهی و شهر لندن ، اما بدون تغییرعمده ای در نقل مکان و یا تعهد مالی زندگی در لندن برای یک سال تحصیلی . سندی میگه ” فرصتی که برای من در آمدن برای تحصیل در LSHTM  به دست آمد یک فاکتور بسیار مهم در این بود که کدام مدرسه بهدات عمومی برای من بهتر است   .

از آنجا که دانشجویان و کارکنان ما از چنین تنوع زیادی از پس زمینه های اجتماعی ، علمی ، بین المللی و فرهنگی برخوردارند ، امکان ارتباط برقرار کردن با جامعه جهانی LSHTM ، به صورت آنلاین و چهره به چهره ، هم اهمیت بسیار بالایی دارد .

نویسنده : امید کریمی

منبع  : studylink.com

[/fusion_text][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

تصاویر رشته بهداشت جهانی

[/fusion_text][fusion_separator style_type=”single solid” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”#ffeb3b” top_margin=”” bottom_margin=”20px” border_size=”2″ icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”350px” alignment=”center” /][fusion_gallery image_ids=”3355,3353,3354″ layout=”” picture_size=”” columns=”” column_spacing=”10″ gallery_masonry_grid_ratio=”” gallery_masonry_width_double=”” hover_type=”” lightbox=”yes” lightbox_content=”” bordersize=”” bordercolor=”” border_radius=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_5″ layout=”1_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

آخرین مطالب

[/fusion_text][fusion_recent_posts layout=”default” hover_type=”none” columns=”1″ number_posts=”5″ offset=”0″ pull_by=”category” cat_slug=”educational-journal” exclude_cats=”” tag_slug=”” exclude_tags=”” thumbnail=”yes” title=”yes” meta=”no” meta_author=”no” meta_categories=”no” meta_date=”yes” meta_comments=”yes” meta_tags=”no” content_alignment=”” excerpt=”no” excerpt_length=”15″ strip_html=”yes” scrolling=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *