لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

در طول تعطیلات، فرصت شغلی بسازید

فرصت شغلی

فرصت شغلیدر طول تعطیلات ، فرصت شغلی بسازید

تعطیلات دانشگاه ها یک راه عالی برای تازه سازی ذهن ( ریکاوری ذهنی ) بعد از یک سال تحصیلی هستند ، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید چشم اندازهای شغلی خود را در حالی که خارج از کلاس هستید بهبود ببخشید . در طول زمان استراحت تعداد زیادی از فعالیت های اضافی وجود دارد که باعث تقویت رزومه هر فارغ التحصیلی می شود ، که بعضی از آنها می توانند بسیار مفید باشند .

این که شما در حال یادگیری ، تمرین ، آموزش و … باشید ، کارهای بسیاری وجود دارد که شما را در طول تعطیلات تابستانی سرگرم کند .

داوطلب

شمار سرمایه گذارانی که به دنبال داوطلب می گردند کم نیست . موارد بسیاری چون باشگاه های ورزشی و بسیاری از موسسات خیریه به طور مداوم در حال شکار افراد و استفاده از زمان آن ها برای کمک به ظرفیت های مختلف هستند ، و این چیزی است که توسط کارفرمایان آینده نگر مورد توجه قرار گرفته است .

آموزگار

این می تواند راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما باشد ، مهارت های افراد را افزایش دهید و پول به دست بیاورد . اگر شما روزنامه نگاری مهم هستید ، تدریس مقاله نوشتن برای VCE انگلیسی می تواند برای شما عالی باشد .  دانشجویان طراحی نیز می توانند با رسانه ها و مطالعات ارتباط بصری خود به دانشجویان مقطع راهنمایی و دبیرستان کمک کنند .

Freelance

استفاده از مهارت های خود برای ایجاد نمونه کارها ، یک استراتژی عالی برای افزایش قابلیت های استخدام است . پروژه هایی چون وبلاگ نویسی ، ساخت ویدئو کلیپ ، طراحی وب سایت و … علاوه بر این که ابتکار عمل و تمایل به کار شما را نشان می دهند ، می توانند برای شما درآمد زا نیز باشند .

دوره های آنلاین

آیا شما علاقه مند به این هستید که دانش خود را در رابطه با موضوعی خاص پالایش کنید ؟ شاید شما یک دانشجوی بازاریابی هستید که می خواهد برنامه نویسی پایه را برای تکمیل مهارت های بازاریابی خود یاد بگیرد . به هر موضوعی که علاقه دارید ، دوره های مختلفی در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آن ها رایگان هستند .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.studiesinaustralia.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *