لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

جشنواره های استرالیا

جشنواره های استرالیا

[fusion_builder_container admin_label=”” hundred_percent=”yes” equal_height_columns=”yes” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”#fcfcfc” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” padding_top=”” padding_right=”40px” padding_bottom=”” padding_left=”40px” admin_toggled=”yes”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”4_5″ layout=”4_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

جشنواره های استرالیاجشنواره های استرالیا

01:35

کشور استرالیا مانند سایر کشورها جشنواره های فرهنگی-هنری بسیاری را در شهرهای مختلف خود برگزار می کند که معروفترین آنها عبارتند از:

جشنواره بالن ها در استرالیا

هرسال در ماه مارچ بیش از پنجاه بالن زیبا و رنگارنگ بر فراز ساختمان مجلس سنا در شهر کانبرا به آسمان فرستاده می شود که در بین این بالن ها همیشه یک جفت زنبور عسل در حال رقص ، درخت استوایی ، لاک پشت ، نهنگ و آسیاب بادی وجود دارد.

جشنواره بالن ها از سال 1986هر ساله در استرالیا برپا می شود و در مدت پرواز این بالن ها ، مردم در یک محیط شاد دور هم به جشن و شادی مشغول هستند.

جشنواره بادبادک ها در استرالیا

این جشنواره از سال 1978 در استرالیا شروع شده است که سپتامبرهر سال در ساحل بوندای سیدنی Bondi Beach صدها بادبادک رنگی و زیبا به پرواز در می آیند.

جشنواره نور در سیدنی

جشنواره نور ، جشنواره فرهنگی و هنری است که از سال 2009 در استرالیا آغاز شد. هر ساله به مدت 27 شب از نیمه ماه می تا نیمه ماه ژوئن در سیدنی جشنوار نور برگزار می شود.

چشم اندازهای خیره کننده ایی از نور و موسیقی که منبع همه آن ها از منابع تجدید پذیر و سبز تامین می شود. اشکال مختلف با استفاده از نورهای رنگی به روی ساختمان اپرا ، پل بندرگاه و …فضای شهر را شاد و دیدنی می کند.

جشنواره موسیقی روز در استرالیا

جشنواره موسیقی روز است که در سال 1992 در سیدنی آغاز به کار کرد و به تدریج در شهرهای دیگر نیز به اجرا درآمد. این مراسم در اواخر ژانویه در پنج شهر استرالیا : سیدنی ، ملبورن ، پرت ، آدلاید و گلدکوست برگزار می شود و در آن گروه های موسیقی پاپ و …. از سراسر دنیا جدیدترین آهنگ های خود را اجرا می کنند.

Royal Easter Show

مراسم عید پاک در سیدنی بزرگترین جشن عید پاک در استرالیا و ششمین در جهان است که هر سال حدود دو هفته قبل از عید پاک برگزار می شود.

این مراسم فرصت مناسبی برای رقابت بین ایالت های مختلف در ارائه و معرفی محصولات کشاورزی است البته قسمت های جنبی و تفریحی مانند مسابقه آشپزی ، هنرهای دستی و عکاسی ، برپایی بازار ، قسمت های بازی و مسابقات کودکان و … نیز وجود دارد.

جشنواره فیلم سیدنی

از سال 1947هر سال به مدت دو هفته در ماه ژوئن برگزار می شود و یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم دنیاست. در این جشنواره حدود 200 فیلم از استرالیا و سایر کشور های جهان به رقابت می پردازند.

جشنواره فیلم ایرانیان در استرالیا

در راستای ارتباط فرهنگی بین استرالیا و ایران از سال 2012 درماه اکتبر هر سال ، برترین فیلم های ایرانی سال در شش شهر بزرگ استرالیا برای یک ماه به نمایش گذاشته می شود.

Sculpture by the sea

این جشنواره از سال ۱۹۹۷، هر سال در ساحل بوندای سیدنی و ساحل کات اسلو شهر پرت برگزار می شود.

یکی از بزرگ ترین جشنواره فضای باز استرالیا که هنرمندانی از استرالیا و دیگر کشورها به رقابت می پردازند.

معمولا این جشنواره در سیدنی ماه اکتبر و در پرت ماه مارچ برگزار می گردد.

[/fusion_text][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

تصاویر هفتمین جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا

[/fusion_text][fusion_separator style_type=”single solid” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”#ffeb3b” top_margin=”” bottom_margin=”20px” border_size=”2″ icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”350px” alignment=”center” /][fusion_gallery image_ids=”3304,3306,3307,3309,3310,3311″ layout=”” picture_size=”” columns=”” column_spacing=”10″ gallery_masonry_grid_ratio=”” gallery_masonry_width_double=”” hover_type=”” lightbox=”yes” lightbox_content=”” bordersize=”” bordercolor=”” border_radius=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_5″ layout=”1_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

آخرین مطالب

[/fusion_text][fusion_recent_posts layout=”default” hover_type=”none” columns=”1″ number_posts=”5″ offset=”0″ pull_by=”category” cat_slug=”educational-journal” exclude_cats=”” tag_slug=”” exclude_tags=”” thumbnail=”yes” title=”yes” meta=”no” meta_author=”no” meta_categories=”no” meta_date=”yes” meta_comments=”yes” meta_tags=”no” content_alignment=”” excerpt=”no” excerpt_length=”15″ strip_html=”yes” scrolling=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *