لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

تحصیل در رشته های گروه پزشکی بدون مدرک زبان

چه کشورهایی برای ادامه تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به زبان انگلیسی نیاز به مدرک زبان ندارند:

این سوال بسیاری از متقاضیان ادامه تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به زبان انگلیسی است که میخواهند در دانشگاهی درس بخوانند که مدرک زبان از آنها نخواهد. پس این مقاله را کامل بخوانید:

 

چین: تعدادی از دانشگاه های چین با رتبه های جهانی مناسب نیز نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی برای دوره های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به انگلیسی ندارند. اما اغلب دانشگاه های این کشور نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی دارند.

مجارستان: اگر دوره یک ساله کالج pre-med را در مجارستان با موفقیت بگذرانید میتوانید در دانشگاه بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی پذیرفته شوید. دانشگاه های مجارستان دارای رتبه های جهانی بسیار عالی هستند و یکی از جذاب ترین مقاصد تحصیلی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا میباشند.

اوکراین: کشور اوکراین سالهاست که مقصد بسیاری از متقاضیان تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی است. دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی برخوردارند و سالانه متقاضیان بسیاری را بخود جذب میکنند. دانشگاه های این کشور برای تحصیل به زبان انگلیسی نیاز به مدرک زبان ندارند.

روسیه: دانشگاه های این کشور اروپایی آسیایی نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی ندارند و بعضا در میان متقاضیان از درجه اعتبار بالایی برخوردارند. دانشگاه های روسیه برای ادامه تحصیل به زبان روسی یا انگلیسی نیاز به مدرک زبان ندارد اما داشتن آیلتس 6 آکادمیک میتوانید آزمون زبان انگلیسی ورودی دانشگاه ها را لغو کند.

اسلواکی: تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه Comenius اسلواکی هم نیاز به داشتن مدرک زبان ندارد و یک فرصت عالی برای علاقه مندان به تحصیل رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی است تا بتوانند در دانشگاهی در حوزه شنگن به زبان انگلیسی بدون نیاز به مدرک زبان تحصیل کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *