لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

کالج های زبان در استرالیا

کالج های زبان در استرالیا

کالج های زبان در استرالیا: زبان انگلیسی یکی از نیاز های اصلی شما در زمان تحصیل در استرالیا به حساب می رود و شما برای اینکه بتوانید در دانشگاه های مختلف استرالیا مشغول به تحصیل شوید، باید در یکی از آزمون های بین المللی مختلف مثل آیلتس، تافل، PTE یا دولینگو نمره قابل قبول برای پذیرش در دانشگاه را کسب کنید تا بتوانید برای تحصیل خود به استرالیا بیایید.

اما اگر علاقه دارید که در طول زمانی که در استرالیا به تحصیل مشغول هستید، زبان انگلیسی خودتان را نیز تقویت کنید یا حتی زبان های دیگری نیز یاد بگیرید می توانید به کالج های زبان در استرالیا بروید. در این مطلب در وب سایت موسسه اعزام دانشجو راد تلاش داریم تا شما را کمی بیشتر با کالج های زبان در استرالیا آشنا کنیم تا بتوانید اگر قصد بهتر کردن زبان انگلیسی یا یادگیری دیگر زبان های دنیا را دارید به آنها سر بزنید.

 

دلیل اهمیت کالج زبان

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن برخی از دانشجویان بین المللی به وجود بیاید این است که چرا نیاز داریم که به کالج های زبان برویم؟ همانطور که گفته شد شما باید برای پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا خود حتما مدرک معتبر از آزمون های شناخته شده را داشته باشید. اما زبان انگلیسی که امروزه به عنوان زبان اول در دنیا شناخته می شود و تقریبا نیمی از مردم دنیا این زبان را بلدند، زبانی فرّار است و شما همچنین نیاز دارید که مداوم آن را تمرین کنید و بیشتر یاد بگیرید.

برای همین نیاز دارید که برای مقاطع تحصیلی بالاتر یا حتی زندگی راحت تر در کشور های آمریکا، اروپایی و استرالیا زبان انگلیسی را مدام تمرین کنید. شما برای این امر نیاز دارید که در کنار تحصیل خود در کلاس های زبان انگلیسی نیز شرکت کنید. اگر علاقه دارید که زبان خاصی را نیز یاد بگیرید می توانید از کالج های مختلف زبان در استرالیا کمک بگیرید.

 

انواع مختلف کالج های زبان در استرالیا

دانشگاه ها

تقریبا تمامی دانشگاه ها از مراکز زبان برخوردار هستند و دوره های مختلف زبان را ارائه می دهند. دانشجویان می توانند زبان انگلیسی را از سطوح پایه تا پیشرفته در این مراکز فرا بگیرند. دوره های ویژه زبان همچون ایلتس، انگلیسی بازرگانی، پزشکی و غیره نیز در این مراکز تدریس می گردد. دانشجویانی که داری حد نساب کمتری در مدرک ایلتس یا تافل هستند می توانند پس از گذراندن ۳ تا ۱۰ ماه در دوره های تعیین شده موسوم به ورود مستقیم بدون نیاز به امتحان مجدد ایلتس یا تافل وارد دوره اصلی دانشگاه شوند. اکثر این مراکز آزمون رسمی ایلتس را نیز برگزار می کنند.

TAFE

تیف دیگر مرکز ارائه دهنده دوره های زبان می باشد. همانند دانشگاه ها دوره های متنوعی برگزار می گردد. شهریه هفتگی این دوره ها از ۳۰۰$ می باشد.

موسسات خصوصی

مراکز خصوصی نیز کلاسهای زبان در سطوح مختلف برگزار می کنند و دانشجویان را برای آزمون آیلتس یا اهداف دیگر آماده می کنند معمولا شهریه این مراکز ارزانتر از دانشگاه و تیف می باشد.

بهترین کالج های زبان استرالیا
بهترین کالج های زبان استرالیا

بهترین کالج های زبان انگلیسی در استرالیا

  1. کالج زبان OHC (OHC Englisg)
  2. کالج زبان انیشتین (Einstein Collage of Englisg)
  3. کالج بین المللی زبان استرالیا (Australian International College of Language)
  4. کالج ال اس آی (Language Studies International)
  5. کالج بین المللی پرث (Perth International College of English)
  6. کالج زبان لکسیس (Lexis English)
  7. کالج زبان پریموس (Primus English)
  8. کالج زبان لا لینگوا (La Lingua Language School)
  9. کالج زبان استلی (Astley English College)
  10. مرکز بین المللی زبان EF (EF International Language Center)
  11. کالج زبان این توییشن (InTuition)

 

در این مطلب در سایت راهیان آبی دانش تلاش داشتیم تا شما را کمی بیشتر با کالج های زبان در استرالیا آشنا کنیم تا بتوانید در صورتی که قصد دارید زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید یا زبان های جدیدی برای مقصد بعدی خودتان یاد بگیرید، به کمک این کالج ها موفق به یادگیری این زبان ها شوید.

منبع: https://www.languagecourse.net/schools–australia.php3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *