لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

بهترین مشاغل نیمه وقت دانشجویان بین المللی در استرالیا کدامند ؟

بهترین مشاغل نیمه وقت

[fusion_builder_container admin_label=”” hundred_percent=”yes” equal_height_columns=”yes” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”#fcfcfc” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” padding_top=”” padding_right=”40px” padding_bottom=”” padding_left=”40px” admin_toggled=”yes”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”4_5″ layout=”4_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

بهترین مشاغل نیمه وقتبهترین مشاغل نیمه وقت دانشجویان بین المللی در استرالیا کدامند ؟

رفتن به کشور دیگری برای ادامه تحصیل می تواند چالش برانگیز باشد . سازگاری با محیط جدید باعث می شود تا زمانیکه شما هنوز در حال تلاش برای سازگاری هستید ، زمان زیادی را صرف کارها با حجم کاری بالا کنید . زمانی که شرایط زندگی شما تقریبا اوکی شد ، احتمالا زمان آن رسیده است که به دنبال یک کار بگردید . یافتن شغل و کسب درآمد به شما اجازه می دهد که هزینه تحصیلاتتان را جبران کنید ، هزینه های زندگی خود را پوشش دهید و برای اوقات فراغت خود با فراغ بال هزینه کنید . در اینجا ما سه حوزه را مورد بررسی قرار می دهیم که اگر بخواهید بهترین مشاغل نیمه وقت را همزمان با تحصیل داشته باشید ، می تواند به شما کمک کند .

خرده فروشی

با توجه به ماهیت مبتنی بر تغییر آن ، مشاغل خرده فروشی بسیار محبوب دانشجویان هستند . در حالی که شما به یک دانش پایه در مورد آن چیزی که می فروشید نیاز دارید ، خرده فروشی شغلی نیست که شما را حتی در منزل و بعد از کار هم درگیر خود کند . این شغل به دانشجویان اجازه می دهد تا همه چیز را در مورد شغلشان در کلاس در س فراموش کنند .

تقریبا 50 درصد از کارکنان خرده فروشی در استرالیا به صورت نیمه وقت مشغول به کار هستند و یک سوم آن دانشجویان بین المللی بین 15 تا 24 ساله هستند .

خدمات اقامت و غذا

مانند خرده فروشی ، خدمات اقامت و غذا ، شیفت کاری می تواند در سه بخش صبح ، بعد از ظهر و شب وجود داشته باشد . این یک صنعت متنوع است که فرصت های مختلفی از جمله ریختن نوشیدنی در یک بار یا باشگاه شبانه و میزهای انتظار در یک رستوران برای شستن ظروف و یا تبریک به مشتریان در یک میخانه را در بر دارد .

دانشجویان بین المللی نیز از جمله علاقه مندان به این مشاغل هسستند . به طوری که 60 درصد نیروی کار این بخش را تشکیل می دهند که عمدتا جوان نیز هستند .

ساخت و ساز

این گزینه ای است که معمولا برای دانشجویانی ارائه می شود که برنامه های آنها به طور کامل اجازه  کار در طول هفته را به آن ها می دهد . سازندگان ، برقکارها و لوله کش ها و … غالبا کارگران را مجبور به انجام وظایف غیر تخصصی مانند تمیز کردن کارگاه می کنند .

در صنعت ساخت و ساز بیش از یک میلیون نفر در استرالیا کار می کنند ، تقریبا 9 درصد از نیروی کار کشور، که شامل 170،000 نفر بین 15 تا 24 ساله است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در استرالیا با ما تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : https://www.studiesinaustralia.com

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_5″ layout=”1_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

آخرین مطالب

[/fusion_text][fusion_recent_posts layout=”default” hover_type=”none” columns=”1″ number_posts=”5″ offset=”0″ pull_by=”category” cat_slug=”educational-journal” exclude_cats=”” tag_slug=”” exclude_tags=”” thumbnail=”yes” title=”yes” meta=”no” meta_author=”no” meta_categories=”no” meta_date=”yes” meta_comments=”yes” meta_tags=”no” content_alignment=”” excerpt=”no” excerpt_length=”15″ strip_html=”yes” scrolling=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *