لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

آن چه دانشجویان بین المللی باید در مورد دوره های bridging و foundation بدانند

دوره های foundation

[fusion_builder_container admin_label=”” hundred_percent=”yes” equal_height_columns=”yes” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”#fcfcfc” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” padding_top=”” padding_right=”40px” padding_bottom=”” padding_left=”40px” admin_toggled=”yes”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”4_5″ layout=”4_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

دوره های foundationآن چه دانشجویان بین المللی باید در مورد دوره های bridging و foundation بدانند

ورود به دانشگاه های استرالیا ممکن است برای افرادی که نمرات مناسبی در مدرسه ندارند غیرممکن باشد . این مورد حتی برای دانش آموزان بین المللی ممکن است پیچیده تر باشد چون ممکن است سیستم آموزشی قبلی آن ها با شرایط ورودی هماهنگ نباشد . خوشبختانه برای اخذ یک مدرک کارشناسی چندین راه وجود دارد و دوره های foundation یا bridging مسیر را برای شما هموار کرده و مطمئن باشید دانش آموزان بین المللی ای که از این دوره ها استارت بزنند هر چه زود تر و بهتر درمسیر پیشرفت قرار خواهند گرفت .

مزایای شروع یک دوره foundation

به غیر از فراهم کردن مسیری به سطح تحصیلات تکمیلی ، دوره های foundation برای سازگاری و آمیختگی با سبک زندگی استرالیایی بسیار عالیست . بسیاری از دانشجویان بین المللی هنگامی که شروع به تحصیل می کنند ، شوک فرهنگی و خانه نشینی را تجربه می کنند ، لذا کمتر از یک سال طول می کشد تا در این دوره ها حین آمادگی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه ، سبک زندگی آن ها در این کشور نیز تکمیل شود .

یکی دیگر از مزایای این دوره این است که دوره های foundation در سبک های مشابه به دوره های آموزشی ، با ترکیبی از سخنرانی ها و آموزش ها ارائه می شوند . این به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که سیستم آموزشی استرالیا چگونه کار می کند ، چه انتظاری از آن می رود و فرهنگ عمومی شیوه زندگی دانشجویی استرالیا چگونه است .

مزیت اصلی یک دوره foundation این است که این دوره ها مخصوصا برای هدایت دانش آموزان به مطالعه بیشتر طراحی شده اند . موضوعاتی که این دوره ها پوشش می دهند با هدف هدایت دانش آموزان با مهارت و دانش پایه برای پیمودن مسیر با اعتماد به نفس بیشتر به سوی مدرک لیسانس خواهد بود .

گزینه های غیر از دوره های foundation

به طور معمول ، یک دوره foundation  یک سال به طول می انجامد . گاهی اوقات این زمان از لحاظ واقع بینانه و منطقی برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر نیست ، بنابراین بسیاری از موسسات دوره های bridging را برای آماده سازی دانش آموزان جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارائه می دهند . این دوره های به طور کلی بسیار کوتاه تر و فشرده تر می باشد و به جای یک سال کامل ، بیش از چند ماه به طول نمی انجامد . این دوره ها برای دانش آموزانی که شرایط ورودی را بر آورده نمی کنند ایده آل است ، اما همچنین به دانش آموزان فرصت کسب تجربه دانشجویی را قبل از ورود به دانشگاه می دهد .

چطور با یک دوره foundation یا bridging شروع کنیم

نیازهای ورودی دانشگاه های مختلف ، متفاوت است درست همانطور که هزینه های آن ها با یک دیگر متفاوت است . بنابراین بهتر است نیازمندی ها و الزامات موسسات مورد علاقه خود را بررسی کنید . به همین ترتیب هزینه دوره های foundation و bridging نیز می تواند متفاوت باشد ، هرچند بر اساس آمارهای به دست آمده از سال 2015 هزینه این دوره ها از 15000 دلار استرالیا آغاز می شود اما بسیار مهم است که شما این مساله را در مورد موسسه مورد علاقه خود بررسی کند .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.studiesinaustralia.com

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_5″ layout=”1_5″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

آخرین مطالب

[/fusion_text][fusion_recent_posts layout=”default” hover_type=”none” columns=”1″ number_posts=”5″ offset=”0″ pull_by=”category” cat_slug=”educational-journal” exclude_cats=”” tag_slug=”” exclude_tags=”” thumbnail=”yes” title=”yes” meta=”no” meta_author=”no” meta_categories=”no” meta_date=”yes” meta_comments=”yes” meta_tags=”no” content_alignment=”” excerpt=”no” excerpt_length=”15″ strip_html=”yes” scrolling=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *