لوگو
با مجوز وزارت علوم
تنها نماینده IGEC در ایران
Search
Close this search box.
Search

دانشگاه لینکلن نیوزیلند

دانشگاه لینکلن

دانشگاه لینکلن

دانشگاه لینکلن

دانشگاه لینکلن سومین دانشگاه قدیمی نیوزیلند است . دانشگاه لینکلن در سال 1878 بعنوان یک دانشکده کشاورزی تاسیس و در ابتدا فعالیت خود را بصورت همکاری با کالج کانتربری آغاز نمود و در سال 1880 اولین ورودی دانشجویان بصورت رسمی به این دانشکده آغاز گردید . در سال 1961 دانشگاه لینکلن از کالج کانتربری جدا شده و به کالج لینکلن تغییر نام داد . در سال 1990 رسماً در زمره دانشگاه های نیوزیلند قرار گرفته و تا به امروز بصورت کاملا مستقل فعالیت می نماید . ماموریت دانشگاه لینکلن در مجموع شامل سه بخش می باشد :

محافظت از منابع آینده ، کمک به بهبود تغذیه جهانی ، زندگی بهتر .

با رشد جمعیت ، عرضه مواد غذایی و برخی تولیدات به موضوعی حیاتی تبدیل خواهد شد . حفظ محیط زیست برای نسلهای بعدی امری ضروری می باشد . اکنون پس از گذشت 135 سال فعالیت فارغ التحصیلان دانشگاه بعنوان بخشی از خانوده دانشگاه لینکلن در سراسر جهان در راستای این ماموریت فعالیت خود را ادامه می دهند .

رتبه بندی دانشگاه لینکلن

در گزارش اعلامی از سوی QS دانشگاه لینکلن در بین 317 دانشگاه اول دنیاست و جزء دانشگاه های پنج ستاره معرفی گردیده است .

در رشته های کشاورزی و جنگلداری دانشگاه لینکلن در بین 100 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است .

ELLS یک موسسه پیشرو در ترویج برنامه های آموزشی زیست محیطی است که همکاری و برنامه های قابل ملاحظه ای با دانشگاه لینکلن در سطوح بین المللی دارد .

دانشگاه لینکلن همچنین همکاری بسیار گسترده ای با دانشگاه های کانادا ، دانمارک ، آمریکا ، انگلیس ، نروژ در راستای اجرایی نمودن ماموریتهای زیست محیطی خود دارد .

پردیس های دانشگاه لینکلن

دانشگاه لینکلن دو پردیس بسیار زیبا در جنوب نیوزیلند دارد . پردیس Waihora که بزرگتر از پردیس TELFORD است و در کانتربری قرار دارد و پردیس TELFORD که در اتاگو جنوبی قرار گرفته است . با ادامه تحصیل در این دو پردیس شما می توانید یک دوره تحصیلی منحصر به فرد و زندگی جدیدی را تجربه کنید .

پردیس Waihora

این پردیس دانشگاه لینکلن امکانات بسیار عالی در خصوص محل اقامت و خوابگاه را در محیطی به وسعت 58 هکتار و در فضای سبز بی نظیر و محیطی بسیار پویا ارائه می نماید .

شما در این پردیس با بیش از 3500 دانشجو از نقاط مختلف دنیا و با فرهنگهای مختلف رو به رو و آشنا خواهید شد . این پردیس با امکانات مدرن آموزشی ، کتابخانه ای جامع ، و آزمایشگاههای فن آوری اطلاعات 24 ساعته ، رستوران ، آژانس مسافرتی و امکانات ورزشی در سطحی بین المللی و بستری مناسب برای دانشجویان در این پردیس فراهم آروده است .

پردیس Telford

این پردیس دانشگاه لینکلن در قلب اتاگو جنوبی واقع و تجارب ارزشمندی را در زمینه آموزشهای عملی در مزارع را در اختیار دانشجویان قرار می دهد .

پردیس TELFORD با وسعت 20 هکتاری خود شامل کارگاههای آموزشی ، ورزشگاه ، کتابخانه و زمینهای کشاورزی این اجازه را دانشجویان می دهد تا تجربه کافی و بسیار خوشایندی را در این پردیس تجربه نمایند .

دانشکده های دانشگاه لینکلن

دانشکده کشاورزی و بازرگانی – حسابداری – تجارت محصولات کشاورزی – مدیریت کسب و کار
قانون کسب و کار – اقتصاد – مدیریت مزرعه – دارایی – جنگلداری – مدیریت باغبانی – مدیریت هتل
توسعه بین المللی روستایی – بازار یابی – مدیریت منابع – ارزش گذاری و مدیریت اموال
دانشکده کشاورزی و علوم زیست محیطی – زراعت و علوم گیاهی – بیوشیمی و زیست شناسی سلولی
بوم شناسی و حفاظت محیط زیست – علوم غذایی – باغبانی – میکروبیولوژی – تغذیه و سلامت
بیماری شناسی گیاهی – علوم خاکشناسی – آمار و مدل سازی محاسباتی – سم شناسی
دانشکده محیط زیست، جامعه شناسی و طراحی

که در چهار بخش بشرح ذیل فعالیت می نماید :

  • گروه مدیریت محیط زیست
  • گروه انفورماتیک و فناوریهای توانمند
  • گروه گردشگری، ورزش و جامعه
  • دانشکده معماری خاکبرداری
  • بخش مطالعات دانشگاهی و زبان انگلیسی

این بخش دانشگاه لینکلن دو برنامه ارائه می دهد :

  • دوره های زبان برای دانشجویانی که نمره مورد نظر برای پذیرش مستقیم را بدست نیاوردند .
  • دوره های پیش نیاز برای دانشجویانی که از نظر علمی شرایط پذیرش مستقیم را نداشته و نیاز به افزایش صلاحیت علمی خود دارند .

بورس دانشگاه لینکلن

بیشتر بورسهای تحصیلی دانشگاه لینکلن مربوط به تامین بخشی از هزینه شهریه و در برخی موارد مربوط به پوشش هزینه محل اقامت و هزینه زندگی می شود . در برخی موراد هزینه های مربوط به کتابهای درسی را نیز پوشش می دهد .

بورسیه های تحصیلی می تواند در پرداخت هزینه های مطالعاتی به دانشجویان کمک قابل توجهی در طول دوران تحصیلشان بکند . گزینه های بورس تحصیلی بسیاری برای دانشجویان در دانشگاه لینکلن وجود دارد که باعث کاهش بار مالی دوران تحصیل دانشجو خواهد شد .

نمونه ایی از این بورسها عبارتند از :

دانشجویانی که 12 هفته زبان انگلیسی آکادمی EAP را با موفقیت به پایان برسانند و در دوره های کارشناسی دانشگاه ثبت نام کنند از تخفیف 5400 دلار نیوزیلند در شهریه بهره خواهند برد .

International taught master merit scholarships

دانشجویان کارشناسی که معدل سال آخرشان 75 یا B+ است می توانند از این بورس برای دوران کارشناسی ارشد استفاده کنند .

ارزش این بورس 10000 دلار نیوزیلند ازهزینه تحصیلی دانشجو می باشد .

Global Challenges Scholarship

دانشگاه لینکلن برای جذب دانشجویان فعال در پروژه های مربوط به مشکلات جهان در زمینه های مختلف مانند آب وهوا ، تولید موادغذایی ، تخلیه منابع ، ازدست رفتن تنوع زیستی ، آلودگی و … این بورسیه را درنظر گرفته است .

ارزش این بورس 12000 دلار نیوزیلند پوشش هزینه تحصیلی برای یک سال است . البته دانشجو می تواند برای سالهای بعد نیز این درخواست را تکرار کند که اگر شرایط لازم را داشته باشد بورسیه مذکور دوباره اعطا خواهد شد .

لینک های مفید : تحصیل در نیوزیلند ، www.lincoln.ac.nz

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *